//

Mac of Windows PC??? voor jailbreak en unlock

Mac of Windows PC??? voor jailbreak en unlock discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Als het goed is krijg ik vandaag een 1.1.1 iPhone in mijn bezit Nu heb ik zelf een pc staan met vista welke gewoon bekabeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-07, 12:15
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard Mac of Windows PC??? voor jailbreak en unlock

Als het goed is krijg ik vandaag een 1.1.1 iPhone in mijn bezit
Nu heb ik zelf een pc staan met vista welke gewoon bekabeld aan de router hangt (router wel met Wi-Fi)

Eventueel heb ik bij een vriend van mij de beschikking over een laptop van apple..

Ik wil dus graag weten of er grote verschillen zijn in iDemocracy en iNdependence? Vooral op het gebied van zaken die fout kunnen gaan. Ik zou graag de makkelijkste variant doent.
Zou het eigenlijk ook nog uitmaken voor het gebruik van de iPhone op een pc wanneer deze op een mac is unlocked?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-07, 12:21
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

Ik heb helaas geen vergelijking tussen mac en windows...
Echter heb ik mijn moeders gloednieuwe 1.1.1 gisteren unlocked d.m.v. CARNAVAL (i.p.v. iDemocracy) en dat werkte bij mij perfect!

Ik zou persoonlijk lekker achter mn eigen pc blijven zitten.

Succes vandaag met unlocken!!
  #3  
Oud 29-10-07, 12:24
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Thanx voor de reactie, grappig dat moeders ook al (massaal aan de iPhone gaan

Heb wel wat gelezen over carnaval maar snap dat nog niet helemaal is dat nou een onderdeel van de nieuwste iDemocracy of een heel ander progje?

edit: inmiddels carnaval ontdekt, zie wel dat daar geen sim unlock bij zit hoe had jij dit gedaan, nikos??

Laatst gewijzigd door Thirteen; 29-10-07 om 12:34.
  #4  
Oud 29-10-07, 12:48
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

anySIM 1.1, nadat je pc open is voor applicaties van derden en je bsd sub en openSSH hebt geinstalleerd, even verbinding maken met je iPhone via bijv. winSCP en vervolgens de map anySIM.app op je iPhone zetten in de map applications/ daarna ff iphone re-booten en dan staat er op de springboard een icoontje voor anySIM.

Edit: je kan natuurlijk ook gewoon proberen met iDemocracy! Daar hoor ik ook goede reacties over!

Succes!!

En idd, moeders gaan aan de iPhone! Kunnen ze mooi een lijstje bijhouden welke boodschappen ze moeten halen.. haha LOL!
  #5  
Oud 29-10-07, 12:51
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Doet carnaval al die eerste opties voor je of moet je dat ook zelf doen?
Ben namelijk met winSCP bv niet zo thuis dus dat soort stappen schrikken me nog een beetje af...
  #6  
Oud 29-10-07, 13:17
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

als jij straks een verse iphone FW 1.1.1. in je bezit hebt, hoef je alleen maar Carnaval te draaien en vervolgens die stappen die ik net uitlegde voor anySIM. Daarna ben je helemaal klaar! Voor iDemocracy moet je volgens mij ook van winSCP gebruik maken... Maar als je er niet uit komt kan je altijd nog ff hier vragen!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] Destiny Unlock 0 20-12-09 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:35.