//

Ge-unlockte 1.0.2 in herstel loop

Ge-unlockte 1.0.2 in herstel loop discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ge-unlockte iPhone is onlangs in een herstel loop terecht gekomen. Op een andere site werd aanbevolen om in dat geval iTunes te de-installeren en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-07, 22:15
ronaldlips ronaldlips is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1
Standaard Ge-unlockte 1.0.2 in herstel loop

Mijn ge-unlockte iPhone is onlangs in een herstel loop terecht gekomen. Op een andere site werd aanbevolen om in dat geval iTunes te de-installeren en daarna opnieuw te installeren. Ik blijf echter de melding ' Please connect to iTunes' houden op mijn iPhone en in iTunes de melding dat de iPhone in herstel modus staat. Een oplossing zou volgens mij kunnen zijn om firmware 1.0.2 opnieuw te installeren en daarna opnieuw te unlocken. Alleen het installeren van 1.0.2 lukt niet. Ik heb de firmware wel gedownload maar krijg bij het herstellen (optie knop ingedrukt gehouden) alleen de mogelijkheid om firmware 1.1.1 te installeren. Wie heeft een suggestie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-07, 23:30
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronaldlips Bekijk bericht
Mijn ge-unlockte iPhone is onlangs in een herstel loop terecht gekomen. Op een andere site werd aanbevolen om in dat geval iTunes te de-installeren en daarna opnieuw te installeren. Ik blijf echter de melding ' Please connect to iTunes' houden op mijn iPhone en in iTunes de melding dat de iPhone in herstel modus staat. Een oplossing zou volgens mij kunnen zijn om firmware 1.0.2 opnieuw te installeren en daarna opnieuw te unlocken. Alleen het installeren van 1.0.2 lukt niet. Ik heb de firmware wel gedownload maar krijg bij het herstellen (optie knop ingedrukt gehouden) alleen de mogelijkheid om firmware 1.1.1 te installeren. Wie heeft een suggestie?
Bedoel je dat als je de "shift" knop ingedrukt houd, je geen optie krijgt tot aankiezen van een bestand?? dit komt doordat je dan de verkeerde versie van Itunes hebt, probeer Itunes 7.4.1.2. Moet dan zeker lukken... succes
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: oplossing Code 29 herstel loop ruitjerru Jailbreak 2 11-02-11 23:00
iPhone 3G: update unlockte iphone? frednoot Unlock 7 07-02-11 20:51
gejailbraekte en unlockte 3.0.1 naar 3.1.2 cece1996 Archief 1 16-11-09 10:16
ge unlockte i phone upgraden decockbenjamin Archief 2 26-10-08 19:23
iPhone: Jailbreak op unlockte 3G depl0y Jailbreak 1 21-07-08 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.