iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Update naar 1.1.1 lukt niet (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/1594-update-naar-1-1-1-lukt-niet.html)

sic139 29-10-07 23:33

Update naar 1.1.1 lukt niet
 
Hallo. Ik wilde de iPhone van mijn vader updaten naar 1.1.1. Hij heeft er eentje van gsmtrack. Die was 1.0.2. Dus ik heb m aangesloten op Independence en het hele proces doorlopen. Maar toen kwam er een melding dat de simkaart niet correct is. Ikke dus AnySim erop gezet en ook dat lukte niet...!!! :( Wat moet ik nu doen? Moet ik m virginizen? Ik heb al een beetje rondgekeken maar dat is vrij moeilijk volgens mij. Kan iemand mij aub helpen want mijn vader MOET morgen avond z'n telefoon hebben!!!! Alvast reuze bedankt!

Dien 29-10-07 23:36

Je had hem eerst moeten virginizen voordat je ging updaten naar 1.1.1

Misschien moet je eerst even een restore proberen met 1.0.2 in iTunes.

samplex 29-10-07 23:37

Hij was dus al gekraakt.. Maarja hoe met Iphonesimfree..???

Je moet hem Virginizen en dan pas updaten. en dan de hele unlock procedure opnieuw doen..

sic139 29-10-07 23:37

1.1.1 ...........

kan iemand me aub n beetje helpen met virginizen?

ik heb namelijk echt n probleem als t me niet lukt! M'n pa was nu al erg boos! :(

gebruikt gsmtrack iPhoneSimFree? of anySim? of iUnlock?

iCulture 29-10-07 23:46

Bezint eer gij begint!

Elke twee minuten een nieuwe post plaatsen zorgt alleen maar voor een verbanning, en dat is in dit stadium volgens mij *zeker* niet wat je wilt. De forumregels gelden ook voor jou.
Gewoon geduldig wachten tot iemand je wilt helpen is momenteel het enige wat je kunt doen.

En voorzover ik weet gebruikt GSMtrack de AnySIM-methode. Voor virginizen zijn inmiddels voldoende topics te vinden met de zoekfunctie.

sic139 29-10-07 23:47

oke bedankt! sorry hoor maar ik wil m ERG graag nog werkend krijgen vanavond!

sic139 30-10-07 02:30

het is inmiddels half 3 's nachts en het is me nog niet gelukt! :( Ik krijg m niet virginized! Erg ERG vervelend dus. Is het wel zeker nodig om de iPhone te virginizen omdat ie al een unlockt is geweest? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! erg bedankt alvast!

Dien 30-10-07 05:32

Dit is wat jij moet doen:

- virginizen
- restore 1.0.2
- restore/updaten naar 1.1.1
- jailbreaken, activeren en unlocken.

Kijk https://forum.iculture.nl/iphon...hikbaar-2.html

En scroll een beetje naar beneden en volg omdat jij een Mac hebt de handleiding die gepost is door "Spree"

Ik hoop dat dit gaat lukken voor je, en dat je vader zijn iPhone vanavond weer heeft.

sic139 30-10-07 09:03

oke, dat ben ik nu aan t doen. Maar als ik connect met transmit (sftp) dan krijg ik telkens een permission denied! Hoe kan dat? inlognaam en ww kloppen ZEKER!

Dien 30-10-07 09:11

Heb je BSDSystems en OpenSSH geinstalleerd op je iPhone??

Heb je SCP gekozen in het menu??

sic139 30-10-07 09:14

ik heb openSSH niet geïnstalleerd. Ik heb dat ssh enzo van independence. Waar moet ik SCP kiezen? bij transmit? bedankt voor je hulp!

sic139 30-10-07 10:22

Ha Dien! super bedankt voor je hulp daarnet! Ik vroeg me nog een ding af. Omdat we net de iPhone hebben ge-restored staat het BSD Subsystem er niet meer op natuurlijk... Kan dat een probleem zijn voor de connectie fout?

Dien 30-10-07 10:39

Ik weet niet of je dit nodig hebt voor de mac, maar installeer het maar even, en kijken of hij het dan wel doet.

sjowol 30-10-07 15:10

check ook ff of het ipadres van je foon klopt, dat wil bij mij nog weleens veranderen...

sic139 30-10-07 15:10

De iPhone van mijn vader doet t weer!!! Ik heb fantastische hulp gehad van Dien! Echt waar, mijn complimenten!! :)
Uiteindelijk is de software nog steeds 1.0.2 maar hij doet t weer dus dat is t voornaamste. KB zit erop voor de autocorrectie en verder niets. Bedankt voor alle hulp!

iCulture 30-10-07 15:21

Complimenten voor Dien bij deze voor de onbaatzuchtige hulp. Ook daar is het forum voor :)

Dien 30-10-07 16:11

Geen dank hoor, ik weet hoe het voelt als je denkt dat je iPhone een brick is geworden. Maar heb wel pijn aan mijn oor na 3 uur bellen hehe :D

Ik ben blij voor je dat je in ieder geval met een werkende iPhone bij je vader kan aankomen.;)

sic139 30-10-07 18:06

hahah! ik heb ook hoofdpijn! Maar ik zit nu bij m'n ouders en ik heb m'n pa weer erg blij gemaakt! Bedankt!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:36.