//

[1.1.1.] allerlei vage problemen

[1.1.1.] allerlei vage problemen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ok eerlijk is eerlijk, ik ben nu ook met die stabiliteit aan het experimenteren en hoewel mijn workaround het al een stuk stabieler maakt heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-11-07, 23:49
NoiA NoiA is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 31
Standaard

ok eerlijk is eerlijk, ik ben nu ook met die stabiliteit aan het experimenteren en hoewel mijn workaround het al een stuk stabieler maakt heb ik nog steeds het idee dat de 1.0.2 versie toch weer net iets stabieler was dan de 1.1.1
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-11-07, 11:01
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mygsmnl Bekijk bericht
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad :

Sjonge jonge jonge! Effe mijn gedachten op een rijtje.

A: Dit soort berichten hebben we allemaal niets aan.

b: Het is echt niet moeilijk, als je iets verder kijkt dan je neus lang is.

c: Als je nou eens duidelijk omschrijft wat het probleem is, en vooraf ook nog even zoekt of anderen dit probleem misschien ergens al omschreven hebben, dan kom je een stuk verder dan dit geschreeuw waar niemand iets aan heeft en het forum alleen maar onduidelijker van wordt.

Laatst gewijzigd door tescione; 07-11-07 om 11:35.
  #23  
Oud 07-11-07, 12:02
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard

Ok ,heb dus alles applicaties verwijderd en BCD subsystem een herinstall gegeven. Probleem was opgelost, echter na installatie van Summerboard kwamen de problemen terug. Ik vind dit gek omdat er dan veel meer meldingen van gebruikers geregistreerd zouden moeten zijn geweest. Ik laat Summerboard voorlopig maar even voor wat het is

John

Laatst gewijzigd door defisit; 07-11-07 om 15:54.
  #24  
Oud 09-11-07, 21:58
pxn.hugo pxn.hugo is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 8
Standaard

Geen problem na upgrade, maar na installatie customize en aanpssen icons ben ik alle icons kwijt en kan dus ook geen installer meer draaien om customize te uninstallen. Wat te doen?
  #25  
Oud 10-11-07, 18:04
NoiA NoiA is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 31
Standaard

verder schijn voice recorder ook erg veel bij te dragen aan instabiliteit van je gehele iphone... die hebbik er nu af gehaald. maar eens ff kijken wat dat brengt.
  #26  
Oud 16-12-07, 00:17
Catwoman Catwoman is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard vastlopen

Misschien op dit tijdstip overbodig om te melden, maar...
Ik had Customize erop gezet (ondanks al wat negatieve berichten). Mijn iPhone had om de haverklap vastlopers. Waardoor die helemaal terug ging naar het unlock scherm. Heb na twee dagen Customize eraf gegooid (en de bijbehorende thema's). Had wel wat minder vastlopers nu, maar toch. Toen bedacht ik dat ik de iPhone nog niet helemaal had uitgezet. Dus gedaan, en ... Keep my fingers crossed: geen vastlopers meer (tot nu toe).
  #27  
Oud 16-12-07, 18:06
Catwoman Catwoman is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard vastlopen

Laat maar. Vandaag 1 vastloper.
Zucht.
  #28  
Oud 16-12-07, 22:11
f1aap f1aap is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Catwoman Bekijk bericht
Laat maar. Vandaag 1 vastloper.
Zucht.
Ik herken je ervaringen enigszins. Had zelf ook regelmatig vastlopers, wanneer ik Maps of Safari gebruikte viel eerst mijn muziek uit en vervolgens de app zelf of de iPod viel plotseling uit etc. Dit was echter allemaal het geval toen ik nog op 1.0.2 zat. Heb hem laatst geupgrade naar 1.1.1 en sindsdien helemaal nooit meer problemen gehad. Had toentertijd af en toe het gevoel dat het gewoon kwam doordat Apple teveel met het apparaat wilde doen, problemen deden zich immers enkel voor tijdens zwaardere belasting van de processor enz. maar was dus gewoon op te lossen met een restore/upgrade. Ben inmiddels drie keer zo blij met het dingetje u hij dus wel gewoon alles goed doet. Zit inmiddels op 1.1.2 en ook helemaal geen problemen.
  #29  
Oud 16-12-07, 22:20
Catwoman Catwoman is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Hé?! Nu snap ik er niets meer van. Ik heb ook 1.1.2. Inmiddels heb ik ook Summerboard eraf geknikkerd en nu denk ik (hoop ik) dat het probleem is verholpen. Heb namelijk sindsdien (vanmiddag) aardig lopen spelen met de iPhone en het gaat nog goed.
Wat draai jij op je iPhone om bv thema's erop te zetten? Wat ik van alle berichten en chatsessies begrijp, is dat 3rd party's applicaties bij de ene iPhone-bezitter wel en de ander geen problemen geeft.
  #30  
Oud 16-12-07, 22:36
f1aap f1aap is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 68
Standaard

Ik gebruik wel gewoon summerboard, maar eigenlijk enkel en alleen om een achtergrondje op mijn springboard te zetten. Customize heb ik wel ooit eens geinstalleerd maar zag ik de voordelen niet echt van in.

Ik heb ook nooit het idee gehad dat de problemen te maken hadden met summerboard, al voordat ik dat had ontdekt liep hij namelijk af en toe vast. Ondanks dat het een ongelooflijke onwetende uitspraak is; lijkt het me toch te maken hebben met een soort willekeurigheid die je wel vaker terugziet bij dit soort apparaten. Ik kan me nog herrineren toen ik mijn PSP geschikt maakte voor gedownloade spelletjes dat het bij die van mij heel makkelijk ging en bij die van een vriend van mij zeer moeizaam. Dus gewoon restoren wanneer je problemen hebt en hopen dat hij het dan wel goed doet, veel meer kan je denk ik niet doen.
  #31  
Oud 16-12-07, 23:02
Catwoman Catwoman is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

In ieder geval bedankt voor je reactie! Zal voorlopig niet al te gek doen met alle beschkibare app. Misschien kan ik dan wel de oorzaak wat beter achterhalen, wat betreft mijn toestel. Als je zo'n iPhone net hebt, wil je natuurlijk al gelijk van alles. Niet al te slim om meteen alles erop te gooien.
Maar wie weet, inderdaad, wat jij ook zegt, is het puur willekeur.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vage probleemmelding: rechten niet geldig jeroenkampioen iPhone algemeen 3 18-05-10 18:39
iPhone allerlei problemen met redsnow+algemeen Ledje Archief 3 19-08-09 08:37
Allerlei zaken LazerG iPhone algemeen 1 05-09-08 10:59
Vage app? Doblie Archief 17 30-06-08 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:49.