//

Anysim 1.1 wil niet unlocken..?

Anysim 1.1 wil niet unlocken..? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo....ik heb hier ene iphone versie 1.1.1 willen unlocken...wel alles werkt eigenlijk...internet,youtube....maar de anysim 1.1 wil niet unlocken ik heb er op mijn wijze zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-07, 12:59
hanzopower hanzopower is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 17
Standaard Anysim 1.1 wil niet unlocken..?

hallo....ik heb hier ene iphone versie 1.1.1 willen unlocken...wel alles werkt eigenlijk...internet,youtube....maar de anysim 1.1 wil niet unlocken ik heb er op mijn wijze zo al 2 andere volledig unlockt...maar met die ene gsm wil dat nu eens niet lukken....het is dus degelijk wel die anysim die moeilijk doet....(cannot unlock phone) komt er telkens....iemand die denk er iets op te weten?

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-07, 14:45
Maurelio1988 Maurelio1988 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 28
Standaard

Hee Hanzopower, ik heb precies hetzelfde probleem. Krijg na het starten van anySIM deze melding: Please Restart your Iphone, any SIM cannot unlock this phone. anySIm will now quit. Please turn off your phone and turn it on again after anySIM quits. Wie heeft hier een oplossing voor?
  #3  
Oud 31-10-07, 14:50
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Heb je je eigen sim erin zitten terwijl anySIM draait? Niet de AT&T sim, dus...
  #4  
Oud 31-10-07, 14:52
Maurelio1988 Maurelio1988 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 28
Standaard

nee, ik heb een vodafone simkaart erin. Dus...
  #5  
Oud 31-10-07, 14:55
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Controleer even in installer of je BSD subsystem heb geinstalleerd.
Als dat niet het geval is:
1. Community sources installeren
2. BSD subsystem installeren.
3. anySim draaien.
  #6  
Oud 31-10-07, 14:59
Maurelio1988 Maurelio1988 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 28
Standaard

ik heb gebruik gemaakt van Fugu. Maar als ik iNdependence open, en op de optie Install anySIM druk, moet ik de Phone IP Adress invullen. En ook de Root Password. Maar weet niet wat ik hier in moet vullen. Geeft telkens aan dat Phone IP adress verkeerd is. ???

want ik had anySIM van me Iphone afgegooit, om het weer opnieuw op te zetten. Maar kom niet verder dan de Phone IP adress.(alvast bedankt voor snelle reacties)
  #7  
Oud 31-10-07, 15:08
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Kijk op je iPhone bij settings=>Wi-Fi=>jouw verbinding wat het IP adres van je iPhone is.
Als je het juiste IP adres gebruikt, maar je krijgt toch geen verbinding, dan is de SSH client waarschijnlijk niet goed op je iPhone geinstalleerd. Dat kun je controleren door met installer het pgm "services" te installeren. In services kun je SSH aan en uit zetten. Als je in services geen SSH optie krijgt, installeer dan openSSH via de installer.

Er is ook een alternatieve manier om anySIM via installer op je iPhone te krijgen (i.p.v. met je PC).
1. Ga op je iPhone naar installer en kies "sources".
2. Voeg bij sources deze URL toe: h*t*t*p://iphone.blurgle.ca/repo ( de sterretjes weglaten!)
3. Installer zegt daarna "refreshing sources".
4. Installeer anySIM via installer. Na het draaien van anySIM kun je anySIM ook weer verwijderen via installer.
  #8  
Oud 31-10-07, 15:18
hanzopower hanzopower is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Controleer even in installer of je BSD subsystem heb geinstalleerd.
Als dat niet het geval is:
1. Community sources installeren
2. BSD subsystem installeren.
3. anySim draaien.
bij ik is alles geinstalleerd wat er moet inzitten ..want k heb er voordien al 2 geunlocked...ik dacht ook al van k zal de anysim eraf gooien van me pc en em opnieuw downloaden..maar steeds hetzelfde probleem..zelfs al heb ik de iphone gerestored..en alles opnieuw gedaan blijft anysim zeggen ..cannot unlock phone...blablabla...
k snap et ni ...
  #9  
Oud 31-10-07, 15:24
Maurelio1988 Maurelio1988 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 28
Standaard

ja het is me nu gelukt met de Phone IP adress. En heb nu dus anySIM op me iphone. Heb me vodafone simkaart erin gedaan. Vervolgens anySIM gestart. Op OK. Unlock my Iphone gedrukt. En dan staat er een laadbalkje(Copying Firmware....Please Wait). Na deze stap komt er weer een laadbalkje met Starting the Commcenter(maar laad vervolgens niet) en krijg gelijk de melding: anySIM cannot unlock this phone. AnySIm will now quit. Wat moet ik nu doen?(dit is overigens dezelfde vraag als Hanzopower)
  #10  
Oud 31-10-07, 15:28
Maurelio1988 Maurelio1988 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 28
Standaard

Hanzopower, ik weet wat je probleem is. Nadat de anysim hebt uitgevoerd moet je de iphone opnieuw opstarten. Je krijgt dan gelijk de melding: Unlock the sim. doe dit vervolgens. en dan moet je je pincode van je simkaart invullen. Vriendelijk bedankt FRESH!!
  #11  
Oud 31-10-07, 16:19
chrisvand chrisvand is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard

is je telefoon toevallig niet al er keer unlocked geweest ??? als dat het geval is moet je hem eerst weer virgin maken
  #12  
Oud 31-10-07, 16:47
starboy starboy is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvand Bekijk bericht
is je telefoon toevallig niet al er keer unlocked geweest ??? als dat het geval is moet je hem eerst weer virgin maken
dat heb ik ook al gedaan..alsook heb ik al eens de pin ingeduwd om de sim te unlocken vooraleer en dat lukte ook ni...
ik krijg telkens de melding cannot unlock phone.......
(met de naam starboy is idem als de naam hanzopower,ik ben z'n broer)

Laatst gewijzigd door starboy; 31-10-07 om 16:52.
  #13  
Oud 31-10-07, 16:53
Alataby's schermafbeelding
Alataby Alataby is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 15
Standaard

ik heb ook een probleem met anySIM. Ik heb gister geupdate naar 1.1.1 via deze tutorial/. Alles werkte goed en toen bij de laatste stap moest ik dus anySIM gebruiken en sim gaf aan 'succes unlocked' maar daarna restarte ik de iphone en hij geeft nog steeds aan dat de sim locked is en dat ik een geldige sim erin moet doen. ik probeerde anySIM weer te gebruiken maar toen kreeg ik 'cannot unlock, anysim will now quit' ...

wat is de probleem?

PS: is het echt zo dat als ik anysim 5x gebruik dan kan m daarna niet meer unlocken? (WEGGOOIEN?)

alvast bedankt voor alle reacties
  #14  
Oud 31-10-07, 17:20
starboy starboy is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alataby Bekijk bericht
ik heb ook een probleem met anySIM. Ik heb gister geupdate naar 1.1.1 via deze tutorial/. Alles werkte goed en toen bij de laatste stap moest ik dus anySIM gebruiken en sim gaf aan 'succes unlocked' maar daarna restarte ik de iphone en hij geeft nog steeds aan dat de sim locked is en dat ik een geldige sim erin moet doen. ik probeerde anySIM weer te gebruiken maar toen kreeg ik 'cannot unlock, anysim will now quit' ...

wat is de probleem?

PS: is het echt zo dat als ik anysim 5x gebruik dan kan m daarna niet meer unlocken? (WEGGOOIEN?)

alvast bedankt voor alle reacties
hmm ik dacht daar ook al aan..maar ik heb mijn gsm al gerestored..en ik zit nu op een volledig andere computer...dus is anysim ook vers geinstalleerd..en nog zegt hij..cannot unlock this phone.....raar
  #15  
Oud 31-10-07, 19:57
D@ni D@ni is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 37
Standaard

Ik heb hetzelfde gehad met mijn 1.1.1 iphone, oplossing voor mij was restoren naar 1.0.2, jailbreaken en revirginize script runnen van dev team.

Daarna upgrade en idemocracy volgen, anysim werkte daarna wel
  #16  
Oud 01-11-07, 01:42
Alataby's schermafbeelding
Alataby Alataby is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 15
Standaard have faith

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D@ni Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde gehad met mijn 1.1.1 iphone, oplossing voor mij was restoren naar 1.0.2, jailbreaken en revirginize script runnen van dev team.

Daarna upgrade en idemocracy volgen, anysim werkte daarna wel
ja dat klopt maar weet je wat de probleem is? mijn iphone is damaged(soort) en ik kan m niet restoren met itunes... omdat me base-iets beetje niet-zo-best is! hehe

maar toevallig heb ik net (5 minuten terug) iets gevonden wat me veel hoop geeft, hier.

ik hoop dat het gaat werken. ik ga het dus ff snel proberen. als het werkt dan laat ik het hier weten.

wish me luck and good luck voor iedereen die het gaat proberen.
  #17  
Oud 01-11-07, 01:59
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ziet er idd naar uit dat dat een verstandig idee is.. op die manier re-flash je je base-iets (baseband dus ) in ieder geval wel
succes!
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #18  
Oud 01-11-07, 07:39
Alataby's schermafbeelding
Alataby Alataby is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 15
Standaard

ok mensen goed nieuws.

Voor iedereen die problemen heeft met upgraden/downgraden/unlocken etc etc ga naar de link die ik eerder heb gegeven (hier). Het werkt perfect. Het is nu 6:30 smorgens en heel gelukkig ben ik tot maandag vrij maar ik ging dus de hele nacht eraan werken en eindelijk een werkende 1.1.1. En wat helemaal goed is, is dat de unlock-counter gereset is (dat je maar 5x mag unlocken).

Dus heb je problemen? gebruik die guide. Alleen een ding/tip. Bij de stap nadat je hebt geupdate (dan heb je een locked/unactivated//virgin 1.1.1) ik raad je aan gewoon de jailbreakme.com methode (video) te gebuiken on te activaten, daarna heel makkelijk met anySIM unlocken en dit keer gaat het werken! (wanneer je gaat unlocken met anySIM je moet wel je AT&T sim gebruiken, staat ook in de guide maar ik zeg het voor de zekerheid)

als er vragen zijn dan zal ik ik me best doen om te helpen.

Succes iedereen.
  #19  
Oud 01-11-07, 08:02
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

De mensen die van 1.0.2 naar 1.1.1 zijn gegaan en daarna hun iPhone willen unlocken krijgen een foutmelding dat de anysim niet kan unlocken. Ook het revirginizen kan niet want de versie van de baseband blijft na een downgrade gewoon die van 1.1.1 Je zult eerst de baseband moeten downgraden. Downgrade Baseband 1.1.1 to 1.0.2 OSX - ModMyiFone - Wiki
Als je dit doet kan je nog virginizen om je seczones te backuppen en daar na kan je anysim zonder problemen gebruiken.
  #20  
Oud 01-11-07, 14:09
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alataby Bekijk bericht
ok mensen goed nieuws.
Voor iedereen die problemen heeft met upgraden/downgraden/unlocken .
Uhm, kleine kanttekening, niet voor iedereen die wilt unlocken dus, alleen als je al naar 1.1.1 bent gegaan en het daar misgaat (je iPhone Bricked) als je gewoon nog op 1.0.2 zit of een OTB 1.1.1 hebt hoef je zeker niet zo moeilijk te gaan doen, dit is inderdaad alleen als je problemen met je baseband hebt zoals michael al stelt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alataby Bekijk bericht
En wat helemaal goed is, is dat de unlock-counter gereset is (dat je maar 5x mag unlocken).
Dit is standaard in anySIM, je NCK counter wordt zowiezo ge-reset.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: wil niet unlocken djoenez Unlock 14 12-04-11 18:49
Ipod wil niet unlocken! Koen Bosman iPhone algemeen 0 22-12-10 16:59
1.1.1 iphone unlocken met anysim Daantjees Unlock [archief] 8 20-01-08 21:13
Unlocken 1.0.2 -> 1.1.1 wil niet Virginizen(03.x) designer66 Unlock [archief] 16 08-12-07 22:26
AnySim en zelfs SimFree wil niet baten! Junior1986 Unlock [archief] 2 29-11-07 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.