//

Unlock probleem 1.0.2. gelockt

Unlock probleem 1.0.2. gelockt discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag, Ik heb een tijdje terug een Iphone gekocht van iemand hier uit nederland. (week 43) hij had versie 1.0.2. en was geactiveerd in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-07, 12:03
jdenijs's schermafbeelding
jdenijs jdenijs is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: De Lier
Berichten: 85
Standaard Unlock probleem 1.0.2. gelockt

Goede middag,

Ik heb een tijdje terug een Iphone gekocht van iemand hier uit nederland. (week 43)
hij had versie 1.0.2. en was geactiveerd in het nederlands en ik kon met mij t-mobile simkaart gewoon bellen internetten en youtube bekijken. Alles wertke dus goed.

Nu was ik laats bezig om via intall.app een game of tooltje (ik weet niet meer wat het was) maar tijdens het installeren liep hij vast.
Nadat ik hem opnieuw had moeten opstarten door de aan/uit knop + homeknop te drukken kwam ik wel in het meneu maar kreeg ik steeds het loding tekentje te zien en kon ik veder niks meer.

Nadat ik hem aan itunes had aangesloten en weer een reset had uitgevoerd kreeg ik de melding van itunes dat hij klaar stond om te herstellen, dit heb ik dus ook gedaan (niet wetende dat hij dan versie 1.1.1. installeerd).

Nu zit ik dus met een ongeactiveerde iphone die mij simkaart niet meer herkent.

Ik heb het voglende al geprobeert:
via deze site Unlock mi iPhone (top site trouwens)
heb ik hem kunnen activeren, daarna anysim erop gezet.
Deze heb ik gerunt maar dan krijg ik de melding This sim can not bu unlockt by any (...) dus dat lukt niet.

Toen heb ik anysim verwijdert en opnieuw geistalleerd iphone opnieuw opgestart en weer een x geprobeert maar weer zonder resulataat.

Toen heb nadat ik me iphone weer had laten herstellen door itunes het volgende gedaan via https://forum.iculture.nl/attac....1-anoniem.doc (dit is een msn gesprek waar stap voor stap wordt uitgelegt hoe het moet)
Alles gaat goed tot dat ik weer anysim moet runnen dan krijg ik weer de melding this sim cant be ulockt by any (..).

Nu heb ik hem via ibrickr weer terug geregen naar 1.0.2. teminste volgende mij want als ik bij emergency bel naar [FONT='MS Shell Dlg']*3001#12345#*[/FONT]
[FONT='MS Shell Dlg']krijg het volgende te zien bij versions: [/FONT]
[FONT='MS Shell Dlg']firware version 04.01.13_G[/FONT]
[FONT='MS Shell Dlg']LCD Panel ID 7455232[/FONT]

[FONT='MS Shell Dlg']Dit is nu de huidige status van mij iphone.[/FONT]
[FONT='MS Shell Dlg']Als ik hem opstart krijg ik te zien Activate Iphone en incorrect sim.[/FONT]

[FONT='MS Shell Dlg']is er iemand die mij een handleiding stap voor stap kan geven die het mogelijk maakt mij iphone naar versie 1.1.1. te krijgen en deze te activeren & simlockvrij te maken?[/FONT]
[FONT='MS Shell Dlg']Het liefst dat youtube werkt en het zou helemaal mooi zijn om hem in het nederlands te krijgen.[/FONT]

[FONT='MS Shell Dlg']Ik heb verschillende site's en forms bezogt maar daar staan allemaal handleidingen om van de geunlockte versie 1.0.2. naar de geunlochte versie 1.1.1. te gaan. maar ik heb nog een gelochte versie van 1.0.2. en hij geeft aan incorrect sim.[/FONT]

Ik heb het volgende op mij computer
Windows XP laptop Windows Vista
itunes 7.4.3.1
Ibrickr 0.91 deze herkent mij Iphone en ik krijg het scherm te zien dat ik uit ringtones, sounds, applicaties en files kan kiezen. Dus dat zou moeten betekende dat ik versie 1.0.2. heb want met 1.1.1. kreeg ik allen de optie om hem weer naar 1.0.2. te krijgen wat is dus ook heb gedaan.
Waarmee mij werkende versie 1.0.2. toen ik hem gekocht had simlockvrij en geactiveerd is weet niet.

Ik wacht jullie antwoorden graag met spoed tegemoet.


Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met iemand die het voor mij wel wil doen maar dan ben ik €25,- kwijt + €15,- om hem in het nederlands te krijgen en hij wist ook niet zeker of het hem ging lukken. en het is een 3 kwatier rijden voor mij.

Misschien nog even om te weten. Toen mij iphone gewoon werkte kreeg ik hier endar nog wel eens het idee dat hij voor de duitse markt bedoelt was want ik zag hier en daar nog wat in het duits verschijnen, veder was hij gewoon in het nedelands.

Laatst gewijzigd door jdenijs; 01-11-07 om 12:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-07, 12:26
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je moet denk ik eerst je telefoon downgraden naar de 1.0.2 versie en ook de baseband moet gedowngrade worden. Kijk even op de wiki pagina van dit forum voor de gidsen om dit te doen.
  #3  
Oud 01-11-07, 12:30
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Volg deze guide maar, je hebt zo te zien nog steeds een 1.1.1 modem versie. Je moet dus eerst virginizen. Volg de guide en het moet goed komen. Succes


https://forum.iculture.nl/iphon...1-1-1-win.html
  #4  
Oud 08-11-07, 11:03
jdenijs's schermafbeelding
jdenijs jdenijs is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: De Lier
Berichten: 85
Standaard

Het is mij niet gelukt.

Maar wel eene Paul uit Eindhoven.
goude gozer die paul die heeft het ff geflickt voor mij, helemaal top hij doet het nu weer.

nu nog even update naar 1.1.1.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone gelockt of niet? mitchmink Unlock 15 26-03-11 10:13
iphone gelockt op 3.1.3 wat nu ? samuellos Unlock 3 04-05-10 09:53
iphone 2g gelockt robinvel Archief 1 14-10-09 19:08
iPhone 3G: iPhone 3G gelockt uit V.S donny88 Unlock 3 05-05-09 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:43.