iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iPhone vrije sim, unlock, maar lijkt ge-bricked (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/1734-iphone-vrije-sim-unlock-maar-lijkt-ge-bricked.html)

breichgelt 01-11-07 23:06

iPhone vrije sim, unlock, maar lijkt ge-bricked
 
Ik heb mijn iPhone geunlocked met independer en sim vrij gemaakt.
Fantastische ervaring toen die het deed. Helaas maar voor een paar uurtjes.
Daarna leek het een brick te zijn geworden.
Power en menu knop veelvoudig ingedrukt in de hoop dat ie het weer ging doen, helaas. Daarna op autolader (iPod) aangesloten, deed het na 15 minuten weer. Niets kwijt.
Daarna heerlijk 24 uur ge-iPhoned. Alles werkte normaal. Vanochtend leek het weer een brick te zijn. Nu helpt niets meer om hem aan de praat te krijgen.
HELLUP. Wie kan mij helpen? Graag, bedankt!
Bas

david007 02-11-07 14:41

Ik begrijp niet echt wat er aan de hand is krijg je hem aan?? op welke firmware draai je graag wat meer informatie :(

breichgelt 02-11-07 15:15

Hallo David007
 
Firmware is 1.1.1
iPhone werkte wel, maar krijg hem nu gewoon niet aan. Ook niet met combinatie power knop en home knop samen. Het lijkt dus op een brick, maar hij heeft wel gewerkt.

MacFoxx 02-11-07 15:23

Wat is niet aan? Je hebt hem wel aan, maar je hebt gewoon geen beeld? Als niet zo is, dan is misschien de batterij stuk.

Wel mooi kl*te..

breichgelt 02-11-07 15:38

Ik weet niet of ie aan staat. Hij stond op standby (zwart scherm dus) en kon hem daarna niet meer vanuit standby halen.
Als het de batterij is.... dan is dat inderdaad kl*te... Is de batterij dan te vervangen in NL door een nieuwe iPod Touch batterij? Anders moet ie weer naar USA, en eigenlijk heb ik hem begin volgende week nodig.

MacFoxx 02-11-07 15:43

Als hij nog in standby staat, dan moet die nog doen. Ik heb het ook soortegelijks gehad. Je kon hem zien wel zien dat hij aan stond, maar ik had alleen zwart scherm. Enigste wat ik kon proberen is hem resetten, waardoor ik uiteindelijk moest restoren.

breichgelt 02-11-07 17:18

Dank je MaxFoxx. Ik zou hem graag willen resetten, maar hoe doe ik dat als ie niet reageert op het indrukken van de knoppen?

breichgelt 10-11-07 18:22

Vreemd vreemd vreemd.....
Nam de iPhone uit de doos afgelopen dinsdag om hem nog 1 keertje te bewonderen..... Stond er een batterij icon op het scherm en of ik alsjebieft even de iPhone wilde opladen... Na 1 week het niet doen, komt ie ineens weer tot leven. Vreemd. Heb dus maar via usb opgeladen, doet ie het feilloos!!!!!!!!
Ik denk dat het probleem ligt in het opladen via de 220V. Ik verwacht dat de batterij dat niet aankan en dan "niet thuis" geeft. Advies: ALLEEN opladen via usb (PC of Mac).

Michael 10-11-07 18:37

Nou ik heb mijn iPhone al regelmatig via het stopcontact opgeladen en geen problemen.
Ik denk dat jouw batterij gewoon een keer leeg moest om daarna optimaal te kunnen functioneren

ugene 10-11-07 23:30

@breichelt, wat je zou kunnen proberen is om hem als hij aan de pc gekoppeld is om dan de aan/iut knop en de homeknop tegelijk in te houden en dit zo'n 30 sec te doen. Misschien gaat hij dan weer naar het connect to itunes scherm..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.