//

welk unlock programma gebruikt

welk unlock programma gebruikt discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn iPhone kant en klaar unlocked gekocht. De persoon weet niets van unlock af (of wil het niet vertellen). Maar ik wil updaten naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-07, 01:03
pietpiet50 pietpiet50 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 108
Standaard welk unlock programma gebruikt

Heb mijn iPhone kant en klaar unlocked gekocht. De persoon weet niets van unlock af (of wil het niet vertellen). Maar ik wil updaten naar de nieuwe 1.1.1. firmware.

Hoe kom ik er achter welke programma er is gebruikt? Ik wil namelijk geen brick hebben, waardoor mijn telefoon echt waardeloos is. Is het tezien aan de programma's die gebruikt zijn o.i.d. of zijn er sporen te zien.

Ik zie namelijk geen anysim of ipsf in het summerboard staan.
Iemand suggesties???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-07, 01:12
mike mike is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 20
Standaard

zou de methode via safari gebruiken werkte perfect bij mij even bsd installeren voordat je anysim gebruikt verder super
  #3  
Oud 02-11-07, 11:09
av017 av017 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: ieper
Berichten: 31
Standaard

ik vraag mij da ook af, heb de iphone overgekocht maar ik zou ook graag weten hoe je nou kunt zien met wat hij origineel geunlockt is
  #4  
Oud 02-11-07, 16:02
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Wanneer je zeker wilt zijn van de gebruikte unlock methode kan je het beste diegene contacten die het voor je heeft gedaan. Er is geen manier om dit te zien wanneer de icoontjes niet meer op de telefoon staan.

Wat je ook kunt doen (aanrader) is je telefoon opnieuw virginizen en dan zelf opnieuw unlocken met anySIM. Op dat moment weet je precies wat je hebt gedaan en weet je dat je in de toekomst geen problemen krijgt (ivm het corrupten van de baseband door vroegere unlockmethoden).
  #5  
Oud 02-11-07, 16:46
pietpiet50 pietpiet50 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 108
Standaard

@shorty
Maakt het virginizen dan niet uit met welk programma je daarvoor geunlocked hebt? Zo nee, welke handleiding kan je dan hiervoor het beste gebruiken (of te wel , welke raad je aan!).

Had al gekeken op de site van Sjowol gekeken (echt super gemaakt), maar daar begreep ik dat er wel 2 soorten waren, om hem maagdelijk te maken.

Heb weinig zin in een echte brick, of is alles altijd nog te herstellen?
  #6  
Oud 02-11-07, 19:35
Koes's schermafbeelding
Koes Koes is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Heijningen
Berichten: 55
Standaard

Hoi,
ikheb mijn iPhone vandaag ge-virginized via deze link.
Werkte prima maar je moet er wel even voor gaan zitten(ik had 0 terminal ervaring maar met een beetje logisch nadenken en veel geduld lukt het wel.

http://modmyifone.com/wiki/index.php...nd_OS_X_iPhone

Succes
  #7  
Oud 02-11-07, 19:42
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

Weet iemand wanneer we de virgenizer van dev team kunnen verwachten ? wacht nog steeds met upgraden van mijn iphone
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk Bank programma? KvdS iPhone Apps 2 05-12-10 21:19
iPhone 3GS: Welk programma is het best? kanters Unlock 0 18-06-10 21:58
Welk programma om foto's up te loaden iPeppel iPhone Apps 13 27-01-10 22:50
Wie gebruikt er welk besturingssysteem? Gilliam Chat en geruchten 34 16-01-09 21:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.