//

Ervaringen virginizing guide ModMyiFone...

Ervaringen virginizing guide ModMyiFone... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) De tijd wordt eens rijp om mijn geunlockte iPhone 1.02 te upgraden naar 1.1.1. Er bestaat een wildgroei van guides door verschillende personen. Echter DE ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-07, 12:16
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard Ervaringen virginizing guide ModMyiFone...

De tijd wordt eens rijp om mijn geunlockte iPhone 1.02 te upgraden naar 1.1.1. Er bestaat een wildgroei van guides door verschillende personen. Echter DE guide die al van het prille begin meedraait wordt hier weinig besproken.

Daarom heeft er al iemand ervaring met het de virginize guide van ModMyiFone? Downgrade 1.0.2 baseband OS X iPhone - ModMyiFone - Wiki

Zijn de stappen al betrouwbaar om de virginizer uit te voeren. Vervolgens via iNdependence een pre-update uit te voeren om dan uiteindelijk met een echte 1.1.1 de nieuwste AnySim toe te passen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-07, 15:34
evdberg evdberg is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 6
Standaard

De bovenstaande guide op ModMyiFone werkt prima, zojuist in z'n geheel succesvol uitgevoerd.
  #3  
Oud 03-11-07, 15:41
DucSloerie DucSloerie is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 24
Stuur een bericht via Instant Messenger naar DucSloerie
Standaard

Ik heb deze guide voor 2 iPhones gebruikt... Werkt prima, goed stap voor stap volgen en alles goed lezen...
  #4  
Oud 03-11-07, 16:41
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Ok ik heb de guide ook gebruikt.

Enkele problemen:
- Ik kreeg het maar niet voor elkaar om met iNdependence 1.2.5 de pre update procedure te voltooien. Hij kon steeds geen SSH verbinding maken. Dit terwijl het allemaal goed ingesteld stond. Dan maar de beta van 1.3.0 gebruikt en daar ging het perfect mee.

- Aangezien ik nu toch die nieuwe iNdependence had kon ik er ook maar beter gebruik van maken om de AnySim applicatie hiermee op de iPhone te krijgen.
iNdependence vroeg achter het root paswoord maar ik verkreeg elke keer een foutmelding dat het paswoord niet correct was. Dan maar eens de mobile paswoord geprobeerd (alpine) en ja hoor dat werkte.
  #5  
Oud 04-11-07, 14:25
Hannes Hannes is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar Hannes
Standaard

Ik heb deze guide ook gebruikt en hij werkte zonder problemen. Kan nu fijn bellen met 1.1.1 iphone!
  #6  
Oud 04-11-07, 17:06
Koes's schermafbeelding
Koes Koes is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Heijningen
Berichten: 55
Standaard

Ik heb ook de methode van modmyifone gebruikt en draai nu ook op 1.1.1
Ik had in het begin ook een probleempje om via de terminal in m'n iPhone te komen, je moet volgens modmyifone
"ssh -l root your.iPhone's.ip.address"
invullen maar dat heb ik opgelost door
ssh root@youriPhone's ip.adres.
in te vullen.
Ik had trouwens geen terminal ervaring maar vond het onwijs gaaf om te doen.
Succes Koes.
  #7  
Oud 22-12-07, 00:37
fredhuys fredhuys is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

hoe kan ik virginizen of downgradeb van 1.1.2 naar 1.1.1 met een O2 en dit in Belgie?
  #8  
Oud 22-12-07, 00:45
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

@fredhuys: Ik denk dat je beter een ander topic hiervoor gaat openen of anders de andere discussies hier even gaat lezen. Er bestaan al voldoende posts met de nodige informatie hierover.
Het probleem dat jij vermoedelijk zal hebben is dat je de nieuwe bootloader op je iPhone hebt. De kans is hierbij groot. In dat geval moet je de iPhone nog even netjes terugplaatsen in het doosje. Je kan er voorlopig niet veel mee doen.
Er zal al wel technieken zodat je de iPhone kan downgraden en alle functies kan gebruiken behalve de telefoon zelf. De laatste dagen komen er wel wat positievere berichten dus misschien duurt het niet meer zo lang vooraleer je de iPhone volledig kan gebruiken.
Maar met virginizing heeft jouw probleem niet veel te maken.
  #9  
Oud 22-12-07, 00:48
fredhuys fredhuys is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

dank voor snelle reactie. dus telefoon sowieso niet. Ik kon er in het begin wel mee fotos maken en ipod gebruiken, maar nu ik via itunes "herstel" heb gedaan, blijft het tekeningetje itunes met het in snoerende kabeltje op het scherm staan en in itunes kan ik blijkbaar alleen via O2 aan de slag. Normaal?
  #10  
Oud 22-12-07, 00:49
fredhuys fredhuys is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

of in welke topic kan ik dan beter gaan zoeken denk je?
  #11  
Oud 22-12-07, 00:56
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Kijk is in de wiki of gebruik de zoekfunctie
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Michelin Guide Restaurants (Europe) ervaringen mhoutman iPhone Apps 0 02-12-09 13:57
modmyifone source probleem? Astro Archief 3 14-09-08 16:27
Ziphone 2.4 guide Arsec Unlock [archief] 33 27-02-08 21:44
iPhone 1.1.1 (new) unlock guide ervaringen PaecKE Unlock [archief] 2 29-10-07 08:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:18.