iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   unlock werkt niet meer? 1.1.1 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/1931-unlock-werkt-niet-meer-1-1-1-a.html)

Peter 06-11-07 17:18

unlock werkt niet meer? 1.1.1
 
Beste mensen,
ik zie het even niet meer zitten.
ik had net een verse 1.1.1 iPhone geunlockt en alles werkte, maar ik wou enkel nog de nummerweergave aanpassen. heb dit gedaan en dat werkte ook totdat ik de telefoon uitschakelde en weer wou aanzetten.
Ik zag enkel het apple logo verschijnen.
Heb hem dan gerestored via iTunes (hij is dan even 1.1.1 gaan downloaden en alles was hersteld, maar nu geraak ik dus niet verder dan het activatie scherm)
Zou apple misschien intussen een nieuwe versie van de 1.1.1 firmware online hebben gezet en dat hierdoor die "tiff fout" niet meer werkt?

Ik ken echt niet veel van computers maar wou gewoon nog een iPhone voor mn vader en dan gebeurt dit...

enig idee wat ik kan doen?

Heel erg bedankt

peter

MacFoxx 06-11-07 17:20

Dus het lukt niet om via iNdependence te activeren en jailbreaken? Heb je iTunes geupdated naar versie 7.5? Deze werkt namelijk nog niet met iNdependence

Peter 06-11-07 17:29

ik heb nog 7.4 maar ik heb moeten restoren omdat de iPhone niet meer verder geraakte dan het apple logo nadat ik de nummerweergave had aangepast (wat dus blijkbaar niet mocht)
Maar ik heb iTunes via internet de laatste nieuwe firmware laten halen om de iPhone te herstellen, aangezien ik geen 1.1.1 firmware had op mn computer.
Ik geraak nu dus niet verder dan het activatiescherm op de iphone

Michael 06-11-07 17:36

Peter het truckje van *#307# al geprobeert?

Peter 06-11-07 17:36

even voor alle duidelijkheid wat ik heb gedaan:
1. met de hackintosh methode iPhone geunlocked (Hack the iPhone - Step 1 for hacking the iPhone: Jailbreaking, activation, AppSnapp Installer, and unlocking (Page 1))
2.met fugu het aangepaste nummerweergave filetje op zijn plaats gezet
3. na herstarten iPhone crashte hij en kwam hij niet meer verder dan apple logo
4. gerestored in iTunes (iTunes is dan zelf de firmwareversie gaan downloaden en heeft de iPhone herstelt)

ik zit nu dus te kijken naar een activatiescherm en de methode van hackintosh werkt niet meer.

Peter 06-11-07 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 13254)
Peter het truckje van *#307# al geprobeert?

ok heb hem een svolledig uitgezet en weer aan en dan werkte deze combinatie weer wel. en ervoor heel de tijd niet. Ik geraak nu weer aan mn springboard.

maar om niet weer dezelfde fout te maken, ik had voor de nummerweergave zowel appsupport vervangen als die UIPhoneformat en ik weet niet welke van de 2 de iPhone deed crashen.
Of moet je enkel de UIPhoneformat aanpassen om de nummerweergave aan te passen?

Mijn dank is alvast groot Michael, echt waar. ik dacht even dat ik een dure onderzetter vasthad

MacFoxx 06-11-07 17:42

Als je nou een andere hackmethode probeert voor MacOSX?

Michael 06-11-07 17:43

Independence werkt niet meer met de nieuwe iTunes.

MacFoxx 06-11-07 17:45

@Michail, hij heeft iTunes versie 7.4

Peter 06-11-07 17:53

hij is terug geunlocked en alles terug gezet zoals ik het wou, behalve dan de nummerweergave. Is er enige manier om de nummerweergave van mn iPhone 1.0.2 (heb dat ABPhoneformat.plist bestand nog) om te zetten naar de andere iPhone (1.1.1)?
dat is het laatste dat ik nog wil aanpassen, of is dit bij 1.1.1 nog niet mogelijk?

Michael 06-11-07 17:54

Peter dit kan je toch zelf uit je iPhone halen met fugu of cyberduck. Die lijst bewerken en dan weer terug zetten

Peter 06-11-07 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 13273)
Peter dit kan je toch zelf uit je iPhone halen met fugu of cyberduck. Die lijst bewerken en dan weer terug zetten

maar die ABPhoneFormat.plist zit toch niet meer in de 1.1.1 firmware als ik het goed begrijp. is dit nu UIPhoneformats geworden dan?
en wat met die appsupport file die je in 1.0.2 moest vervangen?

Michael 06-11-07 18:00

Ja UIPhoneformats en er is ook een appsupport te vinden op dit forum voor 1.1.1

Peter 06-11-07 18:03

ok, dankje. ik had de oude appsupport op de 1.1.1 iPhone gezet en denk dat dit de iPhone deed crashen
nogmaals bedankt!

Wi-Fi 07-11-07 18:04

Juist ja, als je een oude appsupport file op een 1.1.1 iphone zet dan zal deze niet opstarten.
Er is geen man overboord omdat ssh & Wi-Fi gewoon aan blijven staan als je die aan had staan dus je kan alsnog de file aanpassen als de iphone voor het oog niet opgestart is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:39.