//

Probleem met 1.0.2.

Probleem met 1.0.2. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Lieve Mensen, Ik heb nu sinds 2 weken een iphone, via GSMtrack. Nu heb ik er een programma op geinstaleerd wat ik niet had moeten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-11-07, 15:31
marck marck is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard Probleem met 1.0.2.

Lieve Mensen,

Ik heb nu sinds 2 weken een iphone, via GSMtrack. Nu heb ik er een programma op geinstaleerd wat ik niet had moeten doen. Hierdoor bleef mijn iphone hangen, dat instal rondje in het midden van het scherm bleef draaien en stopte niet meer.

Toen heb ik mijn IPhone hersteld, maar ook firmware 1.1.1. geinstaleerd. Dat was dus niet de bedoeling. ik had 1.0.2. Dat heb ik nu weer, maar ik kan mijn sim niet gebruiken. Programma's zoals anySim werken niet. en mijn EMEI nummer begint nu ook met 0049.

Kan iemand mij aub helpen, ik zie door de vele verhalen op internet de bomen door het bos niet meer.

alvast bedankt,

Mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-07, 16:48
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

https://forum.iculture.nl/iphon...1-1-1-win.html

Kijk even in dat topic en zoek naar "virginize". Hiermee kan je je iPhone weer herstellen naar een maagdelijke 1.0.2 versie en daarna updaten naar 1.1.1 en unlocken. Voortaan graag de zoekfunctie gebruiken.
  #3  
Oud 07-11-07, 19:50
marck marck is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

Beste Shorty,

Ik heb in het forum gezocht en je tutorial gaat over een unlockte 1.0.2 , ik heb een gelockte 1.0.2 iphone. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt me maar niet om hem weer aan de praat te krijgen.

Kan iemand me helpen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit jacobkugel iPhone algemeen 0 04-03-11 11:06
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps Shorty73 iPhone Apps 1 15-10-10 17:16
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes Double_A Archief 4 07-05-10 14:40
Probleem met Todo syncen (met Appigo sync) jayjay00 iPhone Apps 3 19-01-10 20:23
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? misty1980 Wi-Fi 5 29-11-09 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.