iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Gemakkelijk gratis gebruiksklaar van *nieuwe* iPhone in 3 stappen. (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/2015-gemakkelijk-gratis-gebruiksklaar-nieuwe-iphone-3-stappen.html)

Neo2007 08-11-07 16:16

Gemakkelijk gratis gebruiksklaar van *nieuwe* iPhone in 3 stappen.
 
Tja, ik heb net een nieuwe IPhone uit de US gehaald. En toen ging ik het internet op. En daar trof ik veel uitleg en stappenplannen, het ene nog moeilijker dan het andere. Met veel jargon.

Na een paar uur zoeken heb ik het als volgt gedaan.

1. Nieuwe SIM erin (met paperclip in gaatje duwen).

2. Ga naar Unlock the iPhone - the simple tutorial!
(Dit is wel engels, maar je hebt er niet eens een computer voor nodig, wel Wi-Fi internet).

3. Klaar er is geen derde stap.

NB
Mocht je bij aansluiten met ITunes een ...000025 error krijgen dan even ITunes voorkeuren van de gebruiker weggooien (/[user]/Preferences/Itunes)

Zo kan het nog simpeler?

SWOON 08-11-07 16:57

Deze methode is al bekend. Jailbreakme.com daarna AnySim.....anyway veel plezier met je iPhone.

pontifex 08-11-07 18:00

Als je hem al eerder unlocked hebt met 1.02, doe je dus eerst de virginizer, dan hang je hem aan itunes om te upgraden naar 1.1.1. en dan de jailbreak en unlock volgens de website?

Ben je trouwens al je adressen en mail instellingen kwijt als je dit doet? En wat gebeurt er met de andere tweaks als youtubehack, abphoneformats.plist en appsupport?

Neo2007 08-11-07 21:47

Voicemail
 
Geen idee al die ingewikkelde dingen, zijn voor een newbie zoals ik niet zo interessant.

wel interessant voor een newbie lijkt mij "Hoe krijg ik hierna het in ieder geval zo dat als ik op de voicemail knop drukt ie mijn traditionele voicemail belt??"

Antwoord:

*5005*86*phonenumber#


Weet iemand al van een antwoordapparaat programma dat gewoon op de IPhone zelf (native) draait, gesprekken aanneemt, opslaat en per email verstuurd etc. Er is met zo'n krachtige computer natuurlijk geen reden om maar steeds netwerkkosten te maken voor een eenvoudig voicemailtje...

ArB 08-11-07 22:06

Handige site idd. Wilde hem net al hier posten. :D

Na een upgrade naar 1.1.1 was bij mij alles weg en moest ik alles weer opnieuw erop zetten. Dus een backup maken is wel handig idd. (alles als in mijn eigen gegevens)

Neo2007 09-11-07 15:06

en dan nog die verdraaide AUTOCOMPLETE uit
 
Dat de Iphone steeds engelse woorden aanvult als je typt is natuurlijk niet handig en moet uit:

Nu als je de stappen hierboven hebt gedaan dan is er al bovenstaande INSTALLER applicatie op je IPhone aanwezig

Dus ga daarin naar
1. Install
2. Selecteer All Packages
3. Selecteer en Installeer "Kb2"

klaar dan bij general settings keyboard is er een nieuwe mogelijkheid om autocomplete uit te zetten.

Neo2007 09-11-07 15:09

TO DO's
 
Nu nog een manier om todo's mee te synchroniseren???

belachelijk dat het er nog niet op zit...

Jimmy_Boy 09-11-07 17:46

Nice topic. Misschien is het een goed idee als je in 1 topic alle onderwerp behandel. Lijkt me makkelijker voor de nieuwelingen met een iphone (zoals mij:P)
Nummerherkenning (us format->nl format)

Michael 09-11-07 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy_Boy (Bericht 14268)
Nice topic. Misschien is het een goed idee als je in 1 topic alle onderwerp behandel. Lijkt me makkelijker voor de nieuwelingen met een iphone (zoals mij:P)
Nummerherkenning (us format->nl format)

Niet zo'n goed plan. Je hebt een zoek functie in dit forum. Misschien handig om die te gebruiken om te vinden wat je zoekt.

Jimmy_Boy 10-11-07 02:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 14273)
Niet zo'n goed plan. Je hebt een zoek functie in dit forum. Misschien handig om die te gebruiken om te vinden wat je zoekt.

Dat weet ik. En heb de juiste topics daarover ook al gevonden, maar aangezien hij toch al bezig is...

Neo2007 10-11-07 14:09

Nu ik heb gezocht op dit forum de ene manier om het te doen is nog moeilijker dan de ander. Ik ben er nog niet uit wat voor een simpele Mac gebruiker de makkelijkste 123 klaar manier is voor nummerherkenning...(er zijn een aantal mensen hier die het leuk vinden dit soort oplossingen te bedenken- ik ben alleen geinteresseerd in het werkende eindresultaat dat makkelijk is te bereiken).

Dus concrete 123 help is van harte welkom.

Michael 10-11-07 14:13

Neo kijk is bij tips en tweaks daar staan kant en klare oplossingen klaar.

stefimke 12-11-07 20:19

een collega heeft dit process vanmiddag in een kwartiertje gedaan.. werkt perfect!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:01.