iPhone doet echt raar valt stil enzz discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone flipt gewoon!!! Ik heb geen extra's geinstalleerd of zo, maar hij doet get woon weg raar en ik kan er niet mee werken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone doet echt raar valt stil enzz
Mijn iPhone flipt gewoon!!!
Ik heb geen extra's geinstalleerd of zo, maar hij doet get woon weg raar en ik kan er niet mee werken, hij is ook ontzettend traag aan wat kan dit liggen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke versie heb je Roue?
Bij welke programma's doet raar? |
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik vb naar boven naar beneden wl swtichen dan gebeurt er niet scherm/beeld blijft gewoon staan en als ik die wil uit zetten en dan Slide to power off dan duurt het ook effe alvorens die balk wil bewegen |
|
||||
|
||||
Misschien kan je wat meer duidelijke informatie geven Roue? Hier kunnen we allemaal erg weinig mee... ook je topic-titel is niet geheel duidelijk.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi problemen (echt raar) | lerak | Wi-Fi | 0 | 21-06-10 15:32 |
iphone valt uit, raar beeld | faith_999 | iPhone algemeen | 12 | 13-05-10 16:11 |
iPhone 3GS valt steeds stil | JanR | iPhone algemeen | 2 | 22-11-09 19:50 |
Help aub , heb echt raad nodig scherm doet raar | nanoman | iPhone algemeen | 1 | 28-10-07 22:25 |
|
|