//

Geen e-mail tijdens sleep mode. Is johntool de oplossing?

Geen e-mail tijdens sleep mode. Is johntool de oplossing? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn e-mail wordt niet binnengehaald wanneer ik mijn iPhone in sleepmode zet. Het lijkt te gebeuren wanneer ik wifi aan heb staan en de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-11-07, 13:21
michaelvdvaart michaelvdvaart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 30
Standaard Geen e-mail tijdens sleep mode. Is johntool de oplossing?

Mijn e-mail wordt niet binnengehaald wanneer ik mijn iPhone in sleepmode zet. Het lijkt te gebeuren wanneer ik Wi-Fi aan heb staan en de iPhone in sleep zet. Heb namelijk ook wel eens het idee gehad dat het wel werkt wanneer ik de hele dag op edge liet staan, maar kan nog niet ontdekken waarom. Vandaag weet ik dat ik 2 e-mails ongelezen heb staan, maar krijg ze de hele dag al niet binnen op mijn iPhone.

Heb de mail app express niet aangetapt om te testen op Wi-Fi en edge in sleep mode, maar krijg niets binnen. Kan wel een website bezoeken op edge en Wi-Fi dus de verbinding is in orde.

Johntool kan ik zo installeren via installer.app en schijnt te werken. Het is niet summerboard die het probleem veroorzaakt, maar met de johntool is het juist de oplossing omdat dit een app is die dus altijd actief is en de verbinding op houdt.

MAARRRRRRR betekent dit dat OOK Wi-Fi up en running blijft? Ik laat wel eens mijn Wi-Fi enabled staan en die mag van mij dus UIT als ik sleep mode inschakel. MITS edge het dus overneemt dan!

Iemand ervaringen of een oplossing?

New App: JohnTool + Installer Updates - Everything iCafe

Bovenstaande link praat over johntool en 1 zegt dat het dus je Wi-Fi ook open laat staan, maar daar wordt verder niet over gesproken.

Laatst gewijzigd door michaelvdvaart; 09-11-07 om 13:23.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-07, 17:30
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Ik zou 't gewoon proberen. Schade zou je d'r niet mee aanrichten

Laat je even weten of het werkt?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipone loopt vast na slide to unlock / uit sleep mode halen dennisholman Unlock 0 26-08-10 10:48
iPhone valt weg uit sleep mode Zero iPhone algemeen 0 10-03-10 18:33
iPhone: Echte oplossing voor Error tijdens herstel belgiumiphone Jailbreak 13 26-10-09 22:14
Onbereikbaar in sleep mode / standby / slaapstand wertheimer Archief 15 09-02-08 23:04
Direct in sleep-mode MacRub iPhone algemeen 2 08-02-08 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.