iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   niet meer bellen en smsen (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/2102-niet-meer-bellen-smsen.html)

vlietjekim 10-11-07 13:00

niet meer bellen en smsen
 
Hey, ik heb nu sinds een maand ongeveer de Iphone. Ik vind het een geweldig ding, nu kan ik alleen ineens niet meer SMSen of bellen. Ik heb hem unlocked gekregen met alles werkend. Ik heb niks raars geinstalleerd of iets met Itunes gedaan of wat dan ook!

Van het ene op het andere moment kan ik gewoon geen smsjes versturen en bellen ook niet meer!

Kan iemand mij helpen? Please..

Alvast bedankt,

gr. kim

Michael 10-11-07 13:33

Ziet de iphone de sim wel?

vlietjekim 10-11-07 13:55

Nee, ook dat niet! Waar normaal KPN staat, zie je nu streepjes..

Kan tevens ook niet op internet. :-(

Michael 10-11-07 14:09

Kan je bij settings general about nog wel de versie van je firmware zien ik bedoel van het modem

vlietjekim 10-11-07 14:24

Is dat version? Daar staat achter 1.0.2

Verder zie ik nergens firmwire staan!

Alvast onwijs bedankt:D

Michael 10-11-07 14:30

Even naar beneden scrollen in about daar zie je modem versie beginnend met een drie of een vier

vlietjekim 10-11-07 15:02

Als ik naar beneden scroll kom ik niks tegen van model versie of iets wat begint met een 3 of een 4

vlietjekim 10-11-07 15:03

Het rijtje wat ik heb bij about is:

Network
Songs
Videos
Photos
Capacity
Available
Version
Serian Number
Model
Wi-Fi Address
Bluetooth

Legal

Michael 10-11-07 15:05

Heb je Wi-Fi Doet je bluetooth het?
Bij settings general about daar staat onderaan onder ICCID Modem Firmware aangezien jij 1.0.2 hebt zal dat getal beginnen met een 3.
Probeer ook even de koperen delen van je sim schoon te maken dat wil ook wel eens helpen.

vlietjekim 10-11-07 15:24

Ik heb nu mijn internet aangezet en die werkt ook, mijn bluetooth doet het niet.. Die staat op Off en wanneer ik die op On zet, dan blijft ie zoeken maar komt er niks.

Dat ICCID Modem staat nergens gegeven in de about! Het enige waar een 3 in voor komt is in mijn wi-fi adress..

vlietjekim 10-11-07 15:28

Mijn geluid doet het trouwens ook niet en hij staat dan niet op stil of wat dan ook. Geluid staat op zijn hardst, maar er komt niks uit :-(.. Als ik er een oortje in stop, dan heel zacht als ie op zijn hardst staat..

Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?

Michael 10-11-07 15:32

Heb je hem al uit en aan gezet? Ik neem aan van wel

vlietjekim 10-11-07 15:37

Yep al meerdere malen geprobeerd :-)

iNICK 10-11-07 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 14483)
Heb je hem al uit en aan gezet? Ik neem aan van wel

Ik heb bijna precies hetzelfde!
Niet bellen- geen bluetooth en geen geluid-> REPARATIE NODIG ETC. verschijnt op display.

roeltjuh 12-11-07 16:49

Ik kan ook niet meer bellen en smsen en heb al handmatig geprobeerd om mijn provider te zoeken maar dat werkt ook niet. Heb mijn iphone ook al meerdere malen aan en uitgezet. Ik heb bij (settings, general, about, modem firmware 03.14.08_G) Kan iemand mij helpen en makkelijk laten weten hoe ik dit op kan lossen?
Groeten

Freek 13-11-07 18:46

Kim, Roeltjuh, iNick,
Ik weet niet precies wat het probleem heeft veroorzaakt, maar ik zou eerst eens beginnen met het herstellen van de iPhone software (via iTunes). Let hierbij op dat je de firmware gebruikt die je wíl gebruiken, zodat je niet ongewenst update naar een andere versie. Op het forum is info te vinden hoe je dit doet.

Na het herstellen moet je je iPhone weer activeren en jailbreaken (de unlock blijft gewoon geldig!), dan zal die het naar alle waarschijnlijkheid weer doen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.