iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Iphone en Vista (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/2145-iphone-vista.html)

BertvanHorck 11-11-07 12:14

Iphone en Vista
 
Ik heb een amerikaanse 8 gig iphone gekocht welke al was geunlocked (ik weet dus niet of dit hardware of softwarematig is.
versie is 1.1.1 (3A1099a)

Mijn pc is een Toshiba Qosmio G40 met Vista (32 bit systeem volgende info on der properties of computer

Itunes is 7.4.3.1

Ik gebruik Norton Internet security

Toen ik de iphone aan de laptop koppelde om mijn itunes te synchroniseren (ik had al een ipod nano) vroeg de installer om de drivers te installeren maar Vista drivers kan ik nergens vinden.

Wie kan mij helpen?

Met dank

Bert van Horck

absrnd 11-11-07 12:35

het kan zijn dat Vista net als XP de Iphone als camera herkend, en hier drivers voor wilt hebben, maar Itunes zal zonder drivers de Iphone herkennen om alle vids en muziek over te zetten.

BertvanHorck 11-11-07 12:40

ik kom echter niet verder..... moet ik gewoon "overslaan" hanteren? is het beter om itunes geopend te hebben zo ook outlook? wellicht heeft iemand anders dezer melding ook ontvangen?

Dank

Bert

Freek 11-11-07 13:09

Bert, probeer eens je iPhone pas aan te sluiten nadat je iTunes geopend hebt. De installatiewizzard van Vista kan je gewoon negeren, kies "overslaan" of "sluiten". Als het goed is "ziet" iTunes je iPhone na enkele seconden. Zoniet, check dan even de versie van iTunes welke je hebt (bij Help). Zorg dat je minimaal versie 7.3 hebt, eerdere versies zullen je iPhone niet herkennen.

BertvanHorck 11-11-07 13:34

Dank je wel Freek. Ik zal dit proberen met iemand samen die wat meer verstand heeft van pc s dan ik en je laten weten of het werkte.

Ben het trouwens zoooo zat met MS dat ik toch maar een apple ga proberen. Die Qosmio is een vreselijk duur ding, de Vista is traag ondanks veel geheugen en er zit een webcam in maar die werkt niet met messenger van MSN of Yahoo, en als ik t aan Toshiba vraag roepen ze gewoon dat dat 3rd party softwarew is en daar niks over kunnen zeggen! Ben zwaar teleurgesteld!

Freek 11-11-07 13:39

Het updaten van je iTunes kan je absoluut zelf, Bert. Ik weet vrijwel zeker dat dat het probleem is.

Start iTunes op, klik op "help" en vervolgens "zoeken naar updates". Nu zal het programma aangeven dat versie 7.5 beschikbaar is met de vraag of je wil dat deze geïnstalleerd wordt. Stem hiermee in, en volg de aanwijzingen op je scherm. Na deze update zal iTunes je iPhone herkennen en kan je probleemloos synchroniseren.

Succes!

BertvanHorck 12-11-07 11:52

Hoi Freek
Het heeft inderdaad gewerkt, dank daarvoor.
Mijn Itunes zegt dat de iphone software momenteel up to date is en dat het systeem op 18-11 weer zal checken voor een update. Hoe voorkom ik dat deze update wordt geinstalleerd en daardoor mijn iphone blokkeert? wacht ik gewoon tot de update en dan zeg ik NEE of moet ikm iets instellen in itunes

M. vr. gr

Bert

Freek 12-11-07 13:08

Gewoon even wachten idd en dan op Nee klikken en aanvinken dat hij het niet meer moet vragen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:32.