iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   [1.1.2] Out of the box, unlocken (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/2241-1-1-2-out-the-box-unlocken.html)

applestore 12-11-07 20:17

[1.1.2] Out of the box, unlocken
 
hallo,

Is het mogelijk om een duitse iphone met firmware 1.1.2 te downgraden naar 1.1.1, de baseband te downgraden en dan op 1.1.1 naar jailbreakme.com te gaan en dan anysim uitvoeren.

Volgens deze guide wel ---> [Tutorial/Walkthrough] Downgrading 1.1.2 to 1.1.1 - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, mods, skins, developing and more

Of is dit alleen voor iphones die zijn geupdate naar 1.1.2??

ALvast bedankt!

Groetjes, Applestore

samplex 12-11-07 22:34

maybe of topic maar kan je in duitsland die iphones los kopen zonder abbo?

shorty 12-11-07 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samplex (Bericht 15048)
maybe of topic maar kan je in duitsland die iphones los kopen zonder abbo?

Nope, kan niet naar mijn weten.

applestore 13-11-07 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shorty (Bericht 15075)
Nope, kan niet naar mijn weten.

Je koopt hem in duitsland locked voor 399 euro.
Thuis kies je je abbo.

! Alleen het is versie 1.1.2 dus moeilijk te onlucken.

Groetjes

AllStar 13-11-07 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door applestore (Bericht 15095)
Je koopt hem in duitsland locked voor 399 euro.
Thuis kies je je abbo.

! Alleen het is versie 1.1.2 dus moeilijk te onlucken.

Groetjes

Succes, want zo werkt het helaas niet. In de winkel moet je al een contract tekenen, het is niet zo makkelijk als in de VS.

David 13-11-07 12:58

is het op dit moment mogelijk om een 1.1.2 iPhone te unlocken?
en zo ja, weet iemand hoe?

Prime 13-11-07 15:20

Het is mogelijk wat ik zoal op andere forums verneem....maar als ik de procedure zo doorspit begrijp ik als eerste hieruit dat het een heel gedoe is....en dat het niet eens zeker is dat Anysim fatsoenlijk dan wel niet goed wil draaien via deze unlock/jailbreak.

IK zou nog even wachten...verwacht een dezer dagen toch wel weer een volledige oplossing of een progje die hier zorg voor gaat dragen.
Ze zijn namelijk al een heel eind hiermee...de vraag is alleen wanneer het beschikbaar word gesteld voor het publiek.

Verwacht namelijk zelf een deze dagen mijn iPhone welke afkomstig is van de Applestore....en las dat alles wat na 06.11 via de Applestore is besteld met fw 1.1.2 word geleverd....dus ik zit dadelijk met hetzelfde "probleem".

david de smedt 14-11-07 09:21

In de Applestore in London kan je zonder problemen een iphone kopen en dan thuis op je gemakje een abonnementje kiezen,...of unlocken,...Alleen jammer dat de 1.1.2 nog zo moeilijk is,...
Ik gebruik om eerlijk te zijn Unlock your iPhone to use any GSM SIM card TODAY als referentie. Op dit moment hebben zij al een service die uw iPhone tot een bruikbare iPod touch bewerkt. Als zij zeggen dat ze all-the-way gaan, dan ga ik dat ook doen.

Fab1Man 14-11-07 10:24

@Prime,
hoe heb jij 'm dan weten te bestellen bij de Applestore in Londen?

david de smedt 14-11-07 10:27

Ik ben hem gaan halen in de RegentStore in London.

samplex 14-11-07 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door david de smedt (Bericht 15536)
Ik ben hem gaan halen in de RegentStore in London.

En wat kost die dan?

david de smedt 14-11-07 12:28

269 pond, geen abonnement moeten afsluiten. Gewoon vriendelijk betaald en buiten gewandeld.

samplex 14-11-07 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door david de smedt (Bericht 15571)
269 pond, geen abonnement moeten afsluiten. Gewoon vriendelijk betaald en buiten gewandeld.

credit card of cash?

Dat valt nog mee, scheelt wel 100 euro met US maarja.. Gek dat je geen abbo hoeft af te sluiten, weet niet of het in Duitsland ook zo makkelijk kan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.