//

"Please Connect to iTunes" met versie 1.0.2

"Please Connect to iTunes" met versie 1.0.2 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg na installer.app geïnstalleerd en uitgevoerd te hebben op m'n MacBook en vervolgens m'n iPhone via usb aan de Mac gekoppeld te hebben de melding: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-07, 01:57
MacDaddy23 MacDaddy23 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard "Please Connect to iTunes" met versie 1.0.2

Krijg na installer.app geïnstalleerd en uitgevoerd te hebben op m'n MacBook en vervolgens m'n iPhone via usb aan de Mac gekoppeld te hebben de melding: "Please Connect to iTunes" met een waarschuwingslogo in beeld.

Ik kan niets te doen, behalve opnieuw opstarten om maar weer dit zelfde scherm te zien.

Als ik via iTunes een restore wil doen, krijg ik de melding dat ik als ik dat doe automatisch de laatste firmware wordt geïnstalleerd, wat ik uiteraard niet wil omdat dan mijn unlock weg is. Aangezien ik hem ge-unlocked heb gekocht en geen flauw idee heb hoe dat moet (en ben er ook niet zo heel handig in), lijkt me dat geen goed idee.

Kan iemand me helpen om deze melding teniet te doen zodat ik weer gewoon gebruik kan maken van m'n (voorheen perfect werkende!) iPhone?

Alvast enorm bedankt!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-07, 12:04
KleineAap KleineAap is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 86
Standaard

Op het moment dat je in iTunes firmware moet doen moet je shift ingedrukt houden als je op restore klikt (of herstellen of whatever), dan kan je zelf het firmware paket selecteren...

Firmware 1.1.1 vind je hier: http://appldnld.apple.com.edgesuite....a_Restore.ipsw

Daarna ff jailbreaken & activeren... Maar daar staat genoeg uitleg voor op t forum. Succes!
  #3  
Oud 13-11-07, 14:48
MacDaddy23 MacDaddy23 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor de uitleg, ik hou hem als back up in gedachten!

Maar heb het uiteindelijk (na meer dan 2 uur pielen...ging echt TE laat naar bed) op een andere manier voor elkaar gekregen. Nadat het via m'n Mac niet lukte heb ik de app installer voor Windows gedownload.

Vervolgens heb ik m'n iPhone aangesloten en de app installer opgestart. Deze herkende dat mijn iPhone in restore mode stond en heeft hem als het ware 'wakker' gemaakt (via DOS) en hieruit gehaald. Uiteraard was hierna m'n sim geblokkeerd, maar gelukkig stond AnySim nog netjes op m'n iPhone. Na deze geactiveerd te hebben en de iphone opnieuw opgestart te hebben, hoefte ik alleen nog maar m'n pincode in te tikken waarna ik erg opgelucht linksboven in het scherm Vodafone zag verschijnen...

Voorlopig ga ik denk ik niet meer pielen, onder het mom van zolang hij het goed doet, lekker zo laten.. Maar waar het eigenlijk allemaal mee begon is nog steeds niet opgelost. Het enige wat ik wilde doen was namelijk mijn Installler terug krijgen op het springboard, aangezien ik teveel andere dingen had geïnstalleerd en deze verdwenen was. The search continues....
  #4  
Oud 19-11-07, 17:51
stoepje.jan@wxs.nl stoepje.jan@wxs.nl is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: spakenburg
Berichten: 2
Standaard

ik heb hetzelfde maar geen any sim op mijn iphone
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs 16g vast in "connect to itunes" Trebor13 iTunes 10 06-12-10 10:21
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
iPhone: "Cannot connect to Youtube" error na quickpwn X_chinese Jailbreak 2 08-09-08 15:21
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13
iPhone vast in "connect to itunes" Arcadium Archief 2 12-10-07 02:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.