Community Sources discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, daar gaat mn eerste post. Hoewel de unlock vorige week super ging, zit mij nog steeds iets dwars. Onder sources zou je community sources ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Nou, daar gaat mn eerste post.
Hoewel de unlock vorige week super ging, zit mij nog steeds iets dwars. Onder sources zou je community sources moeten kunnen vinden. Die staan er dus niet. Ik heb behoorlijk gezocht, maar kan niet vinden hoe ik deze kan laden. Wie kan er helpen ? (Hangt deze applicatie ook samen met land NL instellen waar ik over lees ??) Bedankt vast. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Niemand....??
|
|
||||
|
||||
![]() Dat ligt eraan welke AppTapp gebruikt. Heb je de 1.1.1 firmware en geinstalleerd met AppSnapp? Dan heb je automatisch al Community Sources. Gebruik je de 1.0.2 firmware met de bijbehorende installer? Dan moet het volgens mij bij system staan. Anders moet je even een andere installer zoeken? Is iig genoeg te doen om het probleem te verhelpen. Heb je btw veel software die je kunt downloaden in de installer?
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb de Iphone gebruiksklaar gemaakt middels de instructie op hacktheiphone.com. De software versie die ik heb was al 1.1.1. Volgens de instructie was 't jailbreakme.com draaien, daarna anysim.
Dus op jouw aanwijzing even bij de uninstall gekeken, en inderdaad. Daar staan gewoon al de community sources..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha maakt niet uit. Goed dat het probleem is opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Community Sources kwijt | pim127 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-05-08 15:03 |
Installer en Community Sources updaten? | MikeyMike | Jailbreak apps en thema's | 1 | 22-01-08 12:33 |
Update voor community sources | Patipod | Jailbreak apps en thema's | 6 | 13-01-08 10:43 |
Community Sources verwijderd | nitai | Jailbreak apps en thema's | 4 | 25-10-07 09:15 |
|
|