iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   FW 1.1.1 gebricked niet te downgraden of upgraden... (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/2288-fw-1-1-1-gebricked-niet-downgraden-upgraden.html)

happyhappyjoyjoy 14-11-07 00:34

FW 1.1.1 gebricked niet te downgraden of upgraden...
 
Ik word he-le-maal gek...

Heb ik van een kennis in de US een iPhone opgestuurd gekregen. Ik blij. Ik ga meteen aan de slag. Jailbreak makkelijk gelukt, anySIM ertegenaan, gaat er iets fout. Krijg de foutmelding "Repair needed, you cannot make or receive calls".

Ik aan de slag om de FW te recoveren, maakt niet uit welke versie ik probeer. 1.0.2, verse 1.1.1 of zelfs upgraden naar 1.1.2 bij alles krijg ik een foutmelding.

Nu heb ik het onderdehand zo vaak geprobeerd dat ik alleen nog maar de gele driehoek des doods zie. Kan iemand mij asjeblieft helpen? Heb uit het topic "revirginizen" al die tutorial geprobeerd voor gebrickte 1.1.1 iPhones maar dat werkt niet, AppTappInstaller krijgt niets voor elkaar en ook de oude AppTapp niet.

Volgens die tutorial rest me alleen nog de old school DVD John methode maar ik snap daar niets van en vraag me ook af of dat wel nuttig is als de iPhone gebricked is.

Alle hulp is zeer welkom, ik durf te wedden dat ik niet kan slapen totdat dat ding werkt.

BTW de precieze melding op m'n iPhone is:
Repair Needed
iPhone cannot make or receive calls
apple.com/support

happyhappyjoyjoy 14-11-07 02:52

Heb me nu uit wanhoop toch aan de oude DVD John methoden gewaagd, maar ook deze weet me een foutmelding te geven als de iPhone met iTunes aan het verbinden is :confused:

Ik ga nu eens kijken of deze gehackte versie van iTunes misschien wel de 1.0.2. restore wil doen. Suggesties zijn van harte welkom!

bootsy 27-11-07 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door happyhappyjoyjoy (Bericht 15453)
Ik word he-le-maal gek...

ga meteen aan de slag. Jailbreak makkelijk gelukt, anySIM ertegenaan, gaat er iets fout. Krijg de foutmelding "Repair needed, you cannot make or receive calls".

Ik aan de slag om de FW te recoveren, maakt niet uit welke versie ik probeer. 1.0.2, verse 1.1.1 of zelfs upgraden naar 1.1.2 bij alles krijg ik een foutmelding.

Nu heb ik het onderdehand zo vaak geprobeerd dat ik alleen nog maar de gele driehoek des doods zie. Kan iemand mij asjeblieft helpen? Heb uit het topic "revirginizen" al die tutorial geprobeerd voor gebrickte 1.1.1 iPhones maar dat werkt niet, AppTappInstaller krijgt niets voor elkaar en ook de oude AppTapp niet.

Volgens die tutorial rest me alleen nog de old school DVD John methode maar ik snap daar niets van en vraag me ook af of dat wel nuttig is als de iPhone gebricked is.

Alle hulp is zeer welkom, ik durf te wedden dat ik niet kan slapen totdat dat ding werkt.

BTW de precieze melding op m'n iPhone is:
Repair Needed
iPhone cannot make or receive calls
apple.com/support

Ik heb hetzelfde probleem nog geen dag lol gehad van mijn iphone, heb gelezen en begrepen dat de baseband beschadigd is,Wi-Fi werkt niet bluetooth, audio ook niet
kan ook niet downbraden via itunes, ben ook ten einde raad
specs :firmware 1.11

weet iemand een oplossing

MacFoxx 27-11-07 11:12

Waarom kan je niet downgraden via iTunes?

bootsy 27-11-07 11:30

baseband beschadigd!?
 
heb afgelopen zaterdag eindelijk mijn langverwachte iphone ontvangen

ga meteen aan de slag. Jailbreak makkelijk gelukt, anySIM ertegenaan, gaat er iets fout(had mijn AT&T sim er nog inzitten ipv een Telfort sim). Krijg de foutmelding "Repair needed, you cannot make or receive calls".

heb gelezen en begrepen dat de baseband beschadigd is,Wi-Fi werkt niet bluetooth, audio ook niet zonder headphone
Heb uit het topic "revirginizen" al die tutorial geprobeerd voor gebrickte 1.1.1 iPhones maar dat werkt niet, kan ook niet downbraden via itunes
specs :firmware 1.11

BTW de precieze melding op m'n iPhone is:
Repair Needed
iPhone cannot make or receive calls

weet iemand een oplossing?
bvd

MacFoxx 27-11-07 11:39

Waarom kan je niet downgraden via iTunes?

atQuest 27-11-07 12:06

Dus, virginizen.

Niet ten einde raad worden, een echte brick ben ik nog niet tegengekomen!

Destiny 27-11-07 14:20

Je kunt hem gewoon in restore mode krijgen door de sleep en home button voor 10 sec in te houden. Daarna de sleep loslaten en de home vast blijven houden.
Dan kun je downgraden naar de 1.0.2 firmware. Baseband downgraden en virginizen. Daarna weer updaten en AnySim 1.1.1 uitvoeren.

bootsy 27-11-07 21:00

----------------

Stiruam 27-11-07 21:03

Aaahhh haal die [/FONT] dingen weg:D

bootsy 27-11-07 21:39

1 Bijlage(n)
Bedankt voor jullie reaxies,dat geeft de burger moed en het gevoel dat je er niet alleen voor staat(als je zoals ik nu na een paar uur zwoegen nog geen werkende eifoon hebt)
Zal even opsommen wat er zoal gebeurd is en waar ik nu ben
heb afgelopen zaterdag eindelijk mijn langverwachte iphone ontvangen vanuit USA via Ebay OTB firmware 1.1.1[/FONT]

ga meteen aan de slag. Jailbreak makkelijk gelukt, anySIM ertegenaan, gaat er iets fout(had mijn AT&T sim er nog inzitten ipv een Telfort sim weet niet of dit veel uitmaakt). Krijg de foutmelding "Repair needed, you cannot make or receive calls".

heb gelezen en begrepen dat de baseband beschadigd is,Wi-Fi werkt niet bluetooth, audio ook niet zonder headphone
Heb uit het topic "revirginizen" al die tutorial geprobeerd voor gebrickte 1.1.1 iPhones maar dat werkt niet, kan ook niet downbraden via itunes
specs :firmware 1.11


ben inmiddels wat “ verder “gekomen, heb via itunes (shift ingedrukt houden )de 1.0.2 restore weten te laden en instaleren (zo leek het althans), echter na een minuut of 10a15 laden en instaleren keerde Iphone terug in de wereldbolstaat (zoals je hem nieuw uit de box haalt) en het opschrift "Repair needed, you cannot make or receive calls".Apple - Support bovenop

als ik nu via de 'Emergency Call'. Methode ( Toets vervolgens de volgende code in en klik daarna op 'Call'Code: *3001#12345#* )
mijn FIrmware opvraag zie ik geen versie nummer helemaal blanco
het enige wat een versie nummer heeft is de touchschreen
in deze staat verkeerd hij nu
Kan via Ibrickr nog wel alle files zien in de iphone maar heb geen idee hoe ik nu een firmware kan installeren (itunes accepteert deze iphone niet zomaar krijg iig gelijk een foutmelding]

weet iemand een oplossing?

bvd

Destiny 27-11-07 21:40

Je moet hem activeren en jailbreaken. Dat doe je met iDemocracy 2.0 in windows.
Daarna moet je met apptapp installer installeren. effe googlen naar de installer

bootsy 27-11-07 21:49

dus activeren op de "zonder Wi-Fi"manier in iDemocracy 2.0 ?

maar ik heb helemaal geen firmware meer
ik ga het proberen, als ik strax thuis ben ben nu op werk

bedankt voor de tip

vond dit zojuist ophet net Repair Needed: iPhone cannot make or receive calls - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more
misschien dat dit soelaas gaat bieden

iCulture 28-11-07 01:52

//samengevoegd.

Voortaan graag even de zoekfunctie gebruiken of even een beetje door het forum bladeren voordat je klakkeloos een nieuw topic opent!

bootsy 28-11-07 02:09

gedankt voor de hulp ben niets anders aan het doen dan door het forum te bladeren om mijn brick weer terug te krijgen in een iphone maar tot nu toe nog geen passende hulp gevonden
schijnt toch een hardnekkig verhaal te worden waarin wel wat hulp kan gebruiken vrees ik

Fresh 28-11-07 04:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootsy (Bericht 20664)
gedankt voor de hulp ben niets anders aan het doen dan door het forum te bladeren om mijn brick weer terug te krijgen in een iphone maar tot nu toe nog geen passende hulp gevonden
schijnt toch een hardnekkig verhaal te worden waarin wel wat hulp kan gebruiken vrees ik

Misschien heb je wel 1 van de eerste Out-The-Box 1.1.2 te pakken, die zijn niet te unlocken.
Weet je nog wat de originele firmware was?

Fresh...

atQuest 28-11-07 04:55

al geactiveerd en jailbroken?

bootsy 28-11-07 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 20674)
Misschien heb je wel 1 van de eerste Out-The-Box 1.1.2 te pakken, die zijn niet te unlocken.
Weet je nog wat de originele firmware was?

Fresh...

nee het was een 1.1.1 heb ik gecheckt

Fresh 28-11-07 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootsy (Bericht 20693)
nee het was een 1.1.1 heb ik gecheckt

Heb je nog steeds een wereldbol?
Het zal een hoop werk zijn, maar ik denk dat een baseband downgrade misschien kan helpen.
Volgens mij had destiny dit probleem ook eens met 1 van zijn vele iPhones, geen imei etc...

PM me.

Fresh...

bootsy 28-11-07 11:54

bedankt voor de reaxies zover

ben vannacht tot 3 uur doorgegaan en ben nu in ieder geval zover dat ik weer een springboard heb
heb ik bereikt via deze methode

Repair Needed: iPhone cannot make or receive calls - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more
mbv ibrickr en packay

heb nu: firmware 1.02
geen imei
en nog steeds de foutmelding: needs repair

wat mij nu nog te doen staat is via terminal de baseband downgraden (loop een beetje vast hier met die commandos),virginize(als ik weer Wi-Fi heb) en unlocken
breng hem nu naar iemand die al wat iphones heeft geunlocked en er meer verstand van heeft dan ik

ben een beetje gaar na een slechte nachtrust:mad:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:49.