Customize apps onzichtbaar maken discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nou net Customize geinstalleerd op mijn 1.1.1 iPhone. Echter krijg ik nu ook Contacts, FieldTest en DemoApp op mijn springboard. Dit wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nou net Customize geinstalleerd op mijn 1.1.1 iPhone. Echter krijg ik nu ook Contacts, FieldTest en DemoApp op mijn springboard. Dit wil ik helemaal niet, maar kun je ook niet uitzetten via Customize zelf.
Verwijderen heeft helaas geen zin. Weet iemand hier hoe je deze apps toch weer onzichtbaar maakt? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee Destiny geen idee. Ik heb customize draaien op mijn 1.1.2 en ineens waren ze er. Gelukkig is voor field test een ikoon maar de demo is gewoon lelijk. Misschien heeft het aan de update van customize gelegen?
|
|
||||
|
||||
![]() Je kan wel de hele Applicatiefolders weggooien, dan zijn de iconen ook weg
![]() Wel ff een backup maken, als je verwacht ze ooit nodig te hebben... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps maken op windows? | juuldeman | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 18-09-10 12:30 |
Hoe maakt Poof apps onzichtbaar? | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 11 | 10-10-08 23:33 |
|
|