//

Help! Ik kom niet uit recovery mode

Help! Ik kom niet uit recovery mode discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net zitten *****n met iFuntastic op de mac. Ik klikte op restart iPhone maar nu zit ie in recovery mode (een kabeltje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-11-07, 01:07
aernout aernout is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 35
Exclamation Help! Ik kom niet uit recovery mode

Hallo,

Ik heb net zitten *****n met iFuntastic op de mac. Ik klikte op restart iPhone maar nu zit ie in recovery mode (een kabeltje en itunes icoontje in beeld). Hoe kom ik hier uit?

Ik heb al geprobeerd de uitknop en home knop tegelijk ingedrukt te houden maar dan blijf ik maar terugkomen in recovery mode... Hoe los ik dit op?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-07, 01:09
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

iBrickr starten en op "Boot the phone" klikken. Dan ben je weer uit de recovery.
  #3  
Oud 16-11-07, 01:12
aernout aernout is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 35
Standaard

Is iBrickr dan ook voor de mac? Ik kan alleen maar voor pc vinden??
  #4  
Oud 16-11-07, 01:23
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

iBrickr is inderdaad voor de PC. Hoe je het met een mac kan doen weet ik helaas niet. Heb je al geprobeerd met de power en home knop tegelijkertijd ingedrukt?
  #5  
Oud 16-11-07, 01:29
aernout aernout is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 35
Standaard

Ja, ik druk beide knoppen tegelijk in totdat hij uit gaat, dan laat ik alles los en zet ik 'm weer aan, maar blijf hetzelfde krijgen... Ik heb firmware 1.1.1...
  #6  
Oud 16-11-07, 01:43
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Ik heb geen verstand van Mac, maar ik las dat je hem met iNdependence uit de recovery kan halen. Ik weet niet of dat werkt.
  #7  
Oud 16-11-07, 20:30
aernout aernout is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 35
Standaard

Ik heb het niet op kunnen lossen met INdependence (crashte steeds als ik mijn iphone aan mijn mac hing) of met iBrick (gebeurde niets als ik iphone verbond).

Ik heb het dus opgelost door de firmware te restoren (1.1.1) en opnieuw te jailbreaken en unlocken (met anySIM).

@moderators: probleem is opgelost.
  #8  
Oud 16-11-07, 23:48
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Draai je Leopard? Dan zou het daar aan kunnen liggen. iNdependence + Leopard is nogal onstabiel. Zelfde probleem gehad
  #9  
Oud 16-11-07, 23:59
TodiWa TodiWa is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Independence het oplossen? Het heeft het probleem veroorzaakt! Keer na keer crashte Independence waardoor ik telkens terug de firmware moest restoren in iTunes, totdat de iPhone in de loop van herstaren terecht kwam. Al deze methodes heb ik al geprobeerd:
Methode 1
Methode 2
Ik krijg bij AppTapp steeds een Bus error. Iemand een oplossing?
  #10  
Oud 17-11-07, 00:18
aernout aernout is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 35
Standaard

Ik gebruik Leopard en daarop is INdependence inderdaad geen succes. Het probleem kwam door iFuntastic. Daarin zit een knop 'restart iphone' daar klikte ik op waardoor ik onverwachts in de recovery mode terecht kwam. iFuntastic zou een iphone ook weer uit de r.m. moeten kunnen halen maar dat was dit keer niet het geval.


Ik raadt dus aan de 'restart' knop in iFuntastic te laten voor wat het is en niet te gebruiken!
  #11  
Oud 17-11-07, 00:19
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dat was bij mij ook. Ik heb toen ( moest ook wel ) Tiger erop gezet ( dualboot met Leopard ) en onder Tiger gewerkt. Toen was alles voorbij en werkte hij gewoon goed. Als je nu de 1.0.2 firmware draait, update dan eens naar de 1.1.1 firmware en downgrade eens. Deze methodes moeten werken. Als je de 1.1.1 firmware gebruikt kun je gewoon naar AppSnapp gaan en daar installer installeren
  #12  
Oud 17-11-07, 00:32
TodiWa TodiWa is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Ik kan niet upgraden naar 1.1.1. iTunes geeft dan een foutmelding. Wanneer ik naar 1.0.2 wil restoren lukt dit initieel wel, maar aan het einde gaat die terug in de loop. Heb ook al met iBrickr geprobeerd, maar niets haalt iets uit.
  #13  
Oud 17-11-07, 00:41
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

En als je iNdependence opstart dan loopt ie vast ? Heb je iTuneshelper stopgezet ? kan iFuntastic je iPhone niet goed booten? pm me even aub
  #14  
Oud 17-11-07, 09:47
TodiWa TodiWa is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Even een overzicht van alles wat voorafging...

Ik wou de iPhone revirginizen op deze manier: Klik
Na die operatie was de iPhone terug 1.0.2 en gelockt. Ik wou daarna 1.1.1 erop zetten, maar dit lukte niet. Daarom moest ik om de een of andere reden restoren naar 1.0.2, waardoor de hele telefoon terug in de staat was waarin ik hem had gekregen.

Ik gebruikte toen de jailbreakmethode van Independence, dus ik dacht dat nu ook uit te proberen. Maar tijdens die procedure crashte het programma, waardoor mijn iPhone alsnog moest gerestored worden in iTunes met 1.0.2. Na een vierde keer crashen van Independence is de iPhone in een oneindige cyclus van rebooten geraakt. Exact zoals in dit filmpje:

Klik

Wanneer ik de iPhone wil restoren met iTunes naar 1.0.2 lukt dit precies eerst wel. Maar het loopt weer fout wanneer de iPhone op het einde van dit proces terug moet heropstarten. Dan hervalt die weer in zijn gebruikelijke cyclus. Enige lichtpuntje lijkt mij is dat wanneer ik de iPhone aan mijn computer hang en ik de homebutton en de sleep/wakebutton in gedrukt houdt, dat dan het oranje driehoekje verschijnt met de melding dat ik de iPhone met iTunes moet verbinden.

Ik heb ook nog andere methodes geprobeerd, maar allemaal zonder succes: De methode met AppSnapp. Wanneer ik alles uitvoer zoals daar staat komt er de volgende foutmelding: Bus error.

Ik heb het ook geprobeerd met iBrickr op Windows (wanneer het scherm rood weergeeft herstart die na enkele seconden weer, met de loop als gevolg).

iFuntastic lijkt mij ook geen uitweg te bieden, die laat mij alleen maar restoren via iTunes (maar dit werkt dus niet).

Ik begin stilaan te denken dat mijn iPhone nu enkel nog gebruikt kan worden als toonzaalmodel of papierhouder. Wat denken jullie ervan?

Laatst gewijzigd door TodiWa; 17-11-07 om 09:50.
  #15  
Oud 17-11-07, 10:22
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

ik weet niet maar mischien vindt je hier iets deze gzer had hetzelfde probleem
https://forum.iculture.nl/f14/i...ft-reboot.html
Mischien kan je hem ff PM-en om te vragen hoe hij eruit is gekomen en in dat tpoic staat ook nog 1 guide

veeel succes!
  #16  
Oud 17-11-07, 15:52
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

TodiWa, ik kan je geruststellen, je iPhone is niet zomaar stuk.
Het rode scherm in iBrickr is goed, maar dat rebooten klinkt alsof er iets corrupt is met het besturingssysteem van je iPhone.
Restoren en opnieuw beginnen is dan de best optie.

Als je aan het einde van een restore een error krijgt, dan kan dat weleens "normaal" zijn. In de verschillende guides wordt dat gezegd. Bijv error 1015 kan voorkomen bij een downgrade van 1.1.2 naar 1.1.1.
  #17  
Oud 17-11-07, 16:45
TodiWa TodiWa is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephenvis Bekijk bericht
ik weet niet maar mischien vindt je hier iets deze gzer had hetzelfde probleem
https://forum.iculture.nl/f14/i...ft-reboot.html
Mischien kan je hem ff PM-en om te vragen hoe hij eruit is gekomen en in dat tpoic staat ook nog 1 guide

veeel succes!
Ik heb de methode die in dit forum staat al geprobeerd. Hij had trouwens een map verwijderd via SFTP, ik niet, maar toch bedankt!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Restoren en opnieuw beginnen is dan de best optie.
Dat is het nu net: Ik heb de iPhone al tien keer willen restoren naar 1.0.2 via iTunes. (Allemaal andere versies: 7.4 en 7.5 op Mac, 7.3 en 7.4 op Windows). Op het eerste zicht lijkt de iPhone goed door die recovery te komen, maar op het einde begint de oneindige rebootcyclus weer opnieuws. Terug bij af dus. Ik zie op het scherm van mijn iPhone dus nooit iets anders dan het almaar terugkomende Apple-logo, behalve dan wanneer ik de iPhone een reset geef als hij aan de computer hangt (dan zie ik "Connect the iPhone to iTunes").

Ik heb ook geprobeerd om 1.1.1 erop te zetten, maar daar geeft iTunes al van in het begin een foutmelding bij. Er komt dan op dat de iPhone niet gerestored kan worden.

Laatst gewijzigd door TodiWa; 17-11-07 om 16:47.
  #18  
Oud 17-11-07, 17:36
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

En als je nou herstelt en de 1.1.1 firmware selecteerd ? Of juist gewoon updaten en dan de 1.1.1 firmware selecteren ?
  #19  
Oud 17-11-07, 18:05
TodiWa TodiWa is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Zie bovenstaand bericht: "Ik heb ook geprobeerd om 1.1.1 erop te zetten, maar daar geeft iTunes al van in het begin een foutmelding bij. Er komt dan op dat de iPhone niet gerestored kan worden."

Ik kan niet updaten, enkel restoren. De iPhone bevindt zich in recovery mode, dus wanneer die aan iTunes hangt kan ik enkel op restore klikken (+Alt om 1.0.2 te kunnen selecteren).

Laatst gewijzigd door TodiWa; 17-11-07 om 18:07.
  #20  
Oud 17-11-07, 19:28
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dan durf ik het zo ook niet te zeggen. Dan moet ik het echt zien om het op te lossen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kom niet uit It save mode crazymans Jailbreak apps en thema's 3 16-06-11 22:12
iPhone: Probleem Restoren | Kom niet uit recovery modus Vlietson Jailbreak 3 06-03-11 21:56
Kom niet uit Safe Mode francebramie iPhone algemeen 2 22-06-10 20:36
ik kom niet uit de safe-mode videologic iPhone algemeen 1 13-01-10 11:05
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU S a n d e R Jailbreak 5 24-08-09 14:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:41.