//

stappenplan (alles werkt niet!)

stappenplan (alles werkt niet!) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemorgen, na gisteren de hele dag op het forum en alles geprobeerd te hebben toch een nieuw topic! (sorry). Mijn iphone was prima werkende met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-11-07, 10:38
rebellion rebellion is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard stappenplan (alles werkt niet!)

goedemorgen, na gisteren de hele dag op het forum en alles geprobeerd te hebben toch een nieuw topic! (sorry).
Mijn iphone was prima werkende met 1.0.2 daarna naar 1.1.1. incl. appinstall waarbij ook alles werkte. eergisteren dacht ik zelf apptapp te kunnen installeren (osx Tiger) deze liep vast! daarna met ipsw gerestored! en nu een niet te kunnen activerende iphone aan over gehouden. niet met independence (werkt niet met itunes 7.5) niet met de beltruuck *#307# en nu??? ZUCHT. Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-07, 12:28
zonoskar zonoskar is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

Je kunt de v1.3beta versie gebruiken van iNdependence, die is iTunes onafhankelijk (wel de readme goed lezen, want je hebt een extra bestand nodig). De beltruuk werkt ook niet bij mij (en iNdependence werkt bij mij niet omdat ik de 1.1.2 baseband wil behouden), maar dat schijnt te komen doordat het druk is op de server van jailbreakme. Je schijnt het gewoon vaker te moeten proberen.
  #3  
Oud 16-11-07, 15:18
rebellion rebellion is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard tnx zonoskar

inderdaad independence werkt niet! dat betekend dat het hierbij ophoudt ?
  #4  
Oud 17-11-07, 17:13
rebellion rebellion is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard

Misschien wel heel stom... maar wat bij mij niet werkte bij de tel. truuk kwam alleen doordat mijn simkaart beveiligd was met de 4 cijferige bekende code deze dus met behulp van een andere telefoon uitzetten! (duurde maar 4 uur voordat ik het door had ;-) )
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
display blijft donker ( maar alles werkt wel) kareltjeee! iPhone algemeen 1 10-06-10 18:24
iPhone: recovery loop, alles geprobeerd, niets werkt! :( lesulong Jailbreak 23 31-03-10 15:30
Kan niet meer met itunes verbinden voor de rest werkt alles ducaz iTunes 0 12-01-10 14:16
Alles werkt op bellen na! 1.1.4 mikeytjee Unlock [archief] 13 24-06-08 21:50
HELP! Alles werkt behalve iPod-functie Quido Archief 0 08-11-07 21:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.