geen bereik zomaar geen herstel of update discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb met mijn iphone gewoon ineens nergen meer service (geen service) heb al van alles geprobeerd geupdate terug naar 1.1.4 weer naar 2.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
geen bereik zomaar geen herstel of update
hallo,
ik heb met mijn iphone gewoon ineens nergen meer service (geen service) heb al van alles geprobeerd geupdate terug naar 1.1.4 weer naar 2.1 echt alles inclusief bootneuter. kan er niet iets kapot zijn gegaan ofzo? gr. jonathan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
telefoon rekening niet betaald?
simkaart stuk? eens herstellen via herstel in itunes en de officieele firmware erop zetten en nadien quickpwn gebruiken
|
||||
|
||||
quick is bij mij eigenlijk nog nooit goed gegaan en werkt niet met FW 2.1
in mijn nokia werkt ie wel... |
|
||||
|
||||
Restore eens met de originele 2.1 firmware. Daarna even quickpwn gebruiken. Die activeert en jailbreakt hem. Als het dan nog steeds niet werkt kun je de baseband handmatig erasen en opnieuw flashen met een originele 2.1 firmware.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel | Cogy | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-11-10 21:18 |
iphone geen tot bijna geen bereik | Gewoon-jeroen | iPhone algemeen | 3 | 15-07-10 20:21 |
Geen bereik bij switchen tussen GPRS en 3G na update 3.1.2. | thalee86 | iPhone algemeen | 1 | 25-11-09 15:10 |
iPhone: Geen bereik na pwnage update 2.2 | Airborne | Jailbreak | 12 | 15-12-08 18:59 |
iPhone 3G: geen bereik na update | Fool | Unlock | 10 | 03-09-08 12:40 |
|
|