virginized Fout meldingen! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil mijn 1.0.2 Iphone gaan upgraden naar 1.1.1 Nu heb ik eerlijk gezegd al het een en ander geknutseld en heeft er al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Virginized Fout meldingen! (opgelost)
Hallo,
Ik wil mijn 1.0.2 Iphone gaan upgraden naar 1.1.1 Nu heb ik eerlijk gezegd al het een en ander geknutseld en heeft er al een keer 1.1.1 opgestaan. Alleen omdat ik de sim er niet af kreeg, dacht ik toch eerst maar de 1.0.2 virginized maken. Maar nu krijg ik met de opdrachten in Putty de volgende LOG: Citaat:
Kan iemand mij helpen? Ik heb al geprobeerd de 1.1.1 versie te laden maar dan krijg ik een fout in Itunes. Modem firmware = 04.01.13_G -----UPDATE---- Ik heb inmddels de Modem firmware gedowngrade naar 3.*** Maar nu heb ik al met verschillende mogelijkheden geprobeerd de 1.1.1 file te restoren, alleen telkens op het einde een fout (1011). Met verschillende Itunes versies geprobeerd en ook verwijderd(7.3.1) (7.5) Wat kan ik nu doen???? Alvast bedankt... Laatst gewijzigd door tenbrey; 18-11-07 om 14:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Error: Failed to download .FLS: Could not verify downloaded image.
Je bedoelt die fout ? Dan heb je of dat bestand niet de goede rechten gegeven of het bestand is corrupt of je hebt verkeerd getypt. En wat bedoel je precies met " de 1.1.1 file te restoren " ? Ik neem aan dat je op de 1.0.2 firmware zit ? Dan heb je nu gewoon een virgin iPhone ( neem aan dat je ook eerst je baseband hebt teruggeflashed ? ) Dan kun je updaten en jailbreaken. Ik werk zelf met Mac osx dus weet niet precies hoe dat onder windows gaat Tip: https://forum.iculture.nl/f14/i...ijgen-mac.html Gebruik deze guide. Is eigenlijk voor mac maar kan ook goed onder windows |
|
|||
|
|||
Heb het vanacht voormekaar gemaakt.
Eerst de baseband terug gebracht, toen Itunes 7.5 geinstalleerd. En hierna de 1.0.2 terug gezet met Itunes en hierna meteen weer 1.1.1 eroverheen. Nu werkt het allemaal superrrrr |
|
||||
|
||||
Dat is mooi
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meldingen Twitter | noteboeki | iPhone Apps | 7 | 18-04-11 23:50 |
Lockscreen meldingen | stifke | Jailbreak apps en thema's | 5 | 10-04-11 10:43 |
Meervoudige Meldingen | StoffelXYZ | iTunes | 2 | 23-03-11 02:29 |
Twitter meldingen | Reginald | iPhone Apps | 6 | 04-01-11 22:53 |
Moto'10 PP meldingen | dmhevel | iPhone Apps | 2 | 05-09-10 12:13 |
|
|