Kom niet uit DFU mode na downgrading discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gister een geunlockte 1.1.1 iPhone gekocht, deze kwam echter op een gegeven in de DFU mode waarna hij (per ongeluk) naar 1.1.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Kom niet uit DFU mode na downgrading
Hallo,
Ik heb gister een geunlockte 1.1.1 iPhone gekocht, deze kwam echter op een gegeven in de DFU mode waarna hij (per ongeluk) naar 1.1.2 is geupgrade. Ik heb hem nu gedowngrade naar 1.1.1 waarbij ik de Error 1015 kreeg. Nu staat hij echter nog steeds op het scherm met het connectortje en het iTunes logo. Ik heb geprobeerd om iNdependence te gebruiken maar deze loopt niet op mijn Mac. Is er een andere manier op uit het DFU-scherm te komen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is niet het DFU scherm, als je iTunes 7.5 gebruikt dan moet je de laatste versie van independence 1.3 beta 2hebben. Dan kom je uit de 1015 foutmelding. Hier te downloaden independence - Google Code
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU | S a n d e R | Jailbreak | 5 | 24-08-09 15:42 |
iPhone: Hoe kom ik uit DFU mode? | Shlomo | Jailbreak | 2 | 25-06-09 08:48 |
Hoe kom ik uit de DFU mode | dingemansje | Archief | 0 | 24-07-08 13:50 |
Kom niet in DFU mode | Mikelmaster | Unlock [archief] | 13 | 11-02-08 01:58 |
kom niet uit DFU mode met Apptapinsteller | wallofstars | Unlock [archief] | 11 | 09-02-08 23:22 |
|
|