//

Oplossing appsnap (als hij niet werkt 1e keer)

Oplossing appsnap (als hij niet werkt 1e keer) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mensen die 30 keer lopen te kutten. Probeer dit eens: Mocht hij 1e keer niet werken. Ga dan opnieuw naar Safari en doe w ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-11-07, 23:47
Arne2606 Arne2606 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 96
Standaard Oplossing appsnap (als hij niet werkt 1e keer)

Voor mensen die 30 keer lopen te kutten.

Probeer dit eens:

Mocht hij 1e keer niet werken. Ga dan opnieuw naar Safari en doe w w w . j a i l b r e a k . t o c 2 r t a . c o m (uiteraard aan elkaar maar anders maakt hij er een URL hier op het forum van...)

Daarna kom je weer in activatie scherm. Herhaal nu stappen met jailbreakme.com en hij doet het meteen

Meerdere malen getest werkt altijd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-07, 16:13
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

bijna altijd alleen niet bij mij

als ik dit doe krijg ik een wit scherm ( bij beide url's ) ik druk op instal appsnapp en dan gebeurt er niks ik krijg dus een wit scherm en daar blijft het bij..
wel zie ik linksboven net onder de url hellemaal linksboven een klein lichtblauw vierkantje ongeveer half zo groot als de letters die je ziet bij de url ( niet tijdens het intypen maar als je het al ingetypyt hebt ) je kan er niet op drukken of wat dan ook.

wie helpt mij
ik word echt hellemaal gek
  #3  
Oud 23-11-07, 17:05
LJJ's schermafbeelding
LJJ LJJ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 125
Standaard

Dat betekend dat bij jou TIFF exploit al gedicht is (je hebt 1.1.2 al eens geinstalleerd?).. Downgrade opnieuw naar 1.1.1. (of misschien 1.0.2, iemand?)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3g zo traag, hij moet als nieuw worden! fedor07 iPhone algemeen 14 07-09-10 00:31
Iphonescherm gebroken en hij werkt niet meer Kingfinity iPhone algemeen 1 18-09-08 11:50
Geen FW Upgrades als hij simlock vrij is? borgqueenx Unlock [archief] 5 19-04-08 16:49
iPhone reboot niet na appsnap Peter Unlock [archief] 1 22-11-07 09:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.