//

anySim 1.2.1 slide to unlock mag niet

anySim 1.2.1 slide to unlock mag niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone met 1.1.1 firmware en baseband 04.0.2.13_G. Ik heb netjes de stappen gevolgd die hier staan beschreven http://www.iphoneclub.nl/forum/f1/ip..._1_2u_in_1_1_1 Wanneer ik verder ga ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-07, 10:41
PooH! PooH! is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 33
Standaard anySim 1.2.1 slide to unlock mag niet

Ik heb een iPhone met 1.1.1 firmware en baseband 04.0.2.13_G. Ik heb netjes de stappen gevolgd die hier staan beschreven
https://forum.iculture.nl/f1/ip..._1_2u_in_1_1_1

Wanneer ik verder ga met stap stap 8t/m11 van de anySIM handleiding dan blijkt dat ik 'slide to unlock' (stap 9) niet kan toepassen wanneer ik anySIM heb opgestart. Hierdoor kan ik het programma niet uitvoeren. Waar kan dit aan liggen? De permissies staan op 0755 en de naam van het bestand klopt ook. Verder zit mijn eigen simkaart er in.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-07, 10:58
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dan zit er toch iets fout bij 1 van die dingen die je hebt gedaan. Probeer eens via google naar een anysim 1.2 te zoeken en probeer die eens
  #3  
Oud 22-11-07, 11:13
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PooH! Bekijk bericht
Ik heb een iPhone met 1.1.1 firmware en baseband 04.0.2.13_G. Ik heb netjes de stappen gevolgd die hier staan beschreven
https://forum.iculture.nl/f1/ip..._1_2u_in_1_1_1

Wanneer ik verder ga met stap stap 8t/m11 van de anySIM handleiding dan blijkt dat ik 'slide to unlock' (stap 9) niet kan toepassen wanneer ik anySIM heb opgestart. Hierdoor kan ik het programma niet uitvoeren. Waar kan dit aan liggen? De permissies staan op 0755 en de naam van het bestand klopt ook. Verder zit mijn eigen simkaart er in.
@PooH:, kijk even in de installer of je BSD subsystem (en OpenSSH) hebt geinstalleerd.
Dat kun je controleren onder "unistall" in de installer.
Als ze er niet staan, alsnog installeren en dan denk ik dat anySIM het wel zal doen. Als ze er wel staan is er iets anders aan de hand.

@destiny: Is 1.1.2 nog gelukt met die tegenstribbelende iPhone?
Ik was een beetje melig vannacht...

Fresh...
  #4  
Oud 22-11-07, 11:15
PooH! PooH! is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 33
Standaard

Ik zit te denken dat het ook weleens kan liggen dat ik misschien bootloader 4xxx heb. Ik heb hem namelijk vorig week in NY gekocht. Ik probeer nu na te gaan of dat zo is via bbupdater en deze stappen https://forum.iculture.nl/f1/ip...ootloader.html

Heb alleen problemen met het bestand van bbupdater. Als ik hem open dan zan het allerlei blokjes en tekentjes. Ik heb doel opslaan als gedaan. Via Winscp het bestand naar de iPhone gezet en .txt eraf gehaald en de permissies goed gezet. Dit werkt echter niet goed. Wat voor formaat moet het bestand van bbupdater hebben?

@Fresh: Ik heb de BSD en OpenSSH er op staan, dus daar ligt het (helaas) niet aan.
  #5  
Oud 22-11-07, 11:28
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PooH! Bekijk bericht
Ik zit te denken dat het ook weleens kan liggen dat ik misschien bootloader 4xxx heb. Ik heb hem namelijk vorig week in NY gekocht. Ik probeer nu na te gaan of dat zo is via bbupdater en deze stappen https://forum.iculture.nl/f1/ip...ootloader.html

Heb alleen problemen met het bestand van bbupdater. Als ik hem open dan zan het allerlei blokjes en tekentjes. Ik heb doel opslaan als gedaan. Via Winscp het bestand naar de iPhone gezet en .txt eraf gehaald en de permissies goed gezet. Dit werkt echter niet goed. Wat voor formaat moet het bestand van bbupdater hebben?

@Fresh: Ik heb de BSD en OpenSSH er op staan, dus daar ligt het (helaas) niet aan.
PooH, Windows opent bbupdater als TXT bestand, daarom zie je blokjes etc.
Downloaden door er met de rechter muisknop op te klikken => doel opslaan. Op de PC de extensie .txt verwijderen.

Waarom posten we eigenlijk hier? Dit kan toch eigenlijk net zo goed in de discussie onder de guide besproken worden?

Fresh...
  #6  
Oud 22-11-07, 11:44
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

@ Fresh: Ja hij werkt. Alles functioneert goed
  #7  
Oud 22-11-07, 12:19
PooH! PooH! is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 33
Standaard

Grrr. Hij heeft inderdaad bootloader 4.6_M3S2. Dus nu afwachten tot daar een hack voor komt.
  #8  
Oud 22-11-07, 16:19
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Heb net ook een klant gehad met deze bootloader. Moest hem helaas naar huis sturen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slide to unlock killer werkt niet op ios 4.3.1 yasinsta Jailbreak apps en thema's 9 06-05-11 21:24
Unlock code werkt niet meer bij slide Spete Archief 3 27-11-08 21:55
Slide to unlock scherm doet het niet altijd Kevzz Unlock [archief] 6 08-02-08 23:50
AnySIM 1.1 geeft Anysim can not unlock this phone lemme201 Unlock [archief] 5 26-11-07 19:47
Slide to unlock reageert niet joopieking Archief 0 07-11-07 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:16.