iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   AT&T simkaart nodig? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/2658-at-and-t-simkaart-nodig.html)

AeronNL 22-11-07 14:46

AT&T simkaart nodig?
 
Ik wil mijn iphone van 1.1.1 naar 1.1.2 upgraden, maar ik heb geen AT&T simkaart.
Kan ik dit ook gewoon doen met mijn Tmobile simkaart?

Sirene 22-11-07 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 18560)
Ik wil mijn iphone van 1.1.1 naar 1.1.2 upgraden, maar ik heb geen AT&T simkaart.
Kan ik dit ook gewoon doen met mijn Tmobile simkaart?

:)Ik lees net in een ander forum dat je een AT&T kaart niet nodig hebt en gewoon met de eigen sim kaart kan upgraden naar v.1.1.2.:)

AeronNL 22-11-07 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sirene (Bericht 18564)
:)Ik lees net in een ander forum dat je een AT&T kaart niet nodig hebt en gewoon met de eigen sim kaart kan upgraden naar v.1.1.2.:)


Alright!
Dan gaan we het vanavond maar eens proberen!

Thnx!

rosso 23-11-07 11:38

Hey,

ik vind mij AT&T kaartje niet meer en zou ook willen upgraden naar 1.1.2.
Is het je gelukt met je eigen simkaart ?
@Sirene kan je even het linkje naar het ander forum doosturen aub ?

hartelijk dank

AeronNL 23-11-07 12:10

hi,

ik ga vanavond aan de gang, maar hier ergens op het forum werd mij ook al verteld dat een AT&T sim kaart niet nodig is, dus het zou gewoon moeten werken.
Ik zou het eerst proberen zonder sim als er word gevraagd de AT&T simkaart te plaatsen.

Succes!

xb9 26-11-07 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 18855)
hi,

ik ga vanavond aan de gang, maar hier ergens op het forum werd mij ook al verteld dat een AT&T sim kaart niet nodig is, dus het zou gewoon moeten werken.
Ik zou het eerst proberen zonder sim als er word gevraagd de AT&T simkaart te plaatsen.

Succes!

Ben ook de AT&T sim kwijt.

Wat je dan moet doen is de pincode van je eigen sim afhalen.
Dan lukt het wel, weet ik uit eigen ervaring.

pietpiet50 26-11-07 22:46

@all

Overal waar staat : stop je AT&T kaart erin, zorg je dat er niets inzit (dus ook geen eigen sim). Dit werkt bij alles. Ben zelf van 1.02 naar 1.1.1 naar 1.1.2 gegaan zonder de kaart.

Hint: wellicht kan dit eens aangepast worden in de diversen gidsen die op het forum te vinden zijn. Wekt verwarring, en zorgt voor onzinnige posts.

xb9 26-11-07 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pietpiet50 (Bericht 20120)
@all

Overal waar staat : stop je AT&T kaart erin, zorg je dat er niets inzit (dus ook geen eigen sim). Dit werkt bij alles. Ben zelf van 1.02 naar 1.1.1 naar 1.1.2 gegaan zonder de kaart.

Hint: wellicht kan dit eens aangepast worden in de diversen gidsen die op het forum te vinden zijn. Wekt verwarring, en zorgt voor onzinnige posts.

niet mee eens. Aangezien ik zonder sim wilde bellen naar *#307# en hij toch echt vroeg om een sim.:confused:
Toen mijn eigen geprobeerd en gaf de iphone aan invalid sim.
Hierna mijn pincode van mijn sim gehaald en daarna gewoon werken.:)

pietpiet50 26-11-07 23:10

Klopt, op dat moment ga je jailbreaken en activeren, dan gebruik je je eigen sim. Datzelfde geldt voor AnySIM, tijdens het unlocken.

rosso 27-11-07 17:51

Als ik probeer te jailbreaken met men eigen sim, kom ik terug op het "activate iphone" scherm met de melding "Incorrect SIM" (mijn pin code heb ik eraf gehaald nochthtans). Verder gebeurd er niets ook niet na een reboot. Alle hulp is welkom :)

**Update, ben te snel geweest, heb jailbreakme een paar keer achter elkaar geprobeerd en het is dan uiteindelijk toch gelukt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.