iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iphone herstellen, enkele aandachtspunten (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/26703-iphone-herstellen-enkele-aandachtspunten.html)

djkrikke 10-12-08 09:06

iphone herstellen, enkele aandachtspunten
 
Hoi,

Aangezien mijn iphone 1st gen echt onaangenaam sloom is geworden ben ik erover aan het nadenken deze eens terug opnieuw naar fabrieksinstellingen.

De iphone is een UK versie die momenteel draait op 2.1, dit via quickpwn op windows.

Wat is de verstandigste manier om deze terug leeg te maken, kan ik gewoon in itunes herstellen zonder speciaal firmware te kiezen of moet ik deze echt terug pwnen? Zoja, neem ik aan dat het unlocken niet meer moet gebeuren?

Bedankt alvast!

Michael 10-12-08 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djkrikke (Bericht 229228)
Hoi,

Aangezien mijn iphone 1st gen echt onaangenaam sloom is geworden ben ik erover aan het nadenken deze eens terug opnieuw naar fabrieksinstellingen.

De iphone is een UK versie die momenteel draait op 2.1, dit via quickpwn op windows.

Wat is de verstandigste manier om deze terug leeg te maken, kan ik gewoon in itunes herstellen zonder speciaal firmware te kiezen of moet ik deze echt terug pwnen? Zoja, neem ik aan dat het unlocken niet meer moet gebeuren?

Bedankt alvast!

Je kan herstellen maar dan krijg je meteen 2.2 erop, dus als je op 2.1 wilt blijven shift herstel en de de fw kiezen. Mocht je naar 2.2 gaan dan quickpwn (de laatste versie) om weer te kunnen bellen.

djkrikke 10-12-08 09:22

ok bedankt, dus eerst een gepwnde 2.1 klaarmaken. Moet deze ook een unlock bevatten dan?

Michael 10-12-08 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djkrikke (Bericht 229236)
ok bedankt, dus eerst een gepwnde 2.1 klaarmaken. Moet deze ook een unlock bevatten dan?

Nee want de baseband veranderd niet. Je kan gewoon de officiele fw gebruiken en dan quickpwn

Gerb 10-12-08 09:40

'Terugzetten voltooid'
 
Ook ik heb een vraagje over mn Iphone...

Heb gister laten updaten van 1.1.4 naar 2.1. telefoon deed het prima, totdat hij vastliep.. ik kon niet meer uit 'contacten' komen. Als ik op de home-button drukte kwam ik bij mijn favoriete contacten terecht.

ik heb toen mn telefoon aan mn itunes gehangen (wat ik nog niet eerder had gedaan na het updaten). toen kreeg ik de keuze tussen: instellen als nieuwe iphone of oude instellingen terugezetten (of iets in deze strekking)

ik heb gekozen voor de oude instellingen terugzetten.

nu het probleem: ik zie alleen nog maar 'Terugzetten voltooid', de tijd en t batterijtje in mn scherm staan.. kan ik opnieuw mn telefoon herstellen? of is er een andere oplossing?

Alsvast bedankt!

King1987 10-12-08 09:54

Betekend dat niet gewoon dat je aan het opladen bent :confused: Als je hem van je kabeltje afhaald doet hij het toch gewoon.... Of zie je heel die slider niet?

Misschien dat rebooten helpt.

Gerb 10-12-08 10:02

rebooten.. natuurlijk:P heel erg bedankt, hij doet t weer helemaal...

je merkt: ik ben vrij nieuw in Iphoneland.. hoop dat ik snel bijleer;)

nogmaals: mijn dank is groot:)

King1987 10-12-08 10:03

Off-topic
Voor de zelfstudie: Lees de wiki eens door, lees goed op het forum en gebruik de zoekfunctie. Daar is zoveel uit te halen :D alles word al beantwoord.



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.