iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Dikke vastloper......!!!!! Kan niets meer..!! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/2693-dikke-vastloper-niets-meer.html)

sjoran 23-11-07 13:15

Dikke vastloper......!!!!! Kan niets meer..!!
 
Beste iphoners, ik hoop dat iemand mij kan helpen heb nl. een groot probleem.......

Ik heb een iphone 8gb met firmware 1.1.1, volledig unlockt. Nadat ik in installer een aantal sources toegevoegd heb, nl.: hightymes, switchers en loringstudios, heb ik een thema geinstallerd (weet nie meer hoe die heet) loopt mij phone compleet vast! Als ik de phone opstart dan kom ik gewoon in het menu en krijg ik de bekende pop-up om de phone te unlocken, ik kan alleen niets aanklikken (reageert helemaal niet meer op aanraking) en zie dan het bekende zandlopertje, deze stopt op gegeven moment en dan laad die mijn menu weer en krijg ik weer hetzelfde verhaal, pop-up voor unlock, zandlopertje enz....... Heeft iemand enig idee wat ik moet doen...??? Baal er nl. verschikkelijk van en kan dus niets meer met me phone want hij reageert gewoon niet meer op m'n vinger.......lijkt wel of hij constant aan het laden is........heb al een paar keer gereboot (sleep + home button ingedrukt houden tot ik de appel zie) maar ook dit helpt niet..!!! Wie kan mij helpen..???

MacFoxx 23-11-07 13:59

Ben bang dat je moet restoren. Waarschijnlijk is de thema die je hebt geinstalleerd corrupt, waardoor je iPhone niet meer werkt. Tenzij je die thema weer kan deinstalleren.

Destiny 23-11-07 14:10

Heb ik ook al gehad. Mijn advies. GEEN andere sources toevoegen die er standaard niet in zitten !! Het verneukt heel je iPhone

sjoran 23-11-07 15:34

Probeer nu me phone te restoren ma dan krijg ik bij itunes de melding dat de ipod niet hersteld kan worden omdat zich een onbekende fout heeft voorgedaan (-14), iemand enig idee???

sjoran 23-11-07 15:37

Het is me nu wel gelukt maar moet nu de software herstellen en hij zegt dat die dan naar 1.1.2 gaat maar kan dit wel..???? is nl origineel 1.1.1

sjoran 23-11-07 15:38

En is deze versie weer geheel te unlocken.??? (1.1.2)???

wicher 23-11-07 15:40

Kan wel maar dan moet je de procedure volgen om je phone vanaf 1.12 te unlocken. Tenzij iemand anders tips heeft is dit wel een goeie optie, maar dan moet je wel kunnen unlocken etc...

sjoran 23-11-07 15:44

Wat bedoel je met "dan moet je wel kunnen unlocken"????

Zal tog vast wel een topic staan om 1.1.2 te unlocken of is dit nog niet mogelijk bij 1.1.2..??

MacFoxx 23-11-07 15:46

@sjoran, heb je het nu gerecoverd?

sjoran 23-11-07 15:46

En kan ik hem zonder problemen restoren..?? ( en dus gelijk updaten naar 1.1.1????)

wicher 23-11-07 15:47

Of je bekend bent met unlocken bedoelde ik. hier vind je de handleiding voor 1.12.

https://forum.iculture.nl/f14/i...2-windows.html

sjoran 23-11-07 15:48

Nog niet.........moet eerst weten of dat wel kan en of ik hem daarna weer unlocked kan krijgen........even voor de duidelijkheid is originaal 1.1.1 en hij is volledig unlocked.......alleen als ik hem in recovery mode zet dan kan hij hem wel recoveren maar alleen naar 1.1.2

MacFoxx 23-11-07 15:51

Je moet iig de shift toets indrukken als je op restore drukt. Daarna selecteer je de originele 1.1.1 firmware. Dan gaat ie restoren.

Dit kun je allemaal via zoekfunctie vinden.

burakk_a 23-11-07 15:56

ik heb m gisteravond dus geupdate naar 1.1.2 na het restoren, maar vandaag wildie me iphone niet eens zien :S als ik hem aansluit komt soms een balonnetje dat het een iphone is in recovery mode en daar blijft het bij


dus ik kan m ook niet downgraden

sjoran 23-11-07 15:58

Is me nie helemaal duidelijk wanneer ik nou shift ingedrukt moet houden.....heb net alles geprobeerd maar ik kan geen 1.1.1 aanklikken......heb trouwens nl versie van itunes

sjoran 23-11-07 16:00

Als ik shift in druk en op herstellen druk moet ik een bestand selecteren maar heb natuurlijk geen 1.1.1 op me computer staan.......

MacFoxx 23-11-07 16:02

Ok, download eerst de firmware 1.1.1: iPhone1,1_1.1.1_3A109a_Restore.ipsw

Vervolgens doe je handelingen wat ik net heb verteld in post #13 en selecteer de gedownloade firmware.

sjoran 23-11-07 16:07

Owkeh dan, nu begrijp ik het.......tnx!!!! egt tnx..!!!!! Als ik gerestored heb dan moet het unlocken enzo ook wel lukken (is wel de eerste keer dat ik het ga doen maargoed, eens moet de eerste keer zijn he) Staan d8 ik genoeg handleidingen om te unlocken e.d.



ennuh....nogmaals TNX!!!!

MacFoxx 23-11-07 16:13

Misschien hoeft je niet opnieuw te unlocken omdat je al eerder hebt geunlockt. Wel moet je opnieuw activeren en jailbreaken. Maar of je opnieuw moet unlocken, dat kom je gauw achter als je na activeren en jailbreaken niet kan bellen ;)

Succes!!!

sjoran 23-11-07 16:20

En functies al youtube, werken die wel nog gewoon of moet ik dat ook weer veranderen..??? En heb je mischien een link voor me waar duidelijk uitgelegd staat hoe ik moet jailbreaken en activeren..??? En heb ik geen sim nodig van AT&T??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.