na sync "er is een nieuwe versie beschikbaar" discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het aansluiten van mijn Iphone op m'n Mac kreeg ik een melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is voor mijn Iphone. Namelijk versie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Bij het aansluiten van mijn Iphone op m'n Mac kreeg ik een melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is voor mijn Iphone. Namelijk versie 1.1.2. Kan ik dit gewoon accepteren of is mijn Iphone dan weer gelockt?
Gr. Ivo |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet doen zo brick je je iphone.
|
|
||||
|
||||
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes account "dit apple id is niet beschikbaar" | myirtici | iTunes | 1 | 25-10-10 19:49 |
Is er een manier om de "nieuwere versie melding 1.1.1." weg te halen? | efefes | Archief | 12 | 31-07-08 14:02 |
De iPhone...het "nieuwe" er een beetje af? | Celf | Chat en geruchten | 12 | 12-04-08 13:58 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|