//

Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w)

Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wou even melden dat ik gewoon goed gaat met vodafone nl en t mobile nl beide pre paid. gewoon yellowsn0w installeren met de nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #341  
Oud 02-01-09, 16:06
ruben3g ruben3g is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: limburg
Berichten: 11
Standaard

ik wou even melden dat ik gewoon goed gaat met vodafone nl en t mobile nl beide pre paid.
gewoon yellowsn0w installeren met de nieuwe sim er in dan opnieuw opstarten dan op flightmode en langer als een min!
dit meerdere malen herhalen in flightmode zetten mocht het na de eerste keer niet lukken.
alle credits na dev team!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 02-01-09, 16:08
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Het werkt hier met Vodafone. T-Mobile sim pakt hij niet...
Maar, elke keer na een reboot, pakt hij hem dus niet en moet ik eerst airplane mode aanzetten, dan ook meteen uitzetten, en dan pakt hij hem wel. Is hier een andere oplossing voor?
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #343  
Oud 02-01-09, 16:40
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ariantje1991 Bekijk bericht
Staat dat op je simkaart ofzo wat voor versie simkaart het is? Mijne is van de provider simyo (dochter bedrijf van KPN werkt ook via het KPN netwerk)

Als ik nu het command yellowsn0w -q invoer in de terminal krijg ik dit te zien:
yellowsn0w: illegal option -- q

Zou het kunnen dat degene van het dev team dit niet meer toelaten in 0.9.4 of ligt dat aan mijn iphone?
yellowsn0w -q werkt niet meer in 0.94
Gids voor de commandline is bijgewerkt (te vinden in bericht 1).
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.

Laatst gewijzigd door Michael; 02-01-09 om 17:00.
  #344  
Oud 02-01-09, 16:43
relaxman relaxman is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 35
Standaard

Coole ontwikkeling dit! Alleen nog zeer onveilig ivm met niet kunnen gebruiken van PIN wachtwoord. Voor mij voorlopig nog te riskant mocht mijn telefoon gestolen worden. Ik neem aan dat het Dev-team hier hard aan werkt. Thumbs up!!!!!!
  #345  
Oud 02-01-09, 16:44
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adempinar Bekijk bericht
Nee gewoon syncen . . verder niks
ik had hetzelfde probleem als jou
nadat je hebt hebt gerestored , quickpwn , cydia , yellowsnow downloaden , tel uit .. sim erin(zonder pin) , tel aan . . niet ontgrendelen wachten dan moet het lukken(zoniet , sim eruit halen en vervolgens erin. Maar niet ontgrendelen)
Gebruikt: versie 0.94, KPN Usim versie2
De iPhone maar weer volledig hersteld. Nadat ik een paar keer de sim er uit had gehaald en weer had teruggestopt, de iPhone nog maar eens laten syncen met iTunes. Direct na die sync had ik het KPN netwerk te pakken, met 3G aan en dataroaming uit (de standaard na een restore). Wellicht toeval, maar dit is me met versie 0.91 al een keer eerder gebeurd. Na het instellen van de APN op "internet" (KPN) ook internet beschikbaar via 3G.

Toen voor de kill; de iPhone uit en weer aan. Geen netwerk meer. Sim 2x er uit en weer er in, KPN netwerk weer terug.

Nogmaals de iPhone uit en weer aan. Na een minuutje "geen service". Sim er uit en weer er in; KPN netwerk weer terug.

Vervolgens terwijl de iPhone aan stond, de KPN sim er uit en een Tmobile sim er in, nog 1 x er uit en er in en voila: netwerk is over naar Tmobile.

Vervolgens een keer de iPhone bij het uitzetten echt gereboot <home en aan/uit net zo lang ingedrukt houden tot het moment waarop de iPhone uit gaat>. Ik heb nu helemaal geen netwerk meer, wat ik ook probeer. Het gekke is nu opeens de iPhone de eerste twee keer pas zo'n 20 seconden na het verwijderen van de sim merkt dat de sim er uit is?? Daarna reageert de iPhone weer normaal "snel" op het verwijderen en terugstoppen van de sim.

Na dit geploeter ben ik weer terug bij af, zonder netwerk

Stabiel lijkt dus anders, maar ja, het is een beta.


edit>>>>>
yellowsn0w er af gehaald, iPhone uit en aan, yellowsn0w opnieuw geïnstalleerd (geen sim in de iPhone)
iPhone uit > sim er in > iPhone aan
geen netwerk > sim er uit > sim er in (keer of 5), maar helaas

Laatst gewijzigd door "R"; 02-01-09 om 17:00. Reden: verder proberen
  #346  
Oud 02-01-09, 16:54
Frankdj Frankdj is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 55
Standaard

Ik krijg hem ook nog niet aan de praat *zucht*. Ik heb zowel een Telfort als een Hi simkaart, en ik heb ongeveer alle mogelijke combinaties van 0.9.1 en 0.9.4, bosprefs, flightmodussen, simkaart wisselen, wachten, wachten en rebooten geprobeerd.

Hopelijk komen ze binnenkort weer met flink wat updates waarin het gewoon meteen werkt, want na uren klooien word ik er moe van
  #347  
Oud 02-01-09, 17:01
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht
Gebruikt: versie 0.94, KPN Usim versie2
De iPhone maar weer volledig hersteld. Nadat ik een paar keer de sim er uit had gehaald en weer had teruggestopt, de iPhone nog maar eens laten syncen met iTunes. Direct na die sync had ik het KPN netwerk te pakken, met 3G aan en dataroaming uit (de standaard na een restore). Wellicht toeval, maar dit is me met versie 0.91 al een keer eerder gebeurd. Na het instellen van de APN op "internet" (KPN) ook internet beschikbaar via 3G.

Toen voor de kill; de iPhone uit en weer aan. Geen netwerk meer. Sim 2x er uit en weer er in, KPN netwerk weer terug.

Nogmaals de iPhone uit en weer aan. Na een minuutje "geen service". Sim er uit en weer er in; KPN netwerk weer terug.

Vervolgens terwijl de iPhone aan stond, de KPN sim er uit en een Tmobile sim er in, nog 1 x er uit en er in en voila: netwerk is over naar Tmobile.

Vervolgens een keer de iPhone bij het uitzetten echt gereboot <home en aan/uit net zo lang ingedrukt houden tot het moment waarop de iPhone uit gaat>. Ik heb nu helemaal geen netwerk meer, wat ik ook probeer. Het gekke is nu opeens de iPhone de eerste twee keer pas zo'n 20 seconden na het verwijderen van de sim merkt dat de sim er uit is?? Daarna reageert de iPhone weer normaal "snel" op het verwijderen en terugstoppen van de sim.

Na dit geploeter ben ik weer terug bij af, zonder netwerk

Stabiel lijkt dus anders, maar ja, het is een beta.


edit>>>>>
yellowsn0w er af gehaald, iPhone uit en aan, yellowsn0w opnieuw geïnstalleerd (geen sim in de iPhone)
iPhone uit > sim er in > iPhone aan
geen netwerk > sim er uit > sim er in (keer of 5), maar helaas
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankdj Bekijk bericht
Ik krijg hem ook nog niet aan de praat *zucht*. Ik heb zowel een Telfort als een Hi simkaart, en ik heb ongeveer alle mogelijke combinaties van 0.9.1 en 0.9.4, bosprefs, flightmodussen, simkaart wisselen, wachten, wachten en rebooten geprobeerd.

Hopelijk komen ze binnenkort weer met flink wat updates waarin het gewoon meteen werkt, want na uren klooien word ik er moe van
Commandline al geprobeert heren?
  #348  
Oud 02-01-09, 17:02
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Commandline al geprobeert heren?
Net aan begonnen, wilde eerst even spelen....
  #349  
Oud 02-01-09, 17:03
Frankdj Frankdj is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 55
Standaard

command line heb ik ook al geprobeerd... yellowsn0w -c, r en q
  #350  
Oud 02-01-09, 17:08
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankdj Bekijk bericht
command line heb ik ook al geprobeerd... yellowsn0w -c, r en q
Bij 0.94 is het laatste commando yellowsn0w -l en niet -q want dat werkt niet meer.
  #351  
Oud 02-01-09, 17:17
dre007 dre007 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door relaxman Bekijk bericht
Coole ontwikkeling dit! Alleen nog zeer onveilig ivm met niet kunnen gebruiken van PIN wachtwoord. Voor mij voorlopig nog te riskant mocht mijn telefoon gestolen worden. Ik neem aan dat het Dev-team hier hard aan werkt. Thumbs up!!!!!!


Naderdhand kan je toch terug de pincode instaleren! En dit werkt pefect!!

Dre
__________________
Psion -> ipaq -> HTC TYTNII - Iphone2G (scherm stuk na 2 dagen) - HTC HD - Iphone 3G 8gb Unlock - htc HD2 - iPhone 4g 32 > Galaxy IIS
  #352  
Oud 02-01-09, 17:18
yoenoesz yoenoesz is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 15
Standaard

Hey peeps. Ik gebruik vodafone prepaid, maar ik probeerde ff een Vodafone Abbo van mij erin, naja geen bereik.. Wat kan ik daar tegen doen ??
Thanks
  #353  
Oud 02-01-09, 17:18
VIGL VIGL is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

Heb net met veel pijn en moeite mijn Telfort aan de praat gekregen. Ik kan nu alleen niet meer internetten. Iemand suggesties?
  #354  
Oud 02-01-09, 17:19
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

terminal start alsvolgt:
Unlocked:~ mobile$

Ik blijf hier open" Resource busy" krijgen, hoe vaak ik het ook probeer

Klopt dat en zoniet, wat is ook al weer het juiste commando om naar het goede pad te komen?

Laatst gewijzigd door "R"; 02-01-09 om 17:22.
  #355  
Oud 02-01-09, 17:21
barts5 barts5 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 38
Standaard

hoe weet ik of de lock eraf is? Heb t-m en hou t-m. Zie dat de aanbieder t-m is met 2.9 iemand enig idee?
  #356  
Oud 02-01-09, 17:23
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht
terminal start alsvolgt:
Unlocked:~ mobile$

Ik blijf hier open" Resource busy" krijgen, hoe vaak ik het ook probeer

Klopt dat en zoniet, wat is ook al weer het juiste commando om naar het goede pad te komen?
Krijg je dat bij het eerste commando of later?
  #357  
Oud 02-01-09, 17:25
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

direct bij het eerste commando, is het pad waarin mijn iPhone start wel goed?
  #358  
Oud 02-01-09, 17:26
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht
direct bij het eerste commando
In principe moet hij daar blijven hangen en dan kan je het 2e en 3e commando geven.
  #359  
Oud 02-01-09, 17:27
dre007 dre007 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard

Heb het volgende voor: 1 iphone met werkende simkaart van swisscom --> perfect geunlockt!
2° iphone met geblokkeerde simkaart (wist de pincode niet) krijg ik niet unlockt! Hij vind gewoon geen netwerk! Ik moet wel zeggen dat hij bij de eerste iphone - links boven - langer op search stond.
bij de tweede zie ik search met moeite!

iemand enig idee?

Moet er een kaart inzitten op de ipsw terug te zetten + jailbreaken + yellowsn0w + reset?
  #360  
Oud 02-01-09, 17:28
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Welk pad zou terminal moeten starten?
Als ik ls geef, dan sta ik in het pad waarin ook Applications/ Library/ en Media/ staan
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.