//

Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w)

Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KipNederland Dus even voor de duidelijkheid Hij blijft simlock vrij todat je bij itunes herstellen doet, als je bij itunes herstellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1101  
Oud 17-02-09, 17:17
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KipNederland Bekijk bericht
Dus even voor de duidelijkheid
Hij blijft simlock vrij todat je bij itunes herstellen doet,
als je bij itunes herstellen doet ben je dan alles kwijt ?
Ja dat is correct alleen ik zie dat je op 2.2.1 zit dus je hebt op dit moment niks aan een software matige unlock! Je kan alleen jailbreaken en dit zal ook verdwijnen als je weer herstelt in iTunes!

Succes
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1102  
Oud 17-02-09, 18:54
jwptm jwptm is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 22
Standaard

Ik heb mijn britse iphone jailbraked met quickpwn, met succes in Cydia yellowsnow gedowloaded en geinstaleerd. simkaart zonder pin. bij insstellingen zie je geen icoontje met "Aanbieder" en er staat boven in geen service. wat doe ik fout en hoe los ik dit op. de firmware is 2.1

nog een toevoeging, als ik hem in vliegtuigmodes zet en er weer uithaal staat boven in "ongeldige simkaart" en in het scherm fout met simkaart.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Afbeelding.png‎ (42,2 KB, 9x gelezen)
Bestandstype: png Afbeelding 003.png‎ (128,4 KB, 14x gelezen)

Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-02-09 om 19:18. Reden: samenvoegen
  #1103  
Oud 17-02-09, 19:11
tachysnarf tachysnarf is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Pfff jongens ik word er moe van! Nu eindelijk alles weer opnieuw geinstalleerd voor de 50e keer en nu via mobile terminal getracht hem te unlocken middels de manier hoe Destiny hem beschreef. Tevens de andere firmware versie van micheal gedownload maar hij blijft het probleem aangeven in terminal dan de baseband 02.30.03 is en dat dan yellowsn0w daar niet voor werkt... iemand nog een oplossing voor mijn tot nog toe te dure ipod touch
  #1104  
Oud 17-02-09, 19:19
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tachysnarf Bekijk bericht
Pfff jongens ik word er moe van! Nu eindelijk alles weer opnieuw geinstalleerd voor de 50e keer en nu via mobile terminal getracht hem te unlocken middels de manier hoe Destiny hem beschreef. Tevens de andere firmware versie van micheal gedownload maar hij blijft het probleem aangeven in terminal dan de baseband 02.30.03 is en dat dan yellowsn0w daar niet voor werkt... iemand nog een oplossing voor mijn tot nog toe te dure ipod touch
Als je hebt geupdate met de standaard 2.2.1 firmware heb je ook de 02.30.03 baseband en dan werkt yellowsn0w ook niet meer. Hier is nu eerst niks aan te doen. Misschien dat een unlock kaart je nog kan helpen.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #1105  
Oud 17-02-09, 19:28
KipNederland KipNederland is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 Bekijk bericht
Ja dat is correct alleen ik zie dat je op 2.2.1 zit dus je hebt op dit moment niks aan een software matige unlock! Je kan alleen jailbreaken en dit zal ook verdwijnen als je weer herstelt in iTunes!

Succes
ik bedoel ook je foto's applicaties, contacten, gegevens enz.?
en bij elke firmware moet je zeker opnieuw unlocken?
  #1106  
Oud 17-02-09, 20:33
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwptm Bekijk bericht
Ik heb mijn britse iphone jailbraked met quickpwn, met succes in Cydia yellowsnow gedowloaded en geinstaleerd. simkaart zonder pin. bij insstellingen zie je geen icoontje met "Aanbieder" en er staat boven in geen service. wat doe ik fout en hoe los ik dit op. de firmware is 2.1

nog een toevoeging, als ik hem in vliegtuigmodes zet en er weer uithaal staat boven in "ongeldige simkaart" en in het scherm fout met simkaart.
Wat er fout gaat is dat je de baseband van 2.2 moet hebben anders werkt yellowsn0w niet!
Download de firmware uit de wiki
Pas op als je zomaar in iTunes op update drukt dan krijg je 2.2.1 en een nieuwe baseband waar yellowsn0w niet op werkt!
Succes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KipNederland Bekijk bericht
ik bedoel ook je foto's applicaties, contacten, gegevens enz.?
en bij elke firmware moet je zeker opnieuw unlocken?
Ja als je herstelt in iTunes dan kan je gegevens kwijt raken tenzij je een reserve kopie maakt en die naderhand terug zet dan is er niks aan de hand!
Bij elke firmware moet je opnieuw jailbreaken en unlocken als daar mogelijkheden voor zijn!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-02-09 om 20:58. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken ;)
  #1107  
Oud 17-02-09, 20:59
jwptm jwptm is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 22
Standaard

Wat is downloaden uit de wiki? kun je me kort uiteggen hoe ik veilig update naar 2.2?
  #1108  
Oud 17-02-09, 21:09
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwptm Bekijk bericht
Wat is downloaden uit de wiki? kun je me kort uiteggen hoe ik veilig update naar 2.2?
Ga even naar deze link en download daar de originele firmware die je nodig hebt

Volgende keer even zelf zoeken
  #1109  
Oud 17-02-09, 21:39
tachysnarf tachysnarf is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Als je hebt geupdate met de standaard 2.2.1 firmware heb je ook de 02.30.03 baseband en dan werkt yellowsn0w ook niet meer. Hier is nu eerst niks aan te doen. Misschien dat een unlock kaart je nog kan helpen.

komt er nog wel een update van yellowsn0w waarmee het gaat werken? of misschien iemand die een andere app weet? En kan ik hem niet downgraden naar een eerdere versie? dit laatste heb ik geprobeerd maar lijkt niet te werken miss iemand anders een idee?

En een turbosim had ik die werkte op 2.2 maar die werkt nu ook niet meer hoe kan ik dit dan weer oplossen?

Laatst gewijzigd door tachysnarf; 17-02-09 om 21:43.
  #1110  
Oud 17-02-09, 21:42
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Downgraden werkt niet.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #1111  
Oud 17-02-09, 21:43
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Gewoon deze site in de gaten houden
  #1112  
Oud 17-02-09, 21:45
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tachysnarf Bekijk bericht
komt er nog wel een update van yellowsn0w waarmee het gaat werken? of misschien iemand die een andere app weet? En kan ik hem niet downgraden naar een eerdere versie? dit laatste heb ik geprobeerd maar lijkt niet te werken miss iemand anders een idee?
Soms duurt het een dag, soms weken en soms maanden. Het iPhone Dev Team lijkt er dit keer niet gemakkelijk vanaf te komen. Er is geen softwareunlock op dit moment voor de iPhone 3G, die naar firmware 2.2.1 is geüpdate met iTunes (nergens ter wereld!!). Je zou een hardwaremethode in de vorm van een x-sim kunnen proberen, maar ik kan je daar geen tips voor geven door gebrek aan ervaring met de verschillende types.
Ik begrijp dat het heel teleurstellend voor je is en hopelijk komt het iPhone Dev Team snel met een nieuwe yellowsn0w. Geef alsjeblieft geen geld uit aan vage beloftes op internet. Vraag altijd eerst (hier) na bij de experts.
  #1113  
Oud 17-02-09, 22:23
jwptm jwptm is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 22
Standaard

Bedankt voor je hulp maar, geupgrade naar 2.2, cydia en yellowsnow geinstaleerd, helaas nog steeds de zelfde problemen en fout meldingen. zie geen aanbieder staan op instellingen scherm.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Afbeelding 004.png‎ (33,1 KB, 14x gelezen)
  #1114  
Oud 17-02-09, 22:25
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Kun je me de modemfirmwareversie geven die helemaal onderaan het door jouw geüploade scherm getoond wordt?

Laatst gewijzigd door Fresh; 17-02-09 om 22:28.
  #1115  
Oud 17-02-09, 22:29
jwptm jwptm is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 22
Standaard

De modemfirmware is 02.28.00
  #1116  
Oud 17-02-09, 22:32
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwptm Bekijk bericht
De modemfirmware is 02.28.00
Dan moet het werken. Installeer yellowsn0w, start je iPhone opnieuw op en wacht tot je je netwerk ziet. Ga voor de zekerheid terug naar het "ontgrendelscherm" met de powerknop na de herstart en wacht daar op je netwerk. Als je netwerk er is kun je ontgrendelen.
  #1117  
Oud 17-02-09, 22:38
iBoyd3G iBoyd3G is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Zwanenburg
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwptm Bekijk bericht
Bedankt voor je hulp maar, geupgrade naar 2.2, cydia en yellowsnow geinstaleerd, helaas nog steeds de zelfde problemen en fout meldingen. zie geen aanbieder staan op instellingen scherm.
ja dat heb ik nou ook ik zie dus ook geen aanbieder staan bij instellingen en steeds ''geen service'' of ''geen simkaart'' wie kan helpen!!??

oh en als ik dus mijn iphone opnieuw opstart staat er geen simkaart geinstallerd..

Laatst gewijzigd door King1987; 17-02-09 om 22:45. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #1118  
Oud 17-02-09, 23:34
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iBoyd3G Bekijk bericht
ja dat heb ik nou ook ik zie dus ook geen aanbieder staan bij instellingen en steeds ''geen service'' of ''geen simkaart'' wie kan helpen!!??

oh en als ik dus mijn iphone opnieuw opstart staat er geen simkaart geinstallerd..
Nogmaals, het moet werken. Misschien is je simkaart te oud. Haal in dat geval een nieuwe bij je provider. Update in géén geval je iPhone met iTunes, dan ga je naar firmware 2.2.1. yellowsn0w werkt daar NIET mee (en er is ook geen weg terug).
  #1119  
Oud 17-02-09, 23:42
jwptm jwptm is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 22
Standaard

allemaal ontzettend bedankt, alles werkt super.
  #1120  
Oud 17-02-09, 23:45
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwptm Bekijk bericht
allemaal ontzettend bedankt, alles werkt super.
Goed om te horen! Nu niet met iTunes updaten naar 2.2.1, want dan is je lol voorbij... 2.2.1 is niet interessant, laat die versie voor wat hij is.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.