//

Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w)

Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jari69 hebben meer mensen dat hun klok niet goed staat? Mijne werkt gewoon......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #381  
Oud 02-01-09, 19:42
yoenoesz yoenoesz is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jari69 Bekijk bericht
hebben meer mensen dat hun klok niet goed staat?
Mijne werkt gewoon...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 02-01-09, 19:44
Giel538 Giel538 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Gizmodo slaagde er bijvoorbeeld niet in om de smartphone te unlocken en bij een poll op Hackint0sh gaven 66 van de 97 stemmers aan dat Yellowsn0w bij hen niet voor het gewenste resultaat zorgde. Volgens de makers werkt Yellowsn0w alleen in combinatie met baseband 02.28.00 die firmwareversie 2.2 bracht. Het betreft een kleine bootloader zonder grafische interface die eenvoudig weer te verwijderen zou zijn met Cydia, de command line of via iTunes. Het iPhone Dev Team wijst er op dat het een bèta-versie 0.9.1 betreft die op eigen risico gebruikt wordt. Ook stelt het team beterschap in het vooruitzicht voor iPhone-bezitters die Yellowsn0w zonder succes gebruiken: "Als de soft-unlock niet op dag één werkt, raak dan niet in paniek en word niet ongeduldig."
Voor diegene waar het niet lukt, dont worry, zal binnenkort wel goed komen
  #383  
Oud 02-01-09, 19:51
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard

Let er wel op dat ze niets voor niets zeggen dat je een volle of langer minuut moet wachten. Afhankelijk van je bereik. Veel mensen wachten niet langer dan 10 seconden, ga daar dys niet de fout in.

Tevens ben ik mij van bewust dat dit een beta versie betreft, daar kan het natuurlijk ook aan liggen. Maar hou dus rekening met je bereik.
  #384  
Oud 02-01-09, 20:03
Boy van Baal Boy van Baal is offline
• iOS 8.0
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 122
Standaard

NL KPN PREPAID met pincode werkt wel?
HI abbo zonder pincode werkt niet?

Weet iemand hoe dit komt?

UPDATE
GOED NIET Ik heb om de hi abbo zonder pincode een pincode gezet en ontgrendeld hij werkt gewoon! prettig 2009

Laatst gewijzigd door Boy van Baal; 02-01-09 om 20:08.
  #385  
Oud 02-01-09, 20:09
ralphn ralphn is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 12
Standaard

HULDE AAN HET DEV TEAM!!!

kan eindelijk mijn iphone weer gebruiken naar toch een tijdje van ellende.
Heb alle stappen gevolgd en vervolgens ook de stappen in terminal. Daarna het trucje met de airplane mode en mijn telfort abonnement werkt. Ook de 3G werkt.

Ik was al een hele tijd bang dat ik nu met een dure ipod zat opgescheept maar dankzij het dev team is het nu weer een volwaardige iphone.

Trucje met airplanemode is dus alsvolgt:
1. iphone in airplane mode
2. simkaart er uit
3. simkaar terug
4. iphone uit airplane mode zetten.

Daarna moet het vrijwel direcht werken.
  #386  
Oud 02-01-09, 20:13
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sick Mic Bekijk bericht
Nog maar eens, omdat er weinig reactie op komt; Heeft iemand het ook dat je op een 3G die unlocked is met yellowsn0w geen backup kunt zetten met iTunes? Bij mij is dat namelijk het geval.
Onthou een ding, dat je telefoon met Itunes werkt als de zimkaart ook is geaccepteerd. Misschien dat het daar door komt?
  #387  
Oud 02-01-09, 20:16
Frankdj Frankdj is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 55
Standaard

Het probleem is dat er inmiddels tientallen 'manieren' zijn om de iPhone te unlocken, maar geen van die manieren werkt voor iedereen. Ik wacht dus maar gewoon ff een paar dagen totdat het DevTeam officieel weer wat nieuwe updates uitvoert, want ik heb geen zin om mijn telefoon voortaan op te starten en telkens 50 handelingen uit te moeten voeren in de hoop dat hij dan iets gaat doen.
  #388  
Oud 02-01-09, 20:19
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Iemand al een oplossing dat je sim ook nog steeds werkt na een reboot?
Na een reboot moet ik telkens airplane mode aan zetten, dan meteen weer uit, hij begint met zoeken en hij vind hem dan ook. Dan kan ik simkaarten verwisselen wat ik wil, alles doet het gewoon! Echter, na een reboot moet ik eerst weer gaan klooien met het airplane mode aan/uit zetten.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #389  
Oud 02-01-09, 20:22
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sick Mic Bekijk bericht
Nog maar eens, omdat er weinig reactie op komt; Heeft iemand het ook dat je op een 3G die unlocked is met yellowsn0w geen backup kunt zetten met iTunes? Bij mij is dat namelijk het geval.
Ik had me backup terug gezet voordat ik ging unlocken dus weet het niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jari69 Bekijk bericht
hebben meer mensen dat hun klok niet goed staat?
Ja had ik ook, als je automatisch instelled uitzet..dacht ik, gaat de tijd goed staan.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-01-09 om 20:28. Reden: samenvoegen
  #390  
Oud 02-01-09, 20:25
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Greggy Bekijk bericht
- Zorg ervoor dat er geen PIN op de simkaart zit (deze moest ik verwijderen met een oude Nokia)
Kan dat niet via: instellingen => telefoon => simpincode => dan uitzetten

dan wordt de pincode niet meer gevraagd bij het opstarten van mijn iphone...
of wordt hier iets anders bedoelt?
__________________
life is awesome
  #391  
Oud 02-01-09, 20:47
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t0xicchicka Bekijk bericht
Ik weet niet wat ik allemaal heb gedaan,
Heb diverse methodes geprobeerd maar ik gaf niet op en uiteindelijk deed hij het
»Hi KPN«
3G werkt, alles werkt behalve itunes niet meer.
Ik denk dat het met de plist te maken heeft. Mijn iPhone crasht zodra ik wil gaan syncen.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #392  
Oud 02-01-09, 20:55
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Ik denk dat het met de plist te maken heeft. Mijn iPhone crasht zodra ik wil gaan syncen.
Ik denk niet dat dat door de unlock van yellowsn0w komt.
Ik ging namelijk syncen na officiele hertel van Itunes en quickpwn. Daar ergens is een probleem denk ik...maar na een paar keer proberen lukt t wel hoor.
  #393  
Oud 02-01-09, 20:56
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

bij mij werkt het nog steeds niet,
als ik in terminal zoek naar yellowsn0w, dan vind hij dat bestand niet, is dit normaal of niet?
  #394  
Oud 02-01-09, 20:57
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Ik denk niet dat dat door de unlock van yellowsn0w komt.
Ik ging namelijk syncen na officiele hertel van Itunes en quickpwn. Daar ergens is een probleem denk ik...maar na een paar keer proberen lukt t wel hoor.
Nou ik denk het niet. Voor de unlock waren er geen problemen met syncen. Nu inmiddels na de unlock gaat syncen niet echt meer. iPhone slaat uit en start op.
  #395  
Oud 02-01-09, 21:01
Yasin2830 Yasin2830 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België - Antwerpen - Willebroek
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Nou ik denk het niet. Voor de unlock waren er geen problemen met syncen. Nu inmiddels na de unlock gaat syncen niet echt meer. iPhone slaat uit en start op.
Bij mij was er geen probleem ..

Misschien opnieuw alles doen? Geen idee eigenlijk, meerdere mensen hebben dit probleem
  #396  
Oud 02-01-09, 21:09
do terror do terror is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: .
Berichten: 4
Standaard

Open terminal weer op je iPhone en geef de volgende commando's yellowsn0w -c yellowsn0w -r yellowsn0w -q deze techniek werkt super met de nieuwste yellowsn0wnu hoef ik bij een reboot alleen effe naar de flightmodus effe aan uit en klaar draaien maar echt super mega bedankt voor deze tip en het dev team bedankt voor deze mega update

Laatst gewijzigd door do terror; 02-01-09 om 21:23.
  #397  
Oud 02-01-09, 21:39
strating strating is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard kpn

Met de laatste beta 0.9.4 hoef ik de sim niet meer eerst eruit te halen! (KPN) Eerst updaten 2.2 (herstellen) daarna geactiveerd met orginele tmobile sim (prepaid van € 9,50,=) Daarna via QuickPwn22-1 de jailbr. uitgevoerd (met KPN sim) Via Wi-Fi met Cydia yellowsn0w 0.9.4 installatie, opnieuw opstarten.....en bingo.
  #398  
Oud 02-01-09, 21:40
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erhan Bekijk bericht
dag allemaal,

bijmij werkt de unlock nog steeds niet heb alles al geprobeerd nieuwe update via iptunes geinstaleerd v2.2 daarna gejailbreakd enz... toen via source yellowsnow enzzz.. tel uit en weer aan maar nee hoor zit al hele dag al te klooien

en als ik hem op air mode zet en weer activeer zegt die dat de simkaart onjuist is en moet ik de kaart weer uithalen maar nee.

de de app yellowsn0w werkt voor geen een meter wat een ***** zooie !!!

p.s en hij zegt iederekeer fout simkaart???
Heb je hem gerestoord zonder sim! volgens mij ligt dit hieraan. unlocken van de iphone moet door quickpwn gebeuren geloof ik een niet door itunes met de orginele sim
  #399  
Oud 02-01-09, 21:40
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Ik snap er niets van hoor. Bij mij werk sync. gewoon en muziek, bestanden e.d. op de iphone zetten via Itunes werkt ook gewoon, zowel met de T-mobile sim als die van Vodafone en KPN (Hi).

Als het aan Yellowsn0w zou liggen zou iedereen er toch last van moeten hebben...Of zou het iets met Windows en Mac te maken hebben....de manier waar op de jailbreak uitgevoerd is bedoel ik dan.
Er zijn meer problemen met itunes en de iphone naar de unlock en niet altijd hetzelfde probleem als de mijne. Ook andere forums berichten daarover. En ook hier zijn er mensen die geen muziek meer op hun iPhone krijgen.
  #400  
Oud 02-01-09, 21:43
Yakuzi Yakuzi is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 43
Standaard

Ik krijg steeds de melding open: resource busy (yellowsnow 0.9.4). Ik krijg het steeds als ik de commando -c doe of -l maar bij -r dan gaat het wel goed. Probeer al meer dan 10 min lang yellowsn0w -c te doen maar krijg steeds resource busy. Heeft iemand ervaring met deze probleem?

trouwens ik krijg steeds de no service melding

Laatst gewijzigd door King1987; 02-01-09 om 21:47. Reden: Edit knop gebruiken aub
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:37.