//

Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w)

Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pipo01 ik word er helemaal dol van! bij mij gebeurt er niks en nu kan ik ook niet mijn sim gebruiken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #441  
Oud 03-01-09, 01:49
rhett rhett is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pipo01 Bekijk bericht
ik word er helemaal dol van! bij mij gebeurt er niks en nu kan ik ook niet mijn sim gebruiken aangezien ik die unlock niet werkende krijg!

Ik heb een 3g 8gb en een vodafone sim, maar wat ik ook doe, ik krijg het maar niet werkende. Ik volg meerdere manieren inclusief eentje met terminal (-c, -r, -l) maar die geeft alleen maar busy aan bij yellowsn0w -l. Kan iemand die een vodafone sim heeft mij vertellen wat hij/zij gedaan heeft om dit werkende te krijgen want ik ben nu al twee avonden aan het klooien en er gebeurt niks!

Daarbij gaat mijn iphone te pas en te onpas rebooten, is dit normaal? Hij knalt er dan uit als ik bijvoorbeeld in terminal bezig ben.

Ik denk dat het verstandig is om niet meer met yellowsn0w verder te gaan voor dat de echte versie uit is aangezien het toch best veel schade opleverdt wat ik tot nu toe heb gezien?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 03-01-09, 02:04
baZzz baZzz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard Random crashes met yellowsn0w 0.9.4

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pipo01 Bekijk bericht
...
Daarbij gaat mijn iphone te pas en te onpas rebooten, is dit normaal? ...
Ik heb het zojuist geprobeerd op mijn T-mobile iPhone met 2.2. Yellowsn0w 0.9.4 via Cydia geïnstalleerd, ging allemaal zonder problemen. Heb daarna geprobeerd of het werkte met m'n andere simkaart (Vodafone) en deze werkte ook naar behoren, ik kon i.i.g. bellen. Heb daarna weer m'n T-mob. sim terug erin gedaan (ik wilde het alleen maar proberen), maar vervolgens merkte ik ook random crashes waarbij de iPhone spontaan herstartte, heel irritant. Daarnaast viel de verbinding regelmatig weg, waar ik normaal gesproken geen last van heb. Heb vervolgens yellowsn0w maar weer verwijderd via Cydia en nu lijkt alles weer naar behoren te werken. 20 minuten later heb ik i.i.g. nog geen crash/reboot gehad en is ook de verbinding nog niet weggevallen... Leuk dus, maar ik wacht nog even een stabielere versie af. (Desalniettemin is het goed om te weten dat ik het in geval van nood kan gebruiken. Complimenten voor het Dev Team zijn zeker op zijn plaats!)
  #443  
Oud 03-01-09, 02:12
Modena Modena is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 66
Standaard

Bij mij werkt het met de methode uit de eerste post (zonder gebruik terminal) en het volgende:
- volg de guide zonder simkaart in het toestel ook tijden installatie van yellowsn0w.
- zorg dat je geen pin code op de kaart hebt staan
- zet je 3g en data roaming uit voor je kaart erin doet
- doe als alles geinstalleerd en goed gezet is de kaart erin, pakt hij niet meteen reboot de telefoon met de home en power button.
- pakt deze nog niet dan even het kaartje eruit trekken minuutje of twee wachten en kaart erin en dan zou deze het moeten doen.


provider is mobistar (BE)
  #444  
Oud 03-01-09, 02:17
pipo01 pipo01 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 20
Standaard

bij yellowsn0w -l in de terminal krijg ik alleen maar resource busy te zien. Weet iemand waar dit aan kan liggen? En ookal probeer ik het 25x, ik krijg alleen de busy boodschap te zien
  #445  
Oud 03-01-09, 02:41
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik heb sinds de unlock wel constant het gprs (ronje) icoontje bovenin me statusbalk staan. Hebben meer mensen dat? Normaal ging dat icoontje altijd weg bij mij zodra ik dataroaming uitzette, maar nu niet. Kan er alleen ook niet mee op internet pas als k ook edge aanzet.
  #446  
Oud 03-01-09, 03:06
Sick Mic's schermafbeelding
Sick Mic Sick Mic is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Nou ik denk het niet. Voor de unlock waren er geen problemen met syncen. Nu inmiddels na de unlock gaat syncen niet echt meer. iPhone slaat uit en start op.
Ik kon wel nog gewoon syncen na yellowsn0w unlock, dat deed ie gewoon goed. Backup terugzetten daarentegen...
__________________
Stats: 3x iPhone US 8GB 1.1.2 OTB upgraded to 3.0
1x iPhone 3G US 16GB 2.0 > 2.2 > 3.0- ultrasn0w

Laatst gewijzigd door Sick Mic; 03-01-09 om 03:20.
  #447  
Oud 03-01-09, 10:31
yoenoesz yoenoesz is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 15
Standaard

Hey jongens, ik heb ff een vraag. Ik heb een zaak en heb tot nu toe (sinds gister) 8 iphone 3G geunlocked, werkt allemaal perfect enzo. Maar moet ik de klanten ook meegeven dat ze via Cydia Yellowsn0w moeten updaten? Want de laatste versie is 0.9.4 eh .. Ff een vraafgje, en hoop dat iemand kan reageren
  #448  
Oud 03-01-09, 10:33
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Het Dev-team zou graag feedback willen hebben van gebruikers van de YellowSn0w applicatie. Deze kan men geven op deze webpagina:

yellowsn0w feedback

Ik hoop dat iedereen dat doet, zodat ze een nog beter werkende versie kunnen maken.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #449  
Oud 03-01-09, 10:43
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yoenoesz Bekijk bericht
Hey jongens, ik heb ff een vraag. Ik heb een zaak en heb tot nu toe (sinds gister) 8 iphone 3G geunlocked, werkt allemaal perfect enzo. Maar moet ik de klanten ook meegeven dat ze via Cydia Yellowsn0w moeten updaten? Want de laatste versie is 0.9.4 eh .. Ff een vraafgje, en hoop dat iemand kan reageren
Aangezien je er commerciele doeleinden op na houdt met deze unlock is google your friend, maar voor een eurootje of 100 wil ik je het antwoord ook wel geven.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #450  
Oud 03-01-09, 10:47
Amien Amien is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 88
Standaard

Zijn antwoord zal waarschijnlijk zijn dat hij geen geld vraagt voor het programma, maar wel om een vergoeding om mensen te helpen met het installeren van het programma.
__________________
[h2]blacksn0wed RC3[/h2]
  #451  
Oud 03-01-09, 10:49
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amien Bekijk bericht
Zijn antwoord zal waarschijnlijk zijn dat hij geen geld vraagt voor het programma, maar wel om een vergoeding om mensen te helpen met het installeren van het programma.
Ja dat installeren dat is het probleem. Daar hebben mensen veel moeite mee Hier kan je over de ethiek van betaalde unlock services door discussieren https://forum.iculture.nl/f1/al...er-op-pad.html Maar hier we gaan weer on-topic.

Laatst gewijzigd door Michael; 03-01-09 om 10:52.
  #452  
Oud 03-01-09, 11:28
Joepiep Joepiep is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard

Misschien is het een goed idee als de moderatoren van dit topic bij hun handleiding (zie #1) vermelden dat er nog sprake is van een instabiele beta release, met grote? kans dat de unlock uberhaupt niet werkt (gezien alle reacties hier en poll elders). Deze waarschuwing voorkomt misschien frustraties.
  #453  
Oud 03-01-09, 11:32
ninacollins ninacollins is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 21
Standaard

pfff. lukt niet. Mijn abonnement gaat pas februari in (tmobile) maar heb de iPhone hier wel liggen. Heb hem nog neit geactiveerd via iTunes (zie de melding niet meer). Kan het zijn dat het hieraan ligt? Dat ik hem nog niet heb geactiveerd via iTunes?

edit: tmobile gebeld: die zeggen dat ik de iPhone pas kan activeren als mijn abonnement loopt maar ik zou toch zweren dat ik bij de eerste keer aankoppelen met iTunes wel een melding kreeg bij tmobile, dat is echter al weken geleden en toen heb ik hem niet aangemeld (nu spijt).

Laatst gewijzigd door ninacollins; 03-01-09 om 11:45.
  #454  
Oud 03-01-09, 11:37
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Oke paniek hier...

Heb via marktplaats een 16gb op de kop getikt maar doet gek met die unlock. In eerste instantie na de unlock kreeg ik af en toe even het logo te zien na het removen en inserten van sim kaart. Dan zei hij searching en vond KPN. Echter na 15 seconden werd het no service. Nu na een aantal restores krijg ik alleen nog maar de puntjes te zien en als ik flight on of doe dan zie ik 1/10de van een seconden searching en dan meteen weer puntjes, wat voorheen dan nog wel het Logo opleverde... Kan het zijn dat ik nu een hardware prob heb ipv de unlock issue?
  #455  
Oud 03-01-09, 11:43
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Questor Bekijk bericht
Oke paniek hier...

Heb via marktplaats een 16gb op de kop getikt maar doet gek met die unlock. In eerste instantie na de unlock kreeg ik af en toe even het logo te zien na het removen en inserten van sim kaart. Dan zei hij searching en vond KPN. Echter na 15 seconden werd het no service. Nu na een aantal restores krijg ik alleen nog maar de puntjes te zien en als ik flight on of doe dan zie ik 1/10de van een seconden searching en dan meteen weer puntjes, wat voorheen dan nog wel het Logo opleverde... Kan het zijn dat ik nu een hardware prob heb ipv de unlock issue?
De beta van yellowsn0w is nog zeer onstabiel. Daarom vallen signalen weg.
Maar alle input die jullie geven aan het Dev-Team kan helpen naar een stabielere versie van de software.
  #456  
Oud 03-01-09, 11:55
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Hoi Michael,

ik snap dat de signalen weg kunnen vallen door yellowsnow... ik zit meer met de zorg of mijn logicboard stuk is... Hij ziet wel gewoon wanneer er een sim in zit maar eerder zag hij zo nu en dan een logo en dan niets... en nu is het gewoon continue niets... dus ik begin erg zenuwachtig te worden
  #457  
Oud 03-01-09, 12:02
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ninacollins Bekijk bericht
pfff. lukt niet. Mijn abonnement gaat pas februari in (tmobile) maar heb de iPhone hier wel liggen. Heb hem nog neit geactiveerd via iTunes (zie de melding niet meer). Kan het zijn dat het hieraan ligt? Dat ik hem nog niet heb geactiveerd via iTunes?

edit: tmobile gebeld: die zeggen dat ik de iPhone pas kan activeren als mijn abonnement loopt maar ik zou toch zweren dat ik bij de eerste keer aankoppelen met iTunes wel een melding kreeg bij tmobile, dat is echter al weken geleden en toen heb ik hem niet aangemeld (nu spijt).
activeren kan je ok met quickpwn. Als je die even eroverhen gooit, zou het moeten werken
  #458  
Oud 03-01-09, 12:07
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joepiep Bekijk bericht
Misschien is het een goed idee als de moderatoren van dit topic bij hun handleiding (zie #1) vermelden dat er nog sprake is van een instabiele beta release, met grote? kans dat de unlock uberhaupt niet werkt (gezien alle reacties hier en poll elders). Deze waarschuwing voorkomt misschien frustraties.
Goede suggestie en daarom post 1 aangepast, samen met het adres van de feedback pagina
  #459  
Oud 03-01-09, 12:46
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchyme Bekijk bericht
De alfa versie zal wel makkelijker zijn.
Dat denk ik niet beta komt na alpha.
  #460  
Oud 03-01-09, 12:57
strating strating is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard geen zorgen

Is toch normaal na yellowsn0w, gewoon yellowsn0w opnieuw installeren (niet alles opnieuw) probeer het ook eens via de installer, dat heeft bij mij geholpen.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Questor Bekijk bericht
Oke paniek hier...

Heb via marktplaats een 16gb op de kop getikt maar doet gek met die unlock. In eerste instantie na de unlock kreeg ik af en toe even het logo te zien na het removen en inserten van sim kaart. Dan zei hij searching en vond KPN. Echter na 15 seconden werd het no service. Nu na een aantal restores krijg ik alleen nog maar de puntjes te zien en als ik flight on of doe dan zie ik 1/10de van een seconden searching en dan meteen weer puntjes, wat voorheen dan nog wel het Logo opleverde... Kan het zijn dat ik nu een hardware prob heb ipv de unlock issue?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.