//

Automatorscript voor DFU 10.5.6 werkt niet

Automatorscript voor DFU 10.5.6 werkt niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Vandaag wilde ik mijn iPhone (1 gen - 2.1) updaten naar 2.2. Toen ik de custum firmware had gedownload, en met iTunes (Mac ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-09, 13:26
Diviance01 Diviance01 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard Automatorscript voor DFU 10.5.6 werkt niet

Beste iedereen,

Vandaag wilde ik mijn iPhone (1 gen - 2.1) updaten naar 2.2. Toen ik de custum firmware had gedownload, en met iTunes (Mac OSX) op herstel + alt had gedrukt ging alles nog goed, maar even later kwam er in beeld dat de iPhone niet hersteld kon worden. Na wat zoeken kwam ik erachter dat het met 10.5.6 niet gaat, ach ja, ik had het kunnen weten, want ik had het nog gelezen. Afijn, te laat...

Na wat Googlen en iPhoneClubben kwam ik op een Automator-file terecht. Deze openen, OK klikken en gaan met de banaan. Jawel, ik kwam tot stap zeven en toen gebeurde er niets meer. Ik wachtte en ik wachtte, maar geen reboot. Maar wel een mapje op mijn Bureaublad met als naam 'Backup_IOUSBFamily_kext_10_5_6'. Als ik nu het bestand open kom ik niet verder dan stap zes, en dan gebeurd er ook weer niets...

Weet iemand wat ik kan doen. Iemand? Want aan zo'n iPhone heb ik ook niets... Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-09, 15:16
Diviance01 Diviance01 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Probleem is opgelost door op mijn Macbook 10.5.5 up te daten.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Greenpoison dfu werkt niet, quit to restart ruitjerru Jailbreak 0 11-02-11 17:06
Resetten gaat mis, DFU werkt niet, help! Thaly iPhone algemeen 5 30-12-10 23:06
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 13:34
iPhone 1e gen.: Na DFU 3.0 erop gezet te hebben wil ik Unlocken met Redsn0w maar werkt niet? deaapdaar Unlock 4 24-07-09 10:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:53.