iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Wie is er bereid mijn iphone 1.1.2 Oob 4.6 werkend te krijgen dmv een turbosim? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/2851-wie-bereid-mijn-iphone-1-1-2-oob-4-6-werkend-krijgen-dmv-turbosim.html)

grobben 27-11-07 18:42

Wie is er bereid mijn iphone 1.1.2 Oob 4.6 werkend te krijgen dmv een turbosim?
 
Hoi,

Is er iemand bereid om mijn iphone (+ evt 2 andere iphone's) werkend te krijgen dmv een turbosim? uiteraard tegen een evt vergoeding

Woon zelf in Amsterdam..

gr

dendoor 27-11-07 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grobben (Bericht 20451)
Hoi,

Is er iemand bereid om mijn iphone (+ evt 2 andere iphone's) werkend te krijgen dmv een turbosim? uiteraard tegen een evt vergoeding

Woon zelf in Amsterdam..

gr

Waarom bestel je er zelf geen en pas deze tutorial toe ? Scheelt je weer wat eurootjes ;)

grobben 27-11-07 19:33

Dank voor je reactie. Ik heb helaas geen Mac maar gebruik een windows pc.
De tutorial is heel duidelijk, maar zoals bij stap 3 staat:

3. connect the iPhone to your Mac

En die heb ik niet.
Is er ook een goede werkende windows tutorial voor een ootb 1.1.2 met 4.6 baseband? (nieuwste iphone dus)

Stiruam 27-11-07 19:37

Volgens mij mag hier niet meer naar worden gevraagt.. En dan nog.. . Unlocken is "volgens mij" makkerlijker dan het lijkt ook op windows

dendoor 27-11-07 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grobben (Bericht 20479)
Dank voor je reactie. Ik heb helaas geen Mac maar gebruik een windows pc.
De tutorial is heel duidelijk, maar zoals bij stap 3 staat:

3. connect the iPhone to your Mac

En die heb ik niet.
Is er ook een goede werkende windows tutorial voor een ootb 1.1.2 met 4.6 baseband? (nieuwste iphone dus)

Ken je dan niemand met een Mac die dat even wil doen voor U ? Voor windows heb ik nog niks gevonden, maar ik denk wel dat je dit kan als je de regeltjes leest. Windows gebruikt gewoon andere programma's hiervoor. Hier staat touwens een wiki hoe je alles in windows moet regelen. Het turbosim gedeelte doet de iPhone toch zelf . . .

dendoor 27-11-07 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 20480)
Volgens mij mag hier niet meer naar worden gevraagt.. En dan nog.. . Unlocken is "volgens mij" makkerlijker dan het lijkt ook op windows

Naar wat mag niet meer worden gevraagd ? Dit forum dient toch om wat we allen zo graag willen en dat is een werkende iPhone . . .

Stiruam 27-11-07 19:48

Er staat iets me van bij dat er niet meer mag worden gezocht naar mensen die betaald unlocken... Ik zoek zo wel ff... ga nu ff naar benede

Edit: Waarschijnlijk heb ik zitten droomen ofzo xD kan het niet meer vinden :p sorry voor de onterechte info

mjay 28-11-07 09:41

Volgens mij kan je dit zeker op een PC doen en hoef je alleen Cyberduck te vervangen door WinSCP en je kan je iPhone uit recovery mode halen met iBickr. Volg anders een paar stappen van Unlock 1.1.2 (Windows) uit de Wiki


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.