iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iphone blijft hangen bij het logo (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/2853-iphone-blijft-hangen-logo.html)

mrgoolie 27-11-07 19:06

iphone blijft hangen bij het logo
 
hi,

ik zit hier met een iphone die opstart en alleen het apple logo staat er op. nu krijg ik deze niet in restore en itunes vindt hem ook niet.
iemand een oplossing?

Stiruam 27-11-07 19:55

Mischien is het handig om erbij te vermelden wat je ermee hebt gedaan...?

Verder zit je volgens mij in de penari... Sorry verder kan ik je niet helpen

Greetz, Stiruam

iCulture 28-11-07 00:59

Een mogelijke oplossing die ik heb is het advies om een veel betere omschrijving van wat er precies mis is, wat je gedaan hebt, welke firmware je draait, enzovoorts enzovoorts te maken. Oftewel: hier kunnen we helemaal niets mee.

leufje 28-11-07 08:24

Enige wat ik me kan verzinnen (heb het ook al een paar keer gehad) is blijven proberen de iphone in recovery mode te krijgen (zie wiki voor hoe dat moet, is vaak genoeg uitgelegd). Daarna herkent iTunes hem weer en kun je herstellen...

vincentjanv 28-11-07 15:02

Mrgoolie, ik had net hetzelfde:) Jij hebt zekker AppSupport gekopiëerd (voor België?). Wel dat bestand lijkt me corrupt:p Om in recovery te zetten: zet hem in je dock. Als hij blijft hangen, druk je zowel op de home als de sleep toets vanboven. Blijven indrukken. Hij zal uitvallen en na enkel seconden weer booten. Nog steeds ingedrukt houden en voor je het weet zit je in recovery... Je kan dan proberen via iBrickr weer te booten of dan zo te recoveren... Gebruik in het vervolg iWorld, te vinden onder Tweaks 1.1.2...

Fresh 28-11-07 15:09

Probeer eens of je iPhone nog wil verbinden met je computer.
Mijn ervaring is dat het wel een minuut kan duren voordat hij verbindt als je vastzit op dat appeltje.
Als hij eenmaal verbonden is met de PC draai je het programma iphoneinterface.exe in de iBrickr directory. In het terminalscherm van iphoneinterface.exe geef je het commando "enterrecovery". Als het goed is gaat je iPhone in herstelmodus.
Daarna restoren naar 1.1.1.

Fresh...

Destiny 28-11-07 15:32

Zet hem in recovery mode. Dus Home + Sleep button voor 10 sec inhouden. Daarna de Sleep button los laten maar de home knop ingedrukt houden. Het scherm blijf zwart maar iTunes zal hem herkennen in recovery mode. Nu kun je restoren. Als je nu de 1.1.1 firmware hebt moet je de shift toets inhouden en op restore klikken. Dan kun je de 1.1.1 firmware selecteren ( even downloaden dus ). En restored ie. Daarna kun je jailbreaken met de appsnapp methode

mrgoolie 28-11-07 16:14

hey mensen,
kheb het gewoon een paar keer moeten doen in de restore modus krijgen. sleep en home button deden niets. de iphone herstarte soms alleen maar eens, maar verder niets. nu ineens gaat het wel dus goed nieuws:)

Stiruam 28-11-07 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie (Bericht 20916)
hey mensen,
kheb het gewoon een paar keer moeten doen in de restore modus krijgen. sleep en home button deden niets. de iphone herstarte soms alleen maar eens, maar verder niets. nu ineens gaat het wel dus goed nieuws:)

Dus nu doet gaat ie in recovery..?:D Gefeliciteerd :p Hopelijk lukt het recoveren;)

Greetz, Stiruam

Destiny 28-11-07 16:54

Die recovery mode werkt altijd als je hem aan itunes hangt. Dus iTunes aanzet en je iPhone connect. Als je dan die Sleep+Home methode gebruikt gaat ie altijd in recovery mode

shorty 28-11-07 17:34

Restoren is in dit geval helemaal niet nodig. Waarschijnlijk is je iPhone gewoon opgestart alleen laat hij het Springboard niet zien. Als je SSH aan hebt staan kan je nog gewoon connecten via je computer. Vervang dan het laatst aangepaste bestand door de originele versie en je iPhone zal gewoon weer doorstarten.

Mocht je geen files of iets dergelijke hebben vervangen/veranderd dan zit er denk ik ook niks anders op dan restoren.

Destiny 28-11-07 18:00

Hij zegt dat iTunes hem ook niet vindt. Dus hij start sowieso niet op. Je kunt het bestand proberen te vervangen, maar denk niet dat het gaat lukken. Anders moet je hem restoren


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.