//

iphone blijft hangen bij het logo

iphone blijft hangen bij het logo discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, ik zit hier met een iphone die opstart en alleen het apple logo staat er op. nu krijg ik deze niet in restore en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-07, 20:06
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard iphone blijft hangen bij het logo

hi,

ik zit hier met een iphone die opstart en alleen het apple logo staat er op. nu krijg ik deze niet in restore en itunes vindt hem ook niet.
iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-07, 20:55
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Mischien is het handig om erbij te vermelden wat je ermee hebt gedaan...?

Verder zit je volgens mij in de penari... Sorry verder kan ik je niet helpen

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 28-11-07, 01:59
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Een mogelijke oplossing die ik heb is het advies om een veel betere omschrijving van wat er precies mis is, wat je gedaan hebt, welke firmware je draait, enzovoorts enzovoorts te maken. Oftewel: hier kunnen we helemaal niets mee.
  #4  
Oud 28-11-07, 09:24
leufje leufje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 57
Standaard

Enige wat ik me kan verzinnen (heb het ook al een paar keer gehad) is blijven proberen de iphone in recovery mode te krijgen (zie wiki voor hoe dat moet, is vaak genoeg uitgelegd). Daarna herkent iTunes hem weer en kun je herstellen...
  #5  
Oud 28-11-07, 16:02
vincentjanv vincentjanv is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar vincentjanv
Standaard

Mrgoolie, ik had net hetzelfde Jij hebt zekker AppSupport gekopiëerd (voor België?). Wel dat bestand lijkt me corrupt Om in recovery te zetten: zet hem in je dock. Als hij blijft hangen, druk je zowel op de home als de sleep toets vanboven. Blijven indrukken. Hij zal uitvallen en na enkel seconden weer booten. Nog steeds ingedrukt houden en voor je het weet zit je in recovery... Je kan dan proberen via iBrickr weer te booten of dan zo te recoveren... Gebruik in het vervolg iWorld, te vinden onder Tweaks 1.1.2...
  #6  
Oud 28-11-07, 16:09
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Probeer eens of je iPhone nog wil verbinden met je computer.
Mijn ervaring is dat het wel een minuut kan duren voordat hij verbindt als je vastzit op dat appeltje.
Als hij eenmaal verbonden is met de PC draai je het programma iphoneinterface.exe in de iBrickr directory. In het terminalscherm van iphoneinterface.exe geef je het commando "enterrecovery". Als het goed is gaat je iPhone in herstelmodus.
Daarna restoren naar 1.1.1.

Fresh...
  #7  
Oud 28-11-07, 16:32
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Zet hem in recovery mode. Dus Home + Sleep button voor 10 sec inhouden. Daarna de Sleep button los laten maar de home knop ingedrukt houden. Het scherm blijf zwart maar iTunes zal hem herkennen in recovery mode. Nu kun je restoren. Als je nu de 1.1.1 firmware hebt moet je de shift toets inhouden en op restore klikken. Dan kun je de 1.1.1 firmware selecteren ( even downloaden dus ). En restored ie. Daarna kun je jailbreaken met de appsnapp methode
  #8  
Oud 28-11-07, 17:14
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

hey mensen,
kheb het gewoon een paar keer moeten doen in de restore modus krijgen. sleep en home button deden niets. de iphone herstarte soms alleen maar eens, maar verder niets. nu ineens gaat het wel dus goed nieuws
  #9  
Oud 28-11-07, 17:45
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie Bekijk bericht
hey mensen,
kheb het gewoon een paar keer moeten doen in de restore modus krijgen. sleep en home button deden niets. de iphone herstarte soms alleen maar eens, maar verder niets. nu ineens gaat het wel dus goed nieuws
Dus nu doet gaat ie in recovery..? Gefeliciteerd Hopelijk lukt het recoveren

Greetz, Stiruam
  #10  
Oud 28-11-07, 17:54
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Die recovery mode werkt altijd als je hem aan itunes hangt. Dus iTunes aanzet en je iPhone connect. Als je dan die Sleep+Home methode gebruikt gaat ie altijd in recovery mode
  #11  
Oud 28-11-07, 18:34
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Restoren is in dit geval helemaal niet nodig. Waarschijnlijk is je iPhone gewoon opgestart alleen laat hij het Springboard niet zien. Als je SSH aan hebt staan kan je nog gewoon connecten via je computer. Vervang dan het laatst aangepaste bestand door de originele versie en je iPhone zal gewoon weer doorstarten.

Mocht je geen files of iets dergelijke hebben vervangen/veranderd dan zit er denk ik ook niks anders op dan restoren.
  #12  
Oud 28-11-07, 19:00
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Hij zegt dat iTunes hem ook niet vindt. Dus hij start sowieso niet op. Je kunt het bestand proberen te vervangen, maar denk niet dat het gaat lukken. Anders moet je hem restoren
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen Gerbert iPhone algemeen 33 15-05-10 01:23
Iphone 2G Blijft bij apple logo hangen freekz iPhone algemeen 2 29-03-10 16:07
Iphone blijft hangen bij Apple logo Larsvanegmond Archief 1 24-11-09 19:40
iPhone blijft hangen bij apple logo! sneezy1991 iPhone algemeen 0 23-08-08 07:50
iPhone blijft hangen bij apple logo edward007 Unlock [archief] 8 30-11-07 19:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19.