//

Ik krijg het niet voormekaar.... 0xe8000025

Ik krijg het niet voormekaar.... 0xe8000025 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook een iPhone.... Gekocht via GSMtrack, alles werkt behalve iTunes... Ik krijg telkens de foutmelding 0xe8000025 . Ik heb heel wat afgegoogled en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-11-07, 22:11
sjonker sjonker is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar sjonker
Exclamation Ik krijg het niet voormekaar.... 0xe8000025

Ik heb ook een iPhone.... Gekocht via GSMtrack, alles werkt behalve iTunes... Ik krijg telkens de foutmelding 0xe8000025. Ik heb heel wat afgegoogled en volgens mij zijn er een hoop mensen die er last van hebben. Een oplossing kan ik alleen niet echt vinden. Ik heb dat ding al verschillende keren reset, en ook iTunes opnieuw geinstalleerd.

Kan iemand me helpen??? Ik draai op XP pro. Tnx alvast!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-07, 23:17
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Heb ik ook een aantal keren gehad. Haal even je simkaart eruit en doe hem er opnieuw in. Hang hem eens aan een andere iTunes
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg het niet voor elkaar om te Jailbreaken :-( Hawkeye123 Archief 2 18-03-11 19:22
Bij het bellen krijg ik contact maar de ontvanger kan mij niet horen Thompe iPhone algemeen 10 06-12-10 20:42
.zip krijg het niet naar .ipsw LabTeov iPhone algemeen 6 17-09-10 22:15
Windows: Apple Mobile Device Support: krijg het niet ge-deinstalleerd rubenl iTunes 0 22-06-10 14:26
Ik krijg de melding kan het programma niet openen The Raptor Archief 7 14-10-08 10:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.