//

Upgraden van 2.1 naar 2.2 zonder backup

Upgraden van 2.1 naar 2.2 zonder backup discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Momenteel zit de iphone op 2.1 en is reeds geunlocked. Nu zou ik graag naar 2.2 gaan, maar wel zonder backups, aangezien een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-01-09, 13:56
djkrikke djkrikke is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 12
Standaard Upgraden van 2.1 naar 2.2 zonder backup

Hoi,

Momenteel zit de iphone op 2.1 en is reeds geunlocked. Nu zou ik graag naar 2.2 gaan, maar wel zonder backups, aangezien een aantal programma's ongetwijfeld vaag zullen doen en ik liever een cleane installatie heb.

Dit lijkt mij een tamelijk simpele vraag, maar toch kan ik deze niet terugvinden in de wiki of op het forum.

Mijn redenering gaat als volgt: een 2.2 image maken via quickpwn die gejailbreaked is, vervolgens "herstellen" kiezen in itunes. Echter, als ik het mij goed herinner van mijn 2.1 update, vraagt itunes zelf achteraf of je de backup wil terugzetten, klopt dit? Ik neem aan dat dit dan de werkwijze is die moet gevolgd worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-09, 16:03
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt het beste in DFU mode restoren naar 2.2. Daarna quickpwn gebruiken om hem te jailbreaken/activeren. Unlocken hoeft niet, want de baseband wordt niet aangepast.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden Yorannn Jailbreak 6 31-10-10 15:13
iPhone: Wil je downgraden van 4.0.2>4.0.1 zonder shsh backup hier een makkelijke turorial Rebel80 Jailbreak 12 17-09-10 16:14
in 1 x upgraden van FW 2.2 naar 3.1.2 brodje Jailbreak 6 13-05-10 20:49
Upgraden van 1.1.4 naar 2.0.1 kbraeken Archief 1 08-08-08 23:57
Zal upgraden naar 2.0 zonder problemen lukken op onze iphones? orli Archief 8 29-05-08 15:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.