iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Van 1.1.1 > 1.1.2 zonder downgrade 1.1.1 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/2930-1-1-1-1-1-2-zonder-downgrade-1-1-1-a.html)

macron 29-11-07 23:18

Bij mij functioneerde het door iTunes aan te laten, maar het usb stekkertje te verwijderen.Dan zowel aan/uit knop als home knop indrukken.
Als het scherm zwart wordt, de aan/uit knop loslaten en de home knop
vasthouden terwijl je het stekkertje weer in je computer stopt.
Bij mij was het toen ...... bingo in recovery mode.
Vanaf daar gewoon weer de wiki.
Alleen aan het eind een onduidelijkheid bij "punt 8....fix.
Daar moet je het gedownloade file Appsupport.dylib veranderen in Appsupport voor het te plaatsen met fugu..... Daarna ....pfffff.....ik ben nu aan een glaasje wijn

veel succes

Michael 30-11-07 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macron (Bericht 21672)
Bij mij functioneerde het door iTunes aan te laten, maar het usb stekkertje te verwijderen.Dan zowel aan/uit knop als home knop indrukken.
Als het scherm zwart wordt, de aan/uit knop loslaten en de home knop
vasthouden terwijl je het stekkertje weer in je computer stopt.
Bij mij was het toen ...... bingo in recovery mode.
Vanaf daar gewoon weer de wiki.
Alleen aan het eind een onduidelijkheid bij "punt 8....fix.
Daar moet je het gedownloade file Appsupport.dylib veranderen in Appsupport voor het te plaatsen met fugu..... Daarna ....pfffff.....ik ben nu aan een glaasje wijn

veel succes

Laat het appsupport zitten en zet via installer iworld erop. Daar het progje en doe wat het zegt klaar Daarna kan je iworld er weer afhalen

loxos 30-11-07 08:59

Ik heb de procedure ook gedaan, en alles gelukt. De instellingen en gegevens dat in de iphone zaten, zitten er nu nog in, dus sms, foto's, ... wist de update niet.

Enige probleem dat ik tegengekomen heb, is dat mijn java versie op mijn pc te oud was, dus de jailbreak lukte me niet, ik kwam telkens in de dos scherm terecht en daar kreeg ik een paar java fouten.
Hierna een java update gedaan, en de jailbreak lukte.

Voort van de rest geen problemen ondervonden.

:):):)

Blackally 30-11-07 09:09

Werkt perfect. Inmiddels 3 telefoons gedaan...

AllStar 30-11-07 09:49

Kan iemand de map Installer.app ergens uploaden voor me? Zie ook: https://forum.iculture.nl/f14/i...stalleren.html

Guest-20201108204737 30-11-07 11:30

http://www.brahoo.nl/Installer.app.rar dat is mijne

diedbase 30-11-07 11:58

wat doet dat iWorld programma precies? Ik heb nu 1.1.1 en daarbij het appsupport vervangen, zodat nummerherkenning het goed doet. Moet ik dit dan na de upgrade weer opnieuw doen? en klopt het dat youtube het niet meer doet over gprs?

AllStar 30-11-07 12:23

Mh, krijg hem er wel op, maar werkt niet. Dan maar even wachten op een manier zoals jailbreakme.com die voor 1.1.2 werkt :)

Of kan ik nu ik 1.1.2 unlocked heb, gewoon restoren in iTunes naar 1.1.2 en dan weer jailbreaken / activeren en klaar?

medico 30-11-07 13:46

Als je 1.1.2 jailbreak gedownload heb is het een zip bestand welke handeling moet ik doen met winrar om het te gebruiken?

blahblah 30-11-07 15:47

Okay, door het gekloot met die restore van gisteren heb ik nu dus een 1.0.2 firmware iPhone, met nieuwe baseband. Downgraden/restoren naar 1.0.2 is dus gelukt, maar ik kom maar niet via Independence naar 1.1.1 - dit moet toch mogelijk zijn? Ik heb nu wel een geactiveerde en ge-unlockte iPhone (kan bellen!), dus virginizen lijkt me niet nodig?

Iemand tips?

ugene 30-11-07 16:27

ik heb hem gisteren via ifoneguide geupgrade,maar toetsenbord bij internet widescreen is erg langzaam. Ook heb ik geen geluid meer nadat ik mijn dopjes heb gebruikt en er weer uit heb gehaald bij ipod en geluiden bij aan/uit zetten telefoon,heeft iemand hier ervaring mee?

ivoborkus 30-11-07 22:32

dit is echt super, elke mongool kan het !! supersimpel

crewby 30-11-07 22:34

Jahahaha ivo, de mijne had je met 30 minuten klaar, maar de jouwe zijn we 4 uur mee bezig geweest. ( Vergeten oktoprep te draaien VOOR de upgrade naar 1.1.2 )

Wie is hier nu een M:p

Destiny 30-11-07 23:36

Effe vraagje. De iPhone van reneclk liep vast toen ik youtube openende. Ik moest toen restoren. Maar ik was wel aant connecten met winscp en me internet was super zwak. Maar 1 streepje. Kan het daar misschien aan liggen?

Niet dat hij dalijk youtube opent en dat hij weer vastloopt

RuleRulez 01-12-07 09:59

Hierbij de instructies (in het Engels) voor zowel Windows als Mac met enkele must-have mods:
- Verwijderen van "Call Forwarding" bericht
- Keyboard voor Nederlands aanzetten
- Voicemail button hack

macron 01-12-07 10:44

RuleRulez Dank voor je tips.
Ik heb geprobeerd het nederlands keyboard aan te zetten.
Het verschijnt wel bij Algemeen/toetsenbord/internationale versies,
maar blijft grijs.....
Enig idee waarom?

Limoonux 01-12-07 10:58

Gelukt!
 
Had een 1.0.2,dan naar 1.1.1,met deze gids zonder downgrade naar 1.1.2!:DNu het Belgisch der nog op flikkeren.:p

BOlle 02-12-07 01:26

Goeie howto, werkte perfect op mijn 1.1.1 iPhone (was 1.02, virginized, 1.1.1 en nu dus 1.1.2).

Slechts kortstondige paniek na het runnen van jailbreak.jar, want de iPhone bleef in de zogenaamde recovery mode. Maar, het blijkt dat jailbreak.jar hiervoor zelf een knop (reboot iPhone, o.i.d.) heeft nadat het zijn magische werk heeft gedaan.

Verder moet je wel starten met
1. Installer.app op je iPhone
2. en zeker niet vergeten Oktoprep alvorens te installeren, zie ook de handleiding.

diedbase 02-12-07 11:39

Heb de korte guide ook gevolgd, en het was allemaal binnen een half uur gelukt. Enkele toevoegingen die ik wel heb:
Je moet je AT&T Sim kaart nog wel hebben, na de update naar 1.1.2 geeft itunes de melding dat er een incorrect sim in zit, als je je nederlandse sim kaart erin laat zitten. jailbreak kan dan de telefoon niet vinden en werkt dan niet. Je moet dan wel weer na die jailbreak je eigen sim kaart erin doen en op airplane mode zetten voor anysim.
Aan het einde kun je gewoon weer anysim en iworld verwijderen, maar dat spreekt een beetje voor zich.
De verschillen die ik merk;
waar eerst een E stond voor je GPRS verbinding staat nu een vierkantje,
youtube werkt niet meer via gprs, (maar ik had er al ergens een oplossing voor gezien op het forum)
bij settings is het kopje 'international' toegevoegd.
verder lijkt hij wat sneller te zijn.

sstralen 02-12-07 12:27

@diedbase, Weet je zeker dat je je AT&T sim nodig hebt?
Want die heb ik dus niet gekregen van GSMTrack.
Dan heb ik denk ik een probleempje om via deze methode te upgraden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:13.