iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Krijg 1.1.2 OTB niet geactiveerd en gejailbreaked. (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/2941-krijg-1-1-2-otb-niet-geactiveerd-gejailbreaked.html)

Marrrk 28-11-07 22:59

Krijg 1.1.2 OTB niet geactiveerd en gejailbreaked.
 
Hoi,

Ik heb geprobeerd op mijn Iphone 1.1.2 OTB te activeren en te jailbreaken via de methode die bij jullie op de site vermeld staat. Dus door middel van een downgrade naar 1.1.1. Op de een of andere reden wil hij het echter niet doen. Mijn vriend heeft zojuist exact hetzelfde gedaan en daar werkt het wel.

Kan ik mijn iPhone weer in 1.1.2 otb staat krijgen? Zo ja, hoe?

Gr,
Mark

Destiny 28-11-07 23:52

Wat doet ie dan niet precies ? Geeft ie een foutmelding ofzo ?
Iets meer info please

Marrrk 29-11-07 14:39

Na install AppSnapp gaat ie direct naar activatiescherm. je ziet niks gebeuren bij het installeren van AppSnapp. ik heb na enige tijd een reboot geprobeerd, maar dit helpt niks.

Alvast bedankt voor de moeite!

Destiny 29-11-07 15:23

Je moet de iPhone aan iTunes hangen en iTunes ook daadwerkelijk aanzetten.
Zet ook auto-lock op never. Dan werkt het wel ;) Je moet ook even geduld hebben als ie terug springt naar het activatiescherm

Marrrk 29-11-07 22:32

ok. Ga ik proberen. Maar tijdens installeren van AppSnapp via AppSnapp moet de iphone toch niet aan iTunes?

Mijn volgorde:
- iphone in restore mode en verbinden itunes en restoren naar 1.1.1
- uit restore halen met brickr
- reboot
- iphone loskoppelen van itunes en pc
- auto unlock op never en Wi-Fi aan met contact prefs://1F
- jailbreakme uitvoeren
- klaar
- iphone gaat dus direct terug naar activatiescherm, en er gebeurd niks meer

Destiny 29-11-07 22:35

Weet al waar de fout zit. Je moet je iPhone WEL aan iTunes hangen. W8en totdat iTunes hem herkent ( maakt niet uit dat ie fout aangeeft ). En dan pas naar AppSnapp gaan

Marrrk 30-11-07 11:52

Ok. bedankt! ik heb 't nog niet geprobeerd. nog geen tijd gehad. Vanavond misschien even. Als het gelukt is hoor je 't wel.

Nixo 01-12-07 01:30

Ik ben ook aant proberen om mijn iphone (1.1.2) voorlopig te downgraden en dan als volgende stap een jailbreak doen om hem in afwachting van een volledige unlock toch te kunnen gebruiken als iTouch.

Nu zit ik hier bij het volgende vast.

"die eindigt met fout 1015. Dit betekent dat de iPhone in DFU Mode is.

Om de iPhone uit deze DFU Mode te halen gebruik je AppTapp Installer[wiki=1335] of iNdependence[/wiki] 1.2.5 en wacht een minuutje."


dit haal ik uit de guide op het forum.
Tot de foutmelding krijg ik alles gedaan. Maar als ik op het venster van de foutmelding op OK druk dan krijg ik terug het scherm van "herstel".
Moet ik dan apptapp of iNdependence gebruiken?
Probleem is dat als ik apptapp opstart ik maar kan kiezen tussen verschillende firmware's behalve 1.1.1 en bij iNdependence zegt hij dat mijn iTunes niet goed is. (heb 7.5)

maw ik zit dus vast in DFU mode.

iemand raad?
Grtz Nico

Marrrk 02-12-07 00:18

Hey Destiny,

Het werkt niet. Maakt geen verschil.
ik heb nu dus de iPhone met PC verbonden, met iTunes open en iPhone zichtbaar in iTunes. Toen de AppSnapp uitgevoerd. Er gebeurd niks, ook niet na lange tijd.

Wat kan het zijn?

Nixo 02-12-07 01:48

bij mij is het nu inorde.
Ik heb nu op mijn vaste PC (windows) het opnieuw geprobeerd en ervoor gezorgd dat ik een lagere versie van itunes had.
7.4.2 dacht ik.

Gewoon de guide gevolgt en van de eerste keer raak.
Ik ga nu wachten op mijn bestelde TurboSim en dan zal het volgende probleem daarzijn hé, ik weet niet of ik genoeg kennis heb om dat inorde te krijgen... :rolleyes:

Tot dan gebruik ik hem als Luxe Itouch :D

freez 06-12-07 18:55

Zit met hetzelfde probleem!
Krijg 'em niet verder dan de zgn. '1015' melding, pc herkent de phone niet meer en kan dus op geen enkele manier verder...
Independence geeft steeds een 'unsupported I-tunes version' foutmelding.
Werk met I-tunes 7.5
Kan de I-Phone dus niet Booten.
Zijn al dagen aan het <@#$*&> zeg maar, kom er niet meer uit!!!
Werk het liefst met een Mac oplossing.

Iemand?

Aapvader 06-12-07 19:08

Misschien eens een oudere versie van iTunes gebruiken, zo is het Nixo ook gelukt.

Michael 06-12-07 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freez (Bericht 24379)
Zit met hetzelfde probleem!
Krijg 'em niet verder dan de zgn. '1015' melding, pc herkent de phone niet meer en kan dus op geen enkele manier verder...
Independence geeft steeds een 'unsupported I-tunes version' foutmelding.
Werk met I-tunes 7.5
Kan de I-Phone dus niet Booten.
Zijn al dagen aan het <@#$*&> zeg maar, kom er niet meer uit!!!
Werk het liefst met een Mac oplossing.

Iemand?

Gebruik de 1.3 beta 2 van independence en voordat je deze gaat gebruiken eerst het read me file lezen en doen wat daarin staat. Als je de instructies volgt zal independence gewoon werken met itunes 7.5


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.