//

OTB 1.1.2 unlocken met Supersim

OTB 1.1.2 unlocken met Supersim discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cookiem Ben "alle" opties aan het uitzoeken. Ik heb 2 dual-sims 15th generatie besteld bij Dual-Sim.nl, maar deze staan helaas nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 17-12-07, 15:03
d_v d_v is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookiem Bekijk bericht
Ben "alle" opties aan het uitzoeken.

Ik heb 2 dual-sims 15th generatie besteld bij Dual-Sim.nl, maar deze staan helaas nog in behandeling. Ik ben ook benieuwd naar de SuperSim van Brando, is dan wel alleen voor T-Mobile (heb daar ook een abbo lopen), maar dan heb ik meteen ook een V1 card reader/writer.

Zag ook dat er weer een ander kaart rond zwerft, Hypersim. Volgens de thread op Hackint0sh en website werkt deze ook op OTB 1.1.2.
http://www.hyper-card.com/home/english/main.htm

Als die dual-sims werken hoor ik het graag. Voordeel is dat ze in NL zitten en je dus geen belachelijk hoge transportkosten hebt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 18-12-07, 01:39
Evdwal Evdwal is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door partycrackernl Bekijk bericht
Ik voel me nu echt een dombo. Ik krijg me iphone niet eens in restore mode. Ik kan em niet jailbreaken.

Ik krijg met jailbreak een piepklein blauw puntje(vraagtekentje) te zien als ik het probeer. Wat moet ik hiermee doen?
Dit betekend dat je tiff-bug al gepatched is (waarschijnlijk draai je onder 1.1.2 of gepatchte 1.1.1) dusseh, terugrestoren en dan jailbreaken onder 1.1.1
  #43  
Oud 23-12-07, 13:12
partycrackernl partycrackernl is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

De jailbreak werkt!!!!! Jullie zijn helemaal SUPER. nu nog de sim op een of andere manier laten werken en ik kan er ook nog mee bellen!
Miranda
  #44  
Oud 23-12-07, 14:53
spoel74 spoel74 is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard

Ik ben bezig met het unlocken van mijn iphone volgens de supersim methode. heb net 3. Nu loop ik echter vast , omdat de link naar het bestand supersim.rar niet meer werkt. Deze link staat in hoofdstuk 3.2 ::Making your iPhone work with SuperSim van HackintOsh. Weet iemand hoe ik aan deze bestanden kan komen?

Grt Remco
  #45  
Oud 23-12-07, 17:37
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

Hoi,

Misschien aardig om te weten ik heb net deze besteld:
16 in 1 Super Sim Card Backup, Copy, Duplicate, Clone, Reader, Writer Kit at Vavolo.com

Ik hoop dat ik hiermee de supersim methode kan toepassen, iemand ervaring?

Zodra hij binnen is zal ik in iedergeval mijn ervaringen laten weten.
  #46  
Oud 24-12-07, 18:36
stygeon stygeon is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 15
Standaard

Misschien boeiend: op hackint0sh wordt gewaarschuwd voor eventuele onwettelijkheid van dit soort sim-klonerij. En gewoonlijk zijn op zulke fora niet zo snel met dat soort waarschuwingen...

Weet iemand iets van hoe het daarmee in Nederland gesteld is? Het risico zou zijn dat een provider kan zien dat jij een vreemde USA-aanmelding hebt op het netwerk, en dat ze je dan misschien beboeten of afsluiten omdat dit niet mag.
  #47  
Oud 26-12-07, 10:01
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Het enige wat je moet doen bij de supersim is de orginele sim niet gebruiken in een andere telefoon. Dat gaan ze door krijgen. Maar alleen een supersim gebruiken is geen probleem is geen probleem.
  #48  
Oud 26-12-07, 11:24
Philro's schermafbeelding
Philro Philro is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 32
Standaard

Heeft iemand ervaring met de turbosim of ander simmethode dat dit otb plug & play te gebruiken is en of dat met een iphone 1.1.2 met 4.6 dan ook automatisch het Nedrlandse menu aan te kiezen is. Of moet dit apart worden gedownload?
  #49  
Oud 26-12-07, 17:20
stygeon stygeon is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 15
Standaard

Je moet het ding wel jailbreaken om iWorld te kunnen installeren, want anders kun je niet gebeld worden of sms'en.

Onderstaande link geeft meer informatie over of je sim-kaart al dan niet super-simbaar is:
Hints to distinguish between V1 and V2 sim - Hackint0sh
  #50  
Oud 26-12-07, 21:38
Flrs Flrs is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Weet iemand toevallig of ik, als ik de supersim methode toepas, mijn reeds geactiveerde en gejailbrakete iPhone moet formateren? Dwz, verlies ik mijn geinstalleerde programma's en instellingen?

De meeste turorials over de supersim methode bevatten namelijk wat stappen die betrekking hebben op het activeren e.d...
  #51  
Oud 27-12-07, 04:49
stygeon stygeon is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 15
Standaard

Als het ding gejailbreakt en ge-iWorld't is, dan kun je met een supersim gewoon doen wat je wilt: er in steken en bellen. Succes.
  #52  
Oud 27-12-07, 07:49
JeroenR JeroenR is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 7
Standaard

Even snel een vraagje :

Hoe weet je eigenlijk of je een V1 sim hebt of niet ?
  #53  
Oud 27-12-07, 09:16
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Als je Tmob hebt dan heb je een V1 De andere providers sims werken niet met de supersim methode. Voor Belgie is dat Base die werkt de andere niet
  #54  
Oud 13-01-08, 01:52
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Het enige wat je moet doen bij de supersim is de orginele sim niet gebruiken in een andere telefoon. Dat gaan ze door krijgen. Maar alleen een supersim gebruiken is geen probleem is geen probleem.
Ik neem aan dat je hiermee bedoelt niet tegelijk gebruiken (met andere woorden niet tegelijk aan zetten)? Ik ben namelijk toch wel erg geïntresseerd in de Supersim/silvercard methode. Op deze manier heb ik ik dus de iPhone gebruiken met de Silvercard en kan ik de orginele T-Mob sim blijven gebruiken in mijn vernagelde Nokia voor het uitgaan. Ik neem dus aan dat wanneer ik de iPhone uitzet zonder probleem mijn oude telefoon kan gebruiken?
  #55  
Oud 13-01-08, 09:04
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

Ja, zo doe ik dat ook.
  #56  
Oud 14-01-08, 12:36
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Zo ik heb net 10 minuten geleden bij S@TK@Y - Satelliet & Digitale Techniek de voorgesneden Silvercard besteld. Ik werd net gebeld dat de betaling via iDeal binnen was gekomen en dat de Silvercard vandaag nog wordt opgestuurd. Goede service dus van satkay, aanrader dus voor degene die nog een Silvercard willen bestellen.
Morgen krijg ik hem dus binnen in Amsterdam en dan lekker aan de slag met de Infinity USB Unlimited en de rest van de attributen. Hopen dus dat ik morgenavond lekker kan bellen met mijn iPhone.
  #57  
Oud 14-01-08, 13:16
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

@michael of iemand die het weet
Weet jij of het mogelijk is om met 1 AT&T card meerdere supersims te maken. Dus voor een 2e supersim dezelfde AT&T card gebruiken maar een andere t-mobile sim (eigenlijk dus een supersim met een ander telefoonnummer) en dan ook nog voor een andere iphone dan waar de AT&T card oorspronkelijk in zat.
  #58  
Oud 14-01-08, 23:57
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RJ_iPod Bekijk bericht
Morgen krijg ik hem dus binnen in Amsterdam en dan lekker aan de slag met de Infinity USB Unlimited en de rest van de attributen. Hopen dus dat ik morgenavond lekker kan bellen met mijn iPhone.
Ik heb vandaag (nu nog net maandag) alvast de benodigde IMSI, CID en KI van de t-mob sim en AT&T sim geplukt en opgeschreven. Ik hoop dat de postbode niet al te laat is, heb om 14:30 tentamen en hoop daarvoor nog de Silvercard te prepareren. Ik laat zeker even weten of het gelukt is en zo nee dat kom ik natuurlijk even wijze raad inwinnen!
  #59  
Oud 15-01-08, 21:00
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

Handig om te weten mensen: vanmiddag even een t-mobile prepaid sim gehaald om te testen of ik daar de ki vanaf zou kunnen krijgen en dat is gelukt!

Dat betekent dus dat de t-mobile prepaid kaartjes nog altijd v1 zijn.

Als het ook nog eens mogelijk om met 1 AT&T card (de imsi daarvan) meerdere supersims te maken voor verschillende telefoons is dit best interessant. Dan kan ik mensen t-mobile prepaid supersims aanbieden voor iets van 40 euro (inclusief 15 euro beltegoed).
  #60  
Oud 16-01-08, 17:17
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Mmm vandaag de Silvercard binnen gekregen. De handleiding van Hackintosh (zie link hieronder) gevolgd behalve punt 3. Silvercard in de iPhone gestopt en vervolgens gebeurt er niets. Ik heb de silvercard ook geprobeert in mijn Nokia mob maar daar pakt hij hem ook niet. Het kaartje heeft de vorm connectoren als mijn orginele T-mob sim en die wordt wel gepakt in zowel mijn iPhone als Nokia. Heeft iemand enig idee wat ik fout doe/heb gedaan?


http://www.hackint0sh.org/forum/sho+...ead.php?t=2215
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
unlocken otb 1.0.25 johanjd Archief 1 29-03-08 22:21
Bricktool Unlocken 1.1.3 Otb batalhador Archief 1 09-02-08 11:07
Ervaringen Sweetsim OTB 1.1.3 unlocken joke_name Archief 7 08-02-08 17:25
1.1.2 OTB unlocken ? andtee Archief 6 04-02-08 22:48
OTB 1.1.3 unlocken Gianni Unlock [archief] 5 04-02-08 18:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:14.