//

OTB 1.1.2 unlocken met Supersim

OTB 1.1.2 unlocken met Supersim discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is geen unlocken en als je de threads beter leest ook in andere topics Dan had je kunnen weten dat supersim werkt op een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-12-07, 11:41
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Het is geen unlocken en als je de threads beter leest ook in andere topics Dan had je kunnen weten dat supersim werkt op een 4.6 bootloader. Maar je provider moet wel T Mobile heten
Kopen kan hier silvercard - silvercard - La Silver Card è una Smart card in formato plastico che contiene al suo interno un Microcontroller Pic 16F877 e Eprom 24LC64.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-12-07, 11:54
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

sorry maar soms zie je door de bomen het bos niet meer.. .. ik heb t-mobile en een writer...

hier heb je voor 20 USD (+ gratis verzenden) eentje die ook al gecut is werkt deze ook?

Silver card (PIC 16F877+24C64)
  #23  
Oud 14-12-07, 21:23
r00tie r00tie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

Ik heb net mijn 1.1.2 OTB werkend gekregen (unlocked is niet de goede term) door de SuperSIM methode, het is eigenlijk vrij makkelijk, helemaal als je hem al gejailbreaked hebt. De tutorial van hackint0sh is zeer goed te volgen. Het enige waar je misschien tegen aan loopt is de configuratie van je smartcard programmer en de apps die je gebruikt maar dit is ook wel op internet te vinden hoe het te configgen.

Ik ben er iig zeer tevreden over!
  #24  
Oud 14-12-07, 22:05
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r00tie Bekijk bericht
Ik heb net mijn 1.1.2 OTB werkend gekregen (unlocked is niet de goede term) door de SuperSIM methode, het is eigenlijk vrij makkelijk, helemaal als je hem al gejailbreaked hebt. De tutorial van hackint0sh is zeer goed te volgen. Het enige waar je misschien tegen aan loopt is de configuratie van je smartcard programmer en de apps die je gebruikt maar dit is ook wel op internet te vinden hoe het te configgen.

Ik ben er iig zeer tevreden over!
Heb je een V1, V2 of hogere "V's"?

Greetz!
  #25  
Oud 14-12-07, 22:17
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Ik heb net op een van mijn duo sims de KI gekraakt! wel vreemd hij was "klaar" in magicsim v10 met kraken stond allene 12-00-00 etc... en totn nog keer E1 ofzo drukte weer op start kwam hele KI te staan (zonder 12 int begin) appart ben nu voor de zekerheid mijn 2e duo sim aan het kraken...

Nu in januari allen nog maar de iphone even halen ..

ps. mijn moeders Telfort sim is ook een V1.. zeer ws.
  #26  
Oud 16-12-07, 00:10
cookiem cookiem is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

@r00tie, waar heb jij de silvercard gekocht?

@Michael, is dat wel de juiste 'silvercard'? het staat tussen de smartcards op de italiaanse site.

@Konijntje, de link die aangeeft 'werk niet'

Thx all!
  #27  
Oud 16-12-07, 01:08
Wika Wika is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Wie o wie gaat de eerste guide (materiaal, methode etc) tikken voor gebruiken van een NL-sim in een OOB iPhone 1.1.2 ?
  #28  
Oud 16-12-07, 09:22
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookiem Bekijk bericht
@r00tie, waar heb jij de silvercard gekocht?

@Michael, is dat wel de juiste 'silvercard'? het staat tussen de smartcards op de italiaanse site.

@Konijntje, de link die aangeeft 'werk niet'

Thx all!
Het is ook een smartcard die als sim te gebruiken is
  #29  
Oud 16-12-07, 14:23
r00tie r00tie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

@cookiem: Een vriend van mij had ze op eBay besteld voor 11.50 per stuk, de writer die ik heb gebruikt is de Infinity USB Unlimited.

@Wika: Die is er al, en is te vinden op: Tutorial: "Unlock" your iPhone with SuperSim - Hackint0sh

Ik heb deze tutorial gevolgd en die werkt, let wel op je moet als je dit gedaan hebt wel nog iWorld installen vanuit Installer.app en daarmee instellen dat je een NL-sim hebt, anders blijft sms.app crashen en kan je geen inkomende calls aannemen!

Succes!
  #30  
Oud 16-12-07, 14:29
Wika Wika is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Er zijn inmiddels vele varianten op de turbosim te vinden; denk aan Stealthsim, Supersim, Nextsim etc etc. Maar zijn deze allemaal nog te gebruiken bij een software-update van Apple? Blijft de simkaart de iPhone dan "in de maling" nemen?
  #31  
Oud 16-12-07, 15:02
eek72 eek72 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leiden
Berichten: 37
Standaard

Kan iemand wat licht schijnen in de duisternis?
Ik ben de “gelukkige” bezitter van de 5 OTB 1.1.2. -> Ik weet dat er nog geen software unlock beschikbaar.
Er zijn hardware methodes zoals stealtsim, turbosim etc… maar zijn bijna niet te bestellen.
Ik ben zelf met hulp vam de andere forum leden bezig met de magicsim methode, maar heb helaas de magicsim nog niet binnen gekregen.
Nu lees ik dat de silvercard eventueel een oplossing is, alleen dat het werkt met GSM Comp128 V1 kaarten, en het is bijna niet te achterhalen wat je operator gebruikt, nu lees ik dat het een aantal mensen hier wel is gelukt, met welke operator was dat?
  #32  
Oud 16-12-07, 15:32
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

t-mobile lukt het mee.. schijnbaar.. en verder kan je gewoon proberen de KI te extracten uit je simkaart... als het lukt dan heb je een V1 anders niet
  #33  
Oud 16-12-07, 19:19
eek72 eek72 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leiden
Berichten: 37
Standaard

Ok bedankt voor de tip, het extracten van een KI kan ook je simkaart verkl*ten... aangezien ik een dual-sim uitvoering heb van mijn sim, dus echt 2 fysieke simkaarten, is het wellicht het proberen waard, aangezien ik met de ene sim nu niks doe...
  #34  
Oud 16-12-07, 19:31
partycrackernl partycrackernl is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

hey allemaal!

Ik heb em!! mijn iphone. maar nu is het een oob 1.1.2 versie met 4.X bootloader....en ik kom er dus geen stap mee vooruit. :-( Nou heb ik wel een site op het net gevonden die em wil unlocken voor 40 engelse ponden maar pas als de 1.1.3 update er is. Dit zou dan wel een one button unlock zijn.. en dat is voor een blondje als ik ben wel heel erg gemakkelijk maar wie kent die methode? via de site Unlock your iPhone to use any GSM sim TODAY
Ik heb mijn iphone gewoon via ebay besteld en niks geen problemen gehad.
Cracker~!~
  #35  
Oud 16-12-07, 19:41
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door partycrackernl Bekijk bericht
hey allemaal!

Ik heb em!! mijn iphone. maar nu is het een oob 1.1.2 versie met 4.X bootloader....en ik kom er dus geen stap mee vooruit. :-( Nou heb ik wel een site op het net gevonden die em wil unlocken voor 40 engelse ponden maar pas als de 1.1.3 update er is. Dit zou dan wel een one button unlock zijn.. en dat is voor een blondje als ik ben wel heel erg gemakkelijk maar wie kent die methode? via de site Unlock your iPhone to use any GSM sim TODAY
Ik heb mijn iphone gewoon via ebay besteld en niks geen problemen gehad.
Cracker~!~
Het schijnt dat als 1.1.3 uit komt dat 1.1.2 dan te unlocken is GRATIS .. dus geen 40 pond voor uitgeven de enige manier waarop een 1.1.2 nu te unlocken is, is via Silvercard methode (kost je 15 euro voor een silvercard en je moet een smartcard writer hebben..) als je T-Mobile hebt.. of een Turbo/stealthsim maar die zijn 70-100 euro.. maar werken wel met alle netwerken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eek72 Bekijk bericht
Ok bedankt voor de tip, het extracten van een KI kan ook je simkaart verkl*ten... aangezien ik een dual-sim uitvoering heb van mijn sim, dus echt 2 fysieke simkaarten, is het wellicht het proberen waard, aangezien ik met de ene sim nu niks doe...
schijnt zo te zijn ik heb ook dual sim en een van mijn simkaarten leeft nog steeds .. Ki extracten duurde wel 45 min en werkt niet via Woranscan maar wel via magicsim v10 progje.. iig bij mij dan..

Laatst gewijzigd door konijntje; 16-12-07 om 19:43.
  #36  
Oud 16-12-07, 21:53
cookiem cookiem is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

Weet iemand of deze "SuperSim" mobile.brando.com.hk iets is? Het is een 16 in 1 SuperSim voor V1 cards.
  #37  
Oud 16-12-07, 22:11
cookiem cookiem is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
schijnt zo te zijn ik heb ook dual sim en een van mijn simkaarten leeft nog steeds .. Ki extracten duurde wel 45 min en werkt niet via Woranscan maar wel via magicsim v10 progje.. iig bij mij dan..
konijntje, heb je magicsim v15 software ook geprobeerd?
  #38  
Oud 16-12-07, 22:18
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookiem Bekijk bericht
konijntje, heb je magicsim v15 software ook geprobeerd?
die detecteerde mijn simwriter niet :S... dus die kan ik niet gebruiken.. erg vreemd.. hoezo?
  #39  
Oud 16-12-07, 23:43
cookiem cookiem is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
Het schijnt dat als 1.1.3 uit komt dat 1.1.2 dan te unlocken is GRATIS .. dus geen 40 pond voor uitgeven de enige manier waarop een 1.1.2 nu te unlocken is, is via Silvercard methode (kost je 15 euro voor een silvercard en je moet een smartcard writer hebben..) als je T-Mobile hebt.. of een Turbo/stealthsim maar die zijn 70-100 euro.. maar werken wel met alle netwerken



schijnt zo te zijn ik heb ook dual sim en een van mijn simkaarten leeft nog steeds .. Ki extracten duurde wel 45 min en werkt niet via Woranscan maar wel via magicsim v10 progje.. iig bij mij dan..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
die detecteerde mijn simwriter niet :S... dus die kan ik niet gebruiken.. erg vreemd.. hoezo?
Ben "alle" opties aan het uitzoeken.

Ik heb 2 dual-sims 15th generatie besteld bij Dual-Sim.nl, maar deze staan helaas nog in behandeling. Ik ben ook benieuwd naar de SuperSim van Brando, is dan wel alleen voor T-Mobile (heb daar ook een abbo lopen), maar dan heb ik meteen ook een V1 card reader/writer.

Zag ook dat er weer een ander kaart rond zwerft, Hypersim. Volgens de thread op Hackint0sh en website werkt deze ook op OTB 1.1.2.
http://www.hyper-card.com/home/english/main.htm
  #40  
Oud 17-12-07, 12:48
partycrackernl partycrackernl is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

Ik voel me nu echt een dombo. Ik krijg me iphone niet eens in restore mode. Ik kan em niet jailbreaken.

Ik krijg met jailbreak een piepklein blauw puntje(vraagtekentje) te zien als ik het probeer. Wat moet ik hiermee doen?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
unlocken otb 1.0.25 johanjd Archief 1 29-03-08 22:21
Bricktool Unlocken 1.1.3 Otb batalhador Archief 1 09-02-08 11:07
Ervaringen Sweetsim OTB 1.1.3 unlocken joke_name Archief 7 08-02-08 17:25
1.1.2 OTB unlocken ? andtee Archief 6 04-02-08 22:48
OTB 1.1.3 unlocken Gianni Unlock [archief] 5 04-02-08 18:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:54.