//

Jailbreak/Restore 1.1.1 geen effect? (iPhone blijft unlocked.)

Jailbreak/Restore 1.1.1 geen effect? (iPhone blijft unlocked.) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Naar aanleiding van het niet willen verbinden met internet op mijn iphone (alle applicaties zoals youtube, googlemaps, browser, installer.app ) werkten niet meer waardoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-07, 00:15
k-nji k-nji is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 5
Standaard Jailbreak/Restore 1.1.1 geen effect? (iPhone blijft unlocked.)

Goedenavond,

Naar aanleiding van het niet willen verbinden met internet op mijn iphone (alle applicaties zoals youtube, googlemaps, browser, installer.app ) werkten niet meer waardoor ik dacht dat ik even een restore kon doen en de firmware die erop stond (1.1.1) weer erop kon zetten.

Dit werkte ook deels, totdat ik de iPhone wilde jailbreaken. Via jailbreakme.com werkte het niet, totdat ik na een paar pogingen toch mijn telefoon rebootte en het menu zag. Tot mijn verbazing zag ik geen installer.app , en het opnieuw uitvoeren van jailbreakme.com had geen effect. Ook was mijn iPhone na diverse keren deze procedure nog steeds simlockvrij (tijdens restoren heb ik mijn originele simcard erin gedaan).
Ik ben ten einde raad en hopelijk kan er iemand mij wel mee helpen, aangezien ik nu met een 'originele' iPhone rondloop dat perfect werkt en simlockvrij is , maar geen 3rdparty software kan draaien en waarop youtube niet werkt .

De dingen die ik heb geprobeerd heb zijn:
- restore (4x)
- diverse jailbreak pogingen via jailbreakme.com
- rebootten van itunes

ps. ik draai mac..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-07, 08:18
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je iPhone blijft unlocked omdat de baseband niet wordt gerestored. Misschien moet je installer er handmatig opzetten met fugu of cyberduck. Dat kan je doen door naar deze site te gaan Installer.app Beta Als het pakket is gedownload ga je met je rechtermuisknop op het pakket klikken. Pak pakket inhoud en zoek naar de installer app. Zet die op de iphone in applications en geef de permissie 755. Reboot de iphone en voila.
Voor een youtube fix moet je even zoeken in de wiki of de zoekfunctie van dit forum gebruiken Daar is al heel wat over gemeld
  #3  
Oud 01-12-07, 09:50
k-nji k-nji is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 5
Standaard

Dat was ik vergeten te vrrmelden, ik heb de site met installer.app ook bezocht maar er is geen manual installer voor 1.1.1? Mja, dat zou dus alleen een workaroud zijn want ik vind het raar dat itunes bij een restore niet alles terugzet incl baseband.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Geen service na jailbreak IOS 4.1 ( factory unlocked ) tim.d Jailbreak 30 31-10-12 15:31
iPhone: iPhone 3G blijft rebooten, geen jailbreak, geen unlock mdahiemstra Jailbreak 3 16-06-10 12:23
jailbreak en unlocked maar geen netwerk dvg Archief 8 28-12-09 22:02
Restore unlocked 1.1.2 weer naar unlocked 1.1.2? defisit Unlock [archief] 2 01-02-08 20:50
Restore op unlocked iPhone: big no no? Ketsjap Archief 2 24-12-07 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.