iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Iphone Melding Op Itunes - Raar Maar Waar!? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/3051-iphone-melding-op-itunes-raar-maar-waar.html)

apple2008 01-12-07 02:49

Iphone Melding Op Itunes - Raar Maar Waar!?
 
Ik heb diverse IPHONES probleemloos gesynced met ITUNES op een pc met windows xp.

1 iphone doet echter zeer vreemd.... (Alle iphones zijn trouwens 1.1.1 en met jailbreakme unlocked)

ITUNES versie 7.5.020 op pc

Melding met een simkaart:

"There is no carrier that supports the installed SIM card in the Iphone"
en daaronder
"please disconnect and insert a valid SIM card in the iphone"

Melding zonder simkaart:

"De iPhone iPhone kan niet met iTunes worden gebruikt omdat de SIMkaart niet is geinstalleerd. U moet uw simkaart in de iphone plaatsen om de Iphone te activeren"

Wat opvalt;
1. Iphone werkt gewoon met elke simkaart (bellen, Wi-Fi, mobiel internet)
2. WINSCP werkt probleemloos
3. Andere iphones werken WEL normaal met deze versie Itunes

Conclusie?
Er is iets softwarematig niet goed met deze IPHONE? Zijn er ervaringen met het bovenstaande? Please share! Dank u!

Destiny 01-12-07 08:33

dit probleem heb ik helaas nog nooit gehoord. De 1.1.1 een keer restoren helpt niet ?

apple2008 05-12-07 12:44

same here
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door destiny (Bericht 22102)
dit probleem heb ik helaas nog nooit gehoord. De 1.1.1 een keer restoren helpt niet ?


Ja ik heb het ook nooit meegemaakt...
welke restore-mode raad jij mij aan? :confused:

sjowol 05-12-07 12:49

ik heb er wel ergens eerder over gelezen.. (niet dat je daar wat aan hebt maar toch) wel bizar probleem. (ff je imei checken en dan hackint0sh en mmi afstruinen zou ik doen voor je drastische maatregelen neemt)

apple2008 05-12-07 13:42

vreemd
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 23666)
ik heb er wel ergens eerder over gelezen.. (niet dat je daar wat aan hebt maar toch) wel bizar probleem. (ff je imei checken en dan hackint0sh en mmi afstruinen zou ik doen voor je drastische maatregelen neemt)

hier en daar mensen met hetzelfde probleem, alleen GEEN directe oplossing...
echt vreemd aangezien het reeds simvrij en unlocked is en alles perfect werkt... 1 of andere manier wil itunes DEZE iphone niet als legaal zien ofzo

heb het op diverse pc's getest en same problem... dus het ligt niet aan itunes zelf (met diverse versies 7.3/7.4/7.5 getest)

zit te denken om het weer te virginizen... :(

sjowol 05-12-07 18:27

uhm.. heb ik hier weleens verteld wanneer je moet virginizen?
waarom luistert er dan he-le-maal niemand? :confused:

apple2008 05-12-07 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 23882)
uhm.. heb ik hier weleens verteld wanneer je moet virginizen?
waarom luistert er dan he-le-maal niemand? :confused:


uhm ik lees niet al je postings en ben net nieuw op dit forum :confused:

maar misschien heb je wel een andere tip/advies?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:21.