//

Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN)

Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Jawel dan is hij gevirginized. Je kunt nu gewoon verder met de volgende stappen....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-12-07, 16:26
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Jawel dan is hij gevirginized. Je kunt nu gewoon verder met de volgende stappen.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-12-07, 17:01
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kozzy Bekijk bericht
Hoi, als ik virginise (met virginise03x en virginise) zegt mn iphone dat alles gelukt is, maar als ik reboot krijg ik nog altyd geen activatie scherm (gewoon mijn menu) Is deze nu virgenised? ik kan beter niet doorgaan met de volgende stappen zeker?
Ik had precies hetzelfde ben gewoon verder gegaan met stap 6. Ging gewoon goed . Geen garantie dat het bij jou goed gaat natuurlijk.
  #23  
Oud 07-12-07, 19:19
Kozzy Kozzy is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 23
Standaard

Ok tis gelukt,bedankt, stap 5 klopte ook niet echt by my en carnaval mislukte ook maar heb het via AppSnapp gedaan en heb unlockte 1.1.1!
Nu ben ik 1.1.2 bezig maar volgens deze stappe kom ik er ook niet, want ksta niet in restore mode zoals het normaal moet zyn,en als ik een stap oversla loop ik vast.
Dus ben het nu gewoon via google en wiki's van deze site aant probere.
Wish me luck
  #24  
Oud 07-12-07, 20:45
F50's schermafbeelding
F50 F50 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Question

Tijd om 1.1.2 te proberen. Maar eerst 2 vraagjes:

1. Mijn iphone was een 1.0.2 OTB en is nu unlocked naar 1.1.1. Kan ik deze handleiding dus gebruiken, of moet ik een paar stapjes overslaan? Maakt het ook uit hoe die upgrade is gedaan (met welke tools, bedoel ik? Ik heb het met anysim gedaan)
2. Ik zie dat je oktoprep moet installeren. Is dat op de pc of op de iphone? Als het het laatste is, hoe doe ik dat? Met WinSCP?

Alvast dank,

F50
  #25  
Oud 07-12-07, 20:48
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Als je in 1.0.2 anysim de eerste hebt gebruikt dan moet je eerst virginizen. Zie in de wiki hoe dat moet. Als je anysim 1.1 hebt gebruikt om te unlocken dan kan je gewoon de gids volgen.
  #26  
Oud 07-12-07, 20:50
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

@ F50:

1 - Nee maakt niet uit. Je kunt gewoon de guide volgen
2 - Oktoprep installeer je op de iPhone. Dat doe je met de installer. Programma staat onder 1.1.1 tweaks. Reboot of zet je iPhone NIET uit en synchroniseer ook niet met iTunes als je oktoprep hebt geinstalleerd
  #27  
Oud 07-12-07, 22:04
Kaynar Kaynar is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 12
Standaard

Ik kan bij stap 11 de utilities map niet vinden en dus anysim 1.1 niet :S heeft iemand daar nog meer last van? ik neem aan dat dat gewoon bij installer gebeurd... ook ben ik nu al mijn contacten kwijt, deze komen toch wel terug?

alvast bedankt!
  #28  
Oud 07-12-07, 22:20
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Voeg dan de source http://ifoneguide.nl/repo toe. Dan kun je wel anysim installeren
  #29  
Oud 07-12-07, 22:37
iBasIx iBasIx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

Ik snap er niets van hopelijk kan iemand mij helpen ik heb een iphone uit oktober week 40 volgens serial, OTB 1.1.1.

Ik doe het volgende(iphone is al wel unlocked in 1.1.1)

ik install oktoprep en ga daarna naar de springboard zodat ie helemaal klaar is met installeren

Ik update naar 1.1.2

Ik draai de jailbreak, ik start hem opnieuw op, hij start ook opnieuw op en dan ben ik gewoon weer in de restore scherm alsof niets gebeurd is.

Mis ik een stap ofzo???
  #30  
Oud 07-12-07, 22:44
Kaynar Kaynar is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 12
Standaard

ja, geweldig, tot 1.1.1 is het gelukt, misschien morgen verder naar 1.1.2!

Weet iemand of iBrickr werkt met 1.1.1, want ik krijg hem niet aan de praat...
  #31  
Oud 07-12-07, 22:46
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Nee werkt niet volgens mij.

@ iBasIx: Als je de jailbreak uitvoert in de 1.1.2 firmware moet jij niks doen. Na de jailbreak reboot ie zelf. Daarna reboot ie nog een keer. Dus 2X reboot de iPhone !!
Dat doet ie zelf dus jij hoeft alleen maar te wachten totdat er slide to unlock staat
  #32  
Oud 07-12-07, 22:48
iBasIx iBasIx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door destiny Bekijk bericht
Nee werkt niet volgens mij.

@ iBasIx: Als je de jailbreak uitvoert in de 1.1.2 firmware moet jij niks doen. Na de jailbreak reboot ie zelf. Daarna reboot ie nog een keer. Dus 2X reboot de iPhone !!
Dat doet ie zelf dus jij hoeft alleen maar te wachten totdat er slide to unlock staat
Ok ik ga nu restoren naar 1.1.1 en dan probeer ik het nog een keer, hopelijk tot over un half uur

EDIT: Hoe lang duurt het dan voordat hij zichzelf reboot, hij doet namelijk niets???

Laatst gewijzigd door iBasIx; 07-12-07 om 23:09.
  #33  
Oud 07-12-07, 23:15
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Het jailbreak programma wat je op je windows pc draait moet je iPhone automatisch laten rebooten. Na de eerste reboot geeft het programma aan dat de jailbreak succesvol is gelukt. Eenmaal terug op je activatie scherm moet je even wachten. Na ongeveer 5 seconde reboot ie weer. Na die reboot kun je naar je springboard.

Realiseer je wel dat die recovery mode waar jij het over hebt. Hoogstwaarschijnlijk het nieuwe activatiescherm is wat jij ziet. Zie je verschillende talen op je scherm. Welkom etc ?
  #34  
Oud 07-12-07, 23:17
iBasIx iBasIx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

Ja ik zie dat, maar hij reboot ook niet tijdens het jailbreaken, hij zegt gewoon dat het gelukt is en that's it??
  #35  
Oud 07-12-07, 23:20
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Vreemd...
Waar heb je dat jailbreak programma vandaan ?
Gebruik anders onderstaande link. Deze jailbreaker werkt bij mij prima

conceited software
  #36  
Oud 07-12-07, 23:29
iBasIx iBasIx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

Ok ik doe nu het volgende:

Restore naar 1.1.1 krijg 1015 fout en vul de commands in met iphuc, activate 1.1.1

Download oktoprep, laat installeren, ga naar summerboard en unlock zodat hij klaar is met installeren.

Update naar 1.1.2

Jailbreak met jouw bestand

(en tot nu toe liep ik hier vast))
  #37  
Oud 07-12-07, 23:53
iBasIx iBasIx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

DESTINY met jouw files is het gelukt super bedankt man!!!
  #38  
Oud 08-12-07, 02:27
designer66's schermafbeelding
designer66 designer66 is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Yessss, het is geluktttttt! van unlock 1.0.2 --> 1.1.1. Ik kan weer bellen en gebeld wordennnn. Getest!!!
***Dank je wel Dien, ben je eeuwig dankbaar. Kan nu met gerust hart slapen.
Wens diegene die nog bezig zijn veel sterkte, het was me nogal watttt.
Ben 2 dagen bezig geweesttttt.
  #39  
Oud 08-12-07, 16:00
Kozzy Kozzy is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 23
Standaard

Met 1.1.1 -> 1.1.2 ben ik precies ook volledig de mist ingegaan, nu werkt niets meer.
Maar nu ben ik terug bij 1.0.2 begonnen en als ik nu wil virginese komt er error
lukt dit geen 2 keer?
  #40  
Oud 08-12-07, 16:41
Scirocco Scirocco is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 261
Standaard Vraag guide

Werkt jouw guide ook als ik een iPhone heb, welke ik heb geunlocked, geactiveerd, gejailbraiked via iUnlock of Unlock.app?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Let op, onderstaande guide bestaat uit 2 samengevoegde guides. Hiermee ga je van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 en je kunt eventueel door naar 1.1.2, ik ben niet aansprakelijk voor eventuele fouten gemaakt door een ander, je blijft ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor het volgen van deze guide. Houdt tijdens het hele proces je iPhone gekoppeld aan de oplader en doe de AT&T simkaart in je telefoon tenzij anders aangegeven. Succes!! (Wijk niet af van de guide a.u.b)

Download firmware 1.1.1 hier: https://forum.iculture.nl/f1/ip...-firmware.html
Download via onderstaande rapidshare link de rest wat je nodig hebt, hierin zit Carnaval, iBrickr, Jailbreak 1.1.2
http://rapidshare.com/files/74341580/Tools.rar.html


Nu heb je dus alles wat je nodig hebt voordat je begint aan deze guide.

1: We gaan eerst even een Source toevoegen in [wiki]Installer[/wiki]. Open Installer op je iPhone, druk rechtsonderin op "Sources" vervolgens druk je rechtsboven op "Edit" en dan weer linksbovenin op "Add" voeg nu deze link achter de http die erstaat i.unlock.no/ en druk op OK en laat hem even bijwerken. Druk rechtsbovenin op "Done" ga naar stap 2.

2: Druk in Installer onderin op "Install" scroll naar beneden en je zult nu het mapje "Unlocking Tools" zien, druk hier op en installeer "The Virginizer (03.x)" ga naar stap 3

3: Zorg dat je "The Virginizer (03.x)" draait en laat hem zijn gang gaan. Als hij klaar is reboot je iPhone.

4: Als alles goed is gegaan, dan heb je nu een virginized iPhone, en zit je weer in het summerboard scherm op je iPhone.

5: Open het mapje van iBrickr en zoek naar het bestandje "iphoneinterface.exe" klik hierop, er opent een dos-schermpje. Voer het volgende in: enterrecovery en druk op enter. Wacht even tot je je iPhone op het gele driehoek schermpje ziet staan en in het dos-schermpje zou *****disconnected***** moeten staan.

6: Open iTunes en deze zal aangeven dat er een iPhone in recovery-mode gevonden is, klik de pop-up weg, houdt SHIFT ingedrukt en klik op Restore, selecteer nu de zojuist met rapidshare gedownloade 1.1.1 file en restore je iPhone.

7: Als alles is goed gegaan dan heb je nu een virgin 1.1.1 en zit je wederom in het activatie scherm.

8: Open het mapje CARNAVAL en open het bestandje met (click here) erachter. Volg alles wat in het programma staat aangegeven. (LEES GOED)

9: Gefeliciteerd, je hebt een geactiveerde 1.1.1. Iphone, waarvan YouTube en alles werkt. Ga door naar stap 10

10: Als het goed is heeft CARNAVAL Installer geinstalleerd op je iPhone. Open deze en hij vraagt meteen om een update installeer deze update, doe nu wat bij stap 1 staat.

11: Installeer vanuit "Utilities" AnySIM 1.1. Ga terug naar je begin scherm door op de home-button te drukken. Je ziet nu de anysim applicatie staan. Ga naar Settings>General>Auto-Lock en zet deze op Never. Stop je Simkaart erin (JE NL-SIM) en druk dan op de Anysim applicatie. Scroll met je vinger naar beneden en volg alle stappen en laat Anysim zijn werk doen.

12: Als Anysim klaar is dan kun je deze weer verwijderen met Installer onder het kopje "Uninstall"

13: Als alles goed is gegaan dan heb je nu een Unlocked 1.1.1

Als je nu door wilt van Unlocked 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 ga dan door met stap 14

14: Installeer vanuit Installer Oktoprep

15: Connect je iphone met iTunes en controleer voor updates, iTunes zal zeggen dat er een nieuwe firmware beschikbaar is. Click op Update NIET OP RESTORE. Je iPhone wordt bijgewerkt naar 1.1.2.

16: Als je iPhone klaar is met updaten dan zie je dat je iPhone in Restore mode staat, dit is goed gewoon zo laten en niks doen.

17: Open de jailbreak 1.1.2 windows.bat en jailbreak je iPhone.

18: Als het goed is staat Installer weer op je iPhone, Open Installer en voeg een Source toe, kijk bij stap 1 hoe je dit doet. Voeg deze link toe als Source h t t p://rep.frenchiphone.com. Je kunt nu Anysim 1.2 installeren vanuit Installer.

19: Reboot je iPhone en zet de Airplane mode Aan en kijk even of Auto-Lock op Never staat, als het goed is moet je nu ook anysim zien staan op je iPhone.

20: Stop je eigen Sim-kaart in je telefoon, als dit niet al het geval was.
En run de Anysim 1.2 vanaf je springboard.

21: Als alles gebeurd is dan moet je alleen nog even "iWorld" installeren vanaf je Installer en het land selecteren waar je bent, dit is dus meestal Nederland of België.

22: Als alles goed gegaan is heb je een unlocked 1.1.2 iPhone.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Restore unlocked 1.1.2 weer naar unlocked 1.1.2? defisit Unlock [archief] 2 01-02-08 20:50
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) Dien Unlock [archief] 91 04-01-08 13:12
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? berommen Unlock [archief] 6 28-11-07 01:33
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 14:20
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.