//

Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN)

Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Hoe heb je dat gedaan met BSD Lite? Kon je daarmee de baseband wel virginizen? Heb uiteindelijk via deze website ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 24-01-08, 16:45
pontifex pontifex is offline
• iOS 4.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Hoe heb je dat gedaan met BSD Lite? Kon je daarmee de baseband wel virginizen?

Heb uiteindelijk via deze website Where to BSD Subsystems? - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more

een source toegevoegd in installer en toen dus BSD lite kunnen installeren. Vervolgens kon ik de programma's die ik nodig had installeren, zoals dus 'Baseband Downgrader' .

Ik draai nu overigens 1.1.2, maar kan nog steeds de normale BSD niet vinden. Dus ga denk ik weer die lite installeren.. (omdat het een bijvoorbeeld een voorwaarde is voor die call forwaring hack)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 24-01-08, 16:49
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pontifex Bekijk bericht
Heb uiteindelijk via deze website Where to BSD Subsystems? - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more

een source toegevoegd in installer en toen dus BSD lite kunnen installeren. Vervolgens kon ik de programma's die ik nodig had installeren, zoals dus 'Baseband Downgrader' .

Ik draai nu overigens 1.1.2, maar kan nog steeds de normale BSD niet vinden. Dus ga denk ik weer die lite installeren.. (omdat het een bijvoorbeeld een voorwaarde is voor die call forwaring hack)
Precies! Het is ook een voorwaarde voor het NL taalpakket. Bedankt voor de tip!
  #263  
Oud 24-01-08, 17:23
pontifex pontifex is offline
• iOS 4.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 47
Standaard

jij kan de normale BSD dus ook niet vinden in 1.1.2?
Ik heb met de jailbreak van 1.1.2 aangevinkt dat ik SSH mee wilde installeren. Die staat nu op mijn summerboard maar ik wil hem weer verwijderen. Enig idee hoe dat moet? installer herkent hem niet omdat ie niet via installer geinstalleerd is.
  #264  
Oud 24-01-08, 17:30
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pontifex Bekijk bericht
jij kan de normale BSD dus ook niet vinden in 1.1.2?
Ik heb met de jailbreak van 1.1.2 aangevinkt dat ik SSH mee wilde installeren. Die staat nu op mijn summerboard maar ik wil hem weer verwijderen. Enig idee hoe dat moet? installer herkent hem niet omdat ie niet via installer geinstalleerd is.
Deze moet je handmatig verwijderen, via WinSCP

Dus een SSH connectie maken met je iPhone en dan kun je hem verwijderen.
  #265  
Oud 24-01-08, 17:40
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Deze moet je handmatig verwijderen, via WinSCP

Dus een SSH connectie maken met je iPhone en dan kun je hem verwijderen.
Je kunt SSH.app inderdaad gewoon weggooien uit /Applications/.
MAARRR Let op! SSH blijft dan wel gewoon actief! Probeer maar eens in te loggen nadat je SSH.app hebt verwijderd.

Dit is te verhelpen door "services" te installeren met installer. Met services zet je SSH uit, daarna verwijder je services weer met installer.

Beter voor je batterij...
  #266  
Oud 25-01-08, 20:09
Bahemath Bahemath is offline
Banned
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 47
Standaard

hey ik heb een unlockte Iphone 1.0.2 maar ik heb installer er niet op... dus kan ik deze guide niet volgen... wie kan me helpen?
  #267  
Oud 25-01-08, 20:11
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bahemath Bekijk bericht
hey ik heb een unlockte Iphone 1.0.2 maar ik heb installer er niet op... dus kan ik deze guide niet volgen... wie kan me helpen?
Dan lijkt het me raadzaam dat je Installer er even op zet, gebruik daar iBrick bijvoorbeeld voor.
__________________
iPhone 8GB - AppleTV - MacBook Pro - Airport Extreme
  #268  
Oud 25-01-08, 20:15
Bahemath Bahemath is offline
Banned
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 47
Standaard

deed ik nu net, maar ik kan geen source toevoegen... in installer hoe komt dit?


installer zegt ook dat ik maar 132 mb vrij heb
  #269  
Oud 28-01-08, 00:16
jdenijs's schermafbeelding
jdenijs jdenijs is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: De Lier
Berichten: 85
Standaard

OKe helemaal goud!!
het is me gelukt.
i run 1.1.2

waar kan ik wie doneeren voor deze fantastische metode?
  #270  
Oud 29-01-08, 13:02
Deepdelver Deepdelver is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 26
Standaard

bij mij blijft hij net als bij pontifex hangen na het handmatig updaten naar 1.1.2 kan dus alleen emergency call doen

Ben opnieuw begonnen dat ging beter maar nu heb ik weer dat hij niet wil unlocken met anysim 1.2u iemand een oplossing?

Nu heb ik hem eindelijk op 1.1.2 maar zodra ik een nummer intoets sluit het keypad af.

edit: dat nu ook opgelost met iworld

Laatst gewijzigd door Deepdelver; 30-01-08 om 09:57.
  #271  
Oud 31-01-08, 09:30
andy andy is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard Virigizen

Misschien is het handig om hier aan toe te voegen dat Iphones met versie 1.0.2. eerst gevirginized moeten worden? Ik ben dit vergeten en krijg nu on der 1.1.1. de telefoon functie niet meer aan de praat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Firmware 1.0.2. weer installeren en dan viriginizen of is er een andere mogelijkheid? Thanks!
  #272  
Oud 31-01-08, 09:49
jdenijs's schermafbeelding
jdenijs jdenijs is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: De Lier
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andy Bekijk bericht
Misschien is het handig om hier aan toe te voegen dat Iphones met versie 1.0.2. eerst gevirginized moeten worden? Ik ben dit vergeten en krijg nu on der 1.1.1. de telefoon functie niet meer aan de praat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Firmware 1.0.2. weer installeren en dan viriginizen of is er een andere mogelijkheid? Thanks!
Je kan ook in versie 1.1.1. je telefoon virginizen
Gebruik hier voor "the virginizer" in unlocking tools.
Zodra je deze heb gedraaid. kan je anysim draaien zonder dat hij fout meldingen geeft. Laat me ff weten zodra het gelukt is. suc6
  #273  
Oud 31-01-08, 10:05
andy andy is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard

Het virginizen en het draaien van anysim is gelukt en hij geeft ook aan dat het succesvol was, maar na he topstarten de iphone ziet op de een of andere manier het KPN netwerk niet. Moet dat nog ergens ingesteld worden? Bij Settings/Carrier krijg ik ook "error" te zien.
  #274  
Oud 31-01-08, 10:11
jdenijs's schermafbeelding
jdenijs jdenijs is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: De Lier
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andy Bekijk bericht
Het virginizen en het draaien van anysim is gelukt en hij geeft ook aan dat het succesvol was, maar na he topstarten de iphone ziet op de een of andere manier het KPN netwerk niet. Moet dat nog ergens ingesteld worden? Bij Settings/Carrier krijg ik ook "error" te zien.

hhmmm. Dan moet er toch iets niet goed gegaan zijn met het updaten of het draaien van anysim.
Mij advies is even downgreden naar 1.0.2 met de hulp van ibrickr.
Daar even weer virginizen. Zodra je dit heb gedaan updaten naar 1.1.1.
daarna weer anysim draaien. suc6
  #275  
Oud 01-02-08, 12:17
Deepdelver Deepdelver is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 26
Standaard

Hoi allemaal,

Als het iedere keer bij oktoprep misloopt net als bij mij dan zou ik je adviseren om deze eens te proberen.

bij mij ging het telkens mis en met deze ging het goed.

ht tp://conceitedsoftware .com /iphone / 1.1.2-jailbreak .zip

Hopelijk bespaard dit mensen veeeel tijd
  #276  
Oud 01-02-08, 15:39
i.bovens i.bovens is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sittard
Berichten: 4
Standaard update van 1.1.1 naar 1.1.2

Ik wil graag updaten naar 1.1.2 vanuit 1.1.1. Maar stap 14 van de guide snap ik niet. Doe ik dat op de pc of op de iphone?
Kan iemand mij dat uitleggen. Is het een probleem als je dat met een mac doet?

Alvast bedankt.


Gr. Ivo
  #277  
Oud 01-02-08, 15:52
Deepdelver Deepdelver is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 26
Standaard

Je moet oktoprep via de installer van je telfoon installeren, daarna updaten via intunes(niet restore) en zodra je in het activatie scherm van 112 zit jailbreak 112 starten en als ik jou was de versie van mijn post hierboven gebruiken

Succes
  #278  
Oud 01-02-08, 16:36
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Deze moet je handmatig verwijderen, via WinSCP

Dus een SSH connectie maken met je iPhone en dan kun je hem verwijderen.
sinds de update naar 1.1.2 werkt mn Winscp verbinding niet meer? ik heb ssh aangevinkt in iBrickr. ik heb itoggle opnieuw geinstalleerd . zowel bij Ssh en toggle staat ssh aan. zitten ze mekaar in de weg?
ik wil dit graag weer werkend hebben?
wat kan ik doen? (melding Connection refused)
  #279  
Oud 01-02-08, 17:32
i.bovens i.bovens is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sittard
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deepdelver Bekijk bericht
Je moet oktoprep via de installer van je telfoon installeren, daarna updaten via intunes(niet restore) en zodra je in het activatie scherm van 112 zit jailbreak 112 starten en als ik jou was de versie van mijn post hierboven gebruiken

Succes
Bedankt..
Bij punt 17 staat iets van windows.bat. Moet dit via itunes of op de iphone. Kan dit met een mac??
  #280  
Oud 01-02-08, 20:11
labophone labophone is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Angry Unlock 1.0.2 > 1.1.1 mislukt. Iphone dood!? HELP

Een paar maanden heb ik veel plezier gehad van mijn Iphone met firmware 1.0.2. Ik weet helaas niet meer hoe ik mijn telefoon heb unlocked destijds. Dat kan met IPSF (Iphone SimFree) of AnySim zijn geweest.
Vandaag probeerde ik te upgraden naar versie 1.1.1.
Maar het ging al snel fout tijdens het Virginizen. (The Virginizer van i.unlock.no). Terwijl het programma met de baseband bezig was kreeg ik een foutmelding. Daarna nog twee keer geprobeerd, maar zelfde foutmelding.

Daarna was er telefoneren niet meer mogelijk en zelfs de Wi-Fi verbinding deed het niet meer.
Daarna heb ik via Itunes nog een herstelpoging gedaan, waarbij firmwareversie 1.1.1. is geinstalleerd denk ik. Maar niets werkt. Ik zie een Ituneslogo, een pijl en een Apple stekker op het scherm, maar dat is alles. Ik kan niets meer. Ik heb later nog geprobeerd om te herstellen met versie 1.0.2. maar dan krijg ik na tien seconden al een melding: de Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekend fout voorgedaan.

Ik kom er niet meer uit. Ik heb deze discussie goed gelezen, maar kan het antwoord op mijn probleem eigenlijk niet vinden. Is er iemand die me kan helpen.

Alvast dank!!!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Restore unlocked 1.1.2 weer naar unlocked 1.1.2? defisit Unlock [archief] 2 01-02-08 21:50
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) Dien Unlock [archief] 91 04-01-08 14:12
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? berommen Unlock [archief] 6 28-11-07 02:33
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 15:20
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.